Missäs jengi korjauttaa autonsa?
Älkää vaan viekö j.järviselle!
Soitin hyvissä ajoin, sovin että päivän ja ajan . Oli sovittu että vien kahdeksalta auton ja se laitetaan heti. Emäntä jäi lasten kanssa tuttaville odottamaan. No korjaamolla ei nokkaa lopsautettu kun vein avaimet. No sitten vanhempi nainen tuli ja sano että soitellaan. Mihinköhän kun en antanut numeroa. No ajattelin että tulen vähän myöhemmin, no Emännän kanssa saatiin kulutetua aikaa puoleen päivään ja sitten ajattelin että haen auton. Menin korjaamolle ja auto seisoi juurikin siinä mihin se jäi kun toin autoa sovittuna aikana eli ei ollut tehneet mitään. Otin avaimet ja vein muualle ja vien tästä eteepäinkin. Jokimaan risteyksessä on hyvä korjaamo ,Partanen, auto tuli kuntoon.
Kerran soitin j.järviselle että pitäs jarrupalat vaihtaa, joku sano että tuo kahden viikon päästä, muka pikahuolto!!!!!
Kaveri joka joskus suositteli järvistä ei itsekään enää käytä sielä kun homma ei toiminut.
Hollolan autokorjaamot
5
2095
Vastaukset
- rassaaja
Oon kuullu vähän samantapaista kommenttia ko. firmasta, että ei oikeen hommat kiinnosta.
Käyppä muuten laittamassa tosta juttua tonne: http://www.korjaamolle.com Osaa muutkin varautua... :)- Niina Hollolasta
Tuolla kormaamolla oli meidän isännän auto ja ei kuulemma ikinä enää vie sinne, tuli tosi vihaisena autoa hakemasta. Luvattiin kuulemma paljon mutta puolitiehen jäi. Asiakkaita kuulemma haukuttiin selän takana.
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx...
Niina Hollolasta kirjoitti:
Tuolla kormaamolla oli meidän isännän auto ja ei kuulemma ikinä enää vie sinne, tuli tosi vihaisena autoa hakemasta. Luvattiin kuulemma paljon mutta puolitiehen jäi. Asiakkaita kuulemma haukuttiin selän takana.
Mikä jäi korjaamatta?
- SIsämaan jalostus
Oliko Sinulla suurempikin remontti meneillään? Itselläni on ollut pikkuhommia, jotka on melko mukavasti onnistuttu tekemään.
- Kimmo sm
Heippa.
Frendini oli duunissa kyseisellä korjammmolla, lähti muualle, työilmapiiri kuulemma tosi kehno. On kertonut aika rajuja juttuja mitä sielä on touhuttu. Kommentoikoon itse jos haluaa, en kyllä autoani sinne veis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292905- 1191195
- 58941
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6937- 66905
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26877Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37830Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu157811Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75764