Isompaa tekisi mieli, mutta vanhalle pitäisi ensin löytää ostaja.
Akvaario on Giantin valmistama alumiinikehysakvaario ja kokoa on toi 98 litraa. Ikää sillä on noin 6-7vuotta, naarmuja en ole havainnut ja on täysin tiivis. Mukana tietty kaksiosaiset pintalasit, joista kulmat viistetty.
Suodatin on Eheim 2010 ja sillä on ikää noin 2vuotta. Suodatin on siis kuin uusi ja tehokas. Riittäisi isompaankin akvaan.
Valaisimena 1-putkinen Giantin valaisin, ikää myös noin 2 vuotta. Valaisimen tehoa on parannettu asentamalla sisälle peilit heijastamaan valoa paremmin. Putkena Osram Biolux (jos en väärin muista).
Lämmitin Sera professional 150W ikää noin 1 vuosi.
Sekä alustaksi sopiva pyökkimelamiininen Sotkan TV-taso, joka on muokattu (=vahvistettu) akvalle sopivaksi. Tasossa on pari pientä kaappia ja vetolaatikko, joihin on kätevää laittaa kaikki harrastukseen liittyvä.
Kaloista, kasveista, hiekasta yms. voidaan sopia sitten tarkemmin jos kiinnostuneita löytyy. Akva on Valkeakoskella, mutta voinen sen kuljettaa tarvittaessa tähän lähiseudulle (Hämeenlinna - Tampere akselilla).
Niin ja se hinta.... olisiko 150e sopiva? Saa myös tarjota jotain.
Mahdollista ostaa myös ilman suodatinta ja lämmitintä tai pienemmällä suodattimella.
[email protected]
M: 98 litrainen akva tarvikkeineen
J&S
1
177
Vastaukset
- JiVe
Minä voisin olla kiinnostunut akvaariostasi. Meinattiin tuossa alkaa mukaan harrastukseen ja suunniteltiin 180l mutta käytettynä en ole törmännyt ja uusi vaatii paljon euroja.
Jalustan saisit pitää, ja olisin valmis noutamaan sen täältä Lahdesta käsin. Voisin tarjoutua kustantamaan siitä 100e. Mitkäs muutes ovat akvaarion tarkat mitat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193054Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622752Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o592532Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312467Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582018Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181549Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121532- 491499
- 761495
- 571419