pitkä fleda pojilla

....................

Mitä aattelette pitkästä fledasta pojilla.Kaikki saa, ja pitää kommentoida.

21

1736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elina

Se on hienoa, -mikäli olet Lenny Kaye.

• anna

vuos takaperin oli hienoa, että pojat/miehet rupesivat pitämään jälleen pitkää lettiä. nyt alkaa jo näyttää siltä et liian moni pitää sitä väkisin, jotta haluaa näyttää h&m mallilta.

skedepojat taas joilla on pitkät hiukset, -housut, -paidat ja PIPO PÄÄSSÄ keskellä kesää näyttää lähinnä naurettavalta.

• Jätkä

Jos pitää olla vitunmoinen letti jätkällä niin pistä jo samaan rahaan MEKKO!!

• Jupu

sä suus kiinni. Tai oikeestaan sormet pois näppäimistöltä.

• Mortus
        Jupu kirjoitti:

sä suus kiinni. Tai oikeestaan sormet pois näppäimistöltä.

..ja nykyään tuntuu olevan niin, että monet pitävät hiuksia jätkällä pitkinä, kun ne ylettyvät korvan alareunaan.
        Pysytäänkö siinä, että hartoille tai hieman alapuolelle oleva on puolipitkä ja sitä linjaa?

• def

Iha jees, jos sopii kyseiselle henkilölle.
      Joo, ja minä tykkään kyllä niistä isohoususista.

• Nainen18

Mä en voi todellakaan sietää niitä Liimanhaistelijoita!YÄK!
      NYt ei oo hei mikää 70-80 luku!

• fear69

Sopii ihan sairaan hyvin (tietty riippuu osaks henkilöst)... Sit siihen viä vaikka nahkahuosut...;)

• Meh

Pitkä fledahan on luonnollinen asia, kenelle se ei muka sopisi? Ihmiset kuluttavat liikaa rahaa ajaessaan päänahkansa näkyviin.. Hyi olkoon!

• Anti-Gothic

ilman pitkää lettiä. Nyt siis tarkoitan hulmuavaa todella pitkää versiota enkä mitään trendi lettiä.

En voisi ikinä seurustella lyhyt tukkaisen miehen(?) kanssa. Olen kai vähän homofobistinen ;)

• Aranea

Pitkä letti on asennetta! :)

• personal person

Erittäin kivan näköistä :) Varsinkin jos on paksut ja kiharat..

• zeda

ja aivan hirmusti. sellaisia ei paljon liikuskele ulkosalla :c

• noh

Miksi miehen pitää näyttää naiselta? Oisko vielä parempi jos laittais huulipunaa ja vaikka vähän ripsivärejä?!?
      Naiset, miksettä voi olla toisten naisten kans jos kerta pidätte naisen näköisistä miehistä?

• tyttö

ai että jätkä jolla on pitkä tukka on naisellinen??
        mistä helvetistä oot tälläsen asian repinyt?
        mä rakastan pitkää tukkaa miehellä ja itellänikin on pitkä tukka.
        jopa raamatussa niissä kuvissa miehillä on pitkä tukka. se on luonnollista niinkuin joku jo sanoikin! mä rakastan pitkä tukkasia jätkii.

miehille: entäs mitä mieltä ootte muijista joilla on lyhyt tukka?
        onks ne sitte iha jätkii?

• noh
        tyttö kirjoitti:

ai että jätkä jolla on pitkä tukka on naisellinen??
        mistä helvetistä oot tälläsen asian repinyt?
        mä rakastan pitkää tukkaa miehellä ja itellänikin on pitkä tukka.
        jopa raamatussa niissä kuvissa miehillä on pitkä tukka. se on luonnollista niinkuin joku jo sanoikin! mä rakastan pitkä tukkasia jätkii.

miehille: entäs mitä mieltä ootte muijista joilla on lyhyt tukka?
        onks ne sitte iha jätkii?

Yleensä kun nään pitkätukksen pojan takaa, luulen sita AINA tytöksi ja muutenkin se näyttää naiselliselta.
        No siinä nyt ei oo mitään ihmeellistä jos sulla on pitkä tukka, olethan sentään nainen.
        Ja miten raamattu tähän liittyy?! pitäiskö sinun mielestä pojilla olla semmoinen pitkä kaapu päällä ja pitkät hiukset, ois varmaan aika sexyy?
        Joillekin tytölle sopii lyhyt tukka, mutta ei läheskään kaikille!

• senni

must hevareille kuuluu pitkät hiukset. skede jätkät joil on pitkät hiukset on jotenkin pellejä (tai siis jos fleda yltää yli olkapäiden). Hevareil ja gooteil pitkät hiukset on nam...

• Johanna*

Mä oon ainakin ihan heikkona pitkähiuksisiin jätkiin!.. Pitkät tai puolipitkät hiukset on EHDOTTOMASTI paremman näköset ku lyhyet!:)

• jäbä

just. aika jännää kyllä, että tyttöjen ihannemies on ulkonäöltään juuri sen näköinen kuin h&m kuvastossa on miesmallit. saas nähä mitä ens vuoden kuvastos on, ni osaa sit varautuu =)

• henna

se on todella ihananaa josmiehellä pitkä tumma tukka ponnarilla, siis kuumaa kamaa ( jos mies ei ole mikää hevari, eikä doku)..

• Shade

pitkä lettinen hevari jätkä, ei vitsi mikä vastustamaton herkku pala, jeps. mutta ei kaikille jätkille käy pitkä letti, piste. ja jokainen päättää ihan itse millaiset hiukset itellään on ja minkä laisista hiuksista muilla pitäisi (vaikkei voi heidän hiuksista päättää millaisena he niitä pitävät).
      ite kasvatan pitkiä hiuksia ja kiinnitän katseeeni ennemmin pitkä hiuksisiin jätkiin, kun lyhyt hiuksisiin. ja hevarit on namuja, tämäkin on vain minun mielipiteeni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe