täytyy olla
varovainen
kun käyttää
sähköpostin
jakelulistaa
All
rakkauden osoituksen
muut huomaa
rakkauden tunnustuksen
salaisen
lukea saa
Sinä vain
Erittäin salainen
12
460
Vastaukset
- kaaru
...olla kaikessa niin varovainen. Suosittelinkin, että sanot kasvotusten, jos vain mahdollista.
Ei sitten ole tarvetta todistella sanomisia kaikkien kuullen kuten politiikot nyt tekevät:)))- tomppa2006
...rakkauden erittäin salaiset viestit saavat aikaan paljon pahaa...
Ennen vanhaan oli kyllä käsin kirjoitetut rakkauskirjeet turvallisempia. Nimen ja osoitteen kanssa tuli sählättyä hyvin harvoin.
Politiikkojen rakkauden tunnustukset paljastuivat vasta näiden kuoleman jälkeen, jos olivat paljastuakseen. Reaaliaika on nykyään kovin julmaa?
- *MURUKULTA*
Oih!
Vain hän lukee ja tuntee..
Ainut maailmassa,,
ja sen tunteen sinulle luovuttaa..
*hymy* :)
Hellyyttä ja iloa pvään, tomppa! :D- tomppa2006
...vain Sinulle, yksin Sinulle, ainoastaan Sinulle...
Rakkkauden tunteilla ei leikitä!
*hymyilee*
- lindalinda1
varovaisuutta, varovaisuutta jakelulistoissa.
Toinen säkeistö, siinä se on !
Rakkaus suloisesti.- tomppa2006
...hyvin paljon arvostellessani omaa tuotantoani...
Palautteesi saa minut tuntemaan onnistumisen riemua, poikkeuksellisesta aiheesta sain rustattua rakkausrunon. Kiitos Linda.
- padme_amidala
Tämä on kovin salamyhkäinen ja romanttinen.
Kuinkahan moni nyt innostuu odottelemaan postia sinulta =D
Salaisia sähköposteja on kihelmöivän jännittävä lukea : )
Jakelulistojen kanssa täytyy ollakin tarkkana. Olen kuullut kuullut jonkun hassun kommelluksen pikkujouluseuraan ja jakelulistaan "all" liittyen vai lieneekö ollut urbaanilegendaa.
Pidin kovasti tästäkin runostasi : )- tomppa2006
...ei mitään legendaa, työpaikallani on jouduttu rajoittamaan, ketkä saavat käyttää jakelulistaa "all"...
Luottamuksellista postia ei mielestäni voi lähettää kaikille, näin kuitenkin on erehdyksessä tapahtunut ja virheen korjaaminen on lähettäjälle kiusallista. Varovaisuutta!
Jännittävää salaisien sähköpostien lukeminen kieltämättä on. Runon aiheeksi se, vaan tuli jostakin...ei minulla ole omakohtaisia kokemuksia viestien joutumisesta väärien silmien nähtäväksi.
Top secret; se kirjoitetaan sormella selkään, kun.....
Hitsi poikkesin aiheesta:)
Sanon; ei tunnusteta, vaikka kidutettaisiin:DD
Eka palkinto- söpö runo - sarjassa:)- tomppa2006
...olen siirtynyt söpö runo - sarjaan...
Pyrin aina kaikkeen kauniiseen, olen ylittänyt itseni voittamalla söpöin rakkauruno kilpailun?
Kiitos Marin, palautepalkinto lämmittää mieltäni!
*nauraa*
- Mysteriet
Juu varovasti se on otettava... ööö..tuota...hmmm... KÄÄK Tomppa, mää taisin juur lukea jotain joka ei ollut minun silmilleni... *viheltelee*- mää en tietenkään kerro kellekään... ;D
Mainio tää runosi- tomppa2006
...ettet paljasta mitään erittäin salaista, sinuun voi luottaa...
Palautteesi tuntuu luettuna hyvältä, mannaa silmilleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861849Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,181167Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991145Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol80997Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot154879- 94874
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs54771Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51764Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv56719- 53694