Onko kenelläkään kokemusta tästä kombinaatiosta.
Itselläni Cipralex 20 mg toiminut hyvin, paitsi vei ruokahalun. Nyt on ilmaantunut unettomuutta ja ahdistusta, johon on tueksi tarjottu Mirtzaa, ellei tilanne parane muutaman viikon sisällä.
En tunne Mirtazapiniä lainkaan, mutta muistan lukeneeni sen lihottavasta vaikutuksesta. Kokemukset erityisesti yhdistelmävaikutuksista kiinnostavat. Onko jollain myös rauhoittavia noiden tukena. Itse olen ottanut varovasti, max 1/2 tbl Opamoxia, jos uni katkelee, enkä juuri muutoin noita käytä, joten vierotusoireita ei ole tiedossa.
Cipralex + Mirtazapin -yhdistelmä
7
9570
Vastaukset
- kokeilla
googlausta muistelen että nettifarmaka on jossakin mistä löytyy jokaisesta lääkkeestä tietoa
- Ropocop
Kokeillu olen tota Cipralexaa 6viikkoa tulin aivan oudoksi en ottanu mistään paineita kaikki järjestyy asenteella ja ei ollut huolia vaimo alko sanoo et nyt tabletit pönttöön eläminen tollasen tuhnunkaa ei toimi. Mul ky oli fiilarit ihan katossa ja kaikki oli no problem. no ne lopetin. mutta löyty uusi aivan paras mihkä ei jää kiikkiin voi heivaa käytönjälkeen heti se on ZOLPIDEM SANDOZ Zolpidemi tartras. Toimii 1 tabu ja tulee mahtava olo illaks ja pystyy nukkuu ku tukki aamul herää huippu energisenä touhuumaan!!!
Ei seuraavana päivänä masennus vaivaa. Mä sain näitä ku satutin itteni Espanjassa Motocross pyörällä kaaduin reisi poikki ja molenmat ranteet. ni siin sain kasoittain pillereitä kipuun uneen mihkä vaan, mut toi zolpidem toimi ja siihen ei jää koukkuun!- ---------------------------
Stilnoct-nukahtamislääkkeen edullisempi rinnakkaislääke (niitä on liuta muitakin, mm. Stella) ja kyllä siihen nyt vain jää "kiikkiin" kirjoittajan sanaa lainatakseni.
Kyseinen lääke vaikuttaa aivoissa samioihin reseptoreihin kuin bentzot, ja on itse asiassa hyvin, hyvin lähellä bentzoa.
"zolpidem toimi ja siihen ei jää koukkuun!" KYLLÄ jää, sitä ei saa käyttää paria viikkoa kauempaa "yhtäjaksoisesti=)
"Ei seuraavana päivänä masennus vaivaa." No, depressioon kyseinen lääke ei vaikuta laisinkaan, sen indikaatio ei ole depressio.
"Toimii 1 tabu ja tulee mahtava olo illaks" Tarkotus olisi mennä heti lääkkeen oton jälkeen sänkyyn sitä unta odottelemaan..
Voit vaikka katsoa täältä lisätietoa lääkkeestäsi http://www.yliopistonapteekki.fi aika heikoissa kantimissa on tietosi, siis FAKTA-tiedot käyttämästäsi lääkkeestä.
(ja zolpidem on sitten sen lääkkeen vaikuttava aine, Sandoz yksi sitä valmistavista lääketehtaista)
- Yleinen vuodattaja
Käytin ensin Efexoria ja mirtatsapiinia. Nyt siis aamulla essitalopramia 10 mg ja illalla mirtatsapiinia 30 mg. Uskoisin, että m:n avulla saat levolliset yöunet. Minulla annostus oli välillä 45 mg ja lihoin jotain 5 kg. Nyt alan olla taas normaalipainossa. Mielestäni sinun kannattaa huolestua, jos alat iltaisin ahmia mielettömästi. Ainakin itselläni se paino nousi sen vuoksi. Ehkä se oli juuri sitä m:n aiheuttamaa ruokahalun kasvua. Nyt olen siitä ahmimispakosta vapaa ja ehkä essitaloparaami tosiaan hieman vähentää ruokahalua, ja hyvä niin!
Opamoxeja on myös, mutten niitä nukahtamiseen tarvitse kun Mirtzapin alkaa väsyttää. Muutenkin on ollut essitalopraamin ansioista hyvä pössis jo monta viikkoa, ja ei ole tarvinnut ottaa rauhoittavia.
Kokeile ihmeessä miltä tuntuu saada riittävät yöunet. Mikäli paino alkaa nousta (ruokahalu kasvaa), voi annostus olla väärä. Paradoksaalista, mutta liian pieni mirtatsapiini-annos voi kuulemma lihottaa. Mutta ainakin omalla kohdallani tämä 30 mg on selkeästi parempi kuin 45 mg, eli mulla määrän nostaminen lihotti.- Kaisa61
...ja Cymbaltaa masikseen. Olen syönyt Efexor 37,5 mg joskus, mutta se jäi edelliste lääkkeiden tullessa tilalle!
- hihhehhahhhahah
"Muutenkin on ollut essitalopraamin ansioista hyvä pössis jo monta viikkoa, ja ei ole tarvinnut ottaa rauhoittavia."
Taitaa poika viihdekäyttää lääkkeitä. Nössö.
- nasutin
mulla oli toi ihan sama lääkitys ennen ku olin vaikeasti masentunut. mirta aiheutti ihan mieletöntä sisäistä kutinaa käsiin ja jalkoihin joka ei raapimalla lähteny. nyt mulla on efexor depot ja zopinox käytössä. eka päivä uusilla lääkkeillä,saa nähdä kuin käy. mut jos sulle ei käy mirtat niin zopinox-nukahtamislääkkeet kyl käy aika yleisesti. iloista kevättä sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1111229
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907