Kumpi?

Niinaa

Kumpi sanny beach vai varnan kultahietikko?

9

1664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minähänsevain(:

      Mä sanoisin että kultahietikko. En ole tosin Sunny Beachilla ollut, mutta näin nuoren (18-v) näkökulmasta ainakin kultahietikko on mahtava paikka. Edullista, ruoka on oikeesti hyvää :>

    • JSS

      Sunny Beach ehdottomasti,molemmissa on oltu ja sunny beach vie voiton.Kummassakaan ei juurikaan nähtävää mutta sunny beach on isompi paikka ja sen vieressä on Nessebar joka on käymisen arvoinen paikka.

    • vaan

      Albena

      • Kultahietikko

        2x ollut Sunny Beachillä ja kesällä menossa 5 kertaa Kultahietikolle!!!


      • kysyi

        kumpi: GS vai SB ?? miksi sotkea Albena, jonka jokaisen hotellin omistaa yksi ja sama mafioosa!


    • aakkoset

      Sunny beach ehdottomasti,jos haluat juhlia.
      Varnan rampahietikko ehdottomasti, jos haluat jonottaa mummojen takana.

      • tuleva vanhus

        No no, hiukan kunnioitusta vanhampia kohtaan. Muistat kai että meistäkin tulee hitaita vanhuksia.


    • ...........

      kolmatta kertaa kultahietikolle. 1,6-08
      ja suosittelen.mutta jokainen menee minne haluaa. hyvää lomaa nautikaa rentoutukaa, lähtekää matkaan positiivisin mielin jättäkää turhat ennakko luulot kotimaahan tehkää matkasta seikkailu.

      • molemmissa olllut

        kaksi kertaa. Sb on ikään kuin rannan myötäinen (edes takas kävely promedaari) ja Gs taas sellasessa ympyrässä, molemmissa hyviä bilepaikkoja ja molemmissa mummotkin hereillä päivisin :D Sb Nessebar on kiva, samoin Gs Varna on kiva, nää on makuasioita, itse menen gs:llä uudelleen koska se on vehreämpi ja mun alle 10v muksuni tykkäävät siitä enemmän. Kun nyt olen jo lähes 40v en oikein osaa sanoa kumpi nyt olisi enemmän n. 20v makuun, mutta uskoisin että molemmissa paikoissa on hauskaa, sehän on vain omasta itestään kiinni!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3799
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2367
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2095
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1999
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      414
      1418
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1170
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1145
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      75
      1027
    Aihe