suolapiippu

suolapiippunen

Onkohan kukaan kokeillut tai saanut apua suolapiipusta eläinallergian hoidossa?
Itsellä ei kovin paha koira-allergia mutta välillä tuntuu kuitenkin niin että on raskas hengittää.
Koirista ei lääkärin mukaan ole vielä syytä luopua mutta suolapiippuun ei ottanut kantaa.

4

879

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytössä

Jos tarkoitat suolapiipulla sarvikuonoa eli kannua johon laitetulla suolavedellä huuhdellaan poskionteloita, niin kokeiltu on ja hyväksi todettu. Auttaa myös siitepölyaikoina.
      Itse saan oireita mm. kaikista kissoista, kaneista ja useimmista koirista. Itselläni ollut nyt koira n. 1.5v, enkä kertaakaan ole ottanut antihistamiinia sen takia. Kun alan aivastelemaan tai nenässä tuntuu kutinaa, niin huuhtelu helpottaa heti. Joskus huuhtelu täytyy tehdä parikin kertaa. Mutta kun kutinan aiheuttajan saa pois, niin ei ehdi tulla edes silmäoireita. Antihistamiinithan lievittävät oireita, mutta eivät poista oireiden aiheuttajaa.
      Suosittelen! :o)

• ###

Kokeilin sitä kaksi vuotta sitten kun oli se kamala siitepöly kevät..pahensi astma ja allergia oireita ainakin minulla ja en ole sen jälkeen kokeillut..mutta jotkin on kokenut siitä apua ja helpotusta että lääkkeitä käyttävät jopa vähemmän..kokeile jos oireet helpottuisi.

• alkuperäinen__

Suolapiippu on suolapiippu. Ihan eri juttu kuin sarvikuono, sitä olen käyttänyt jo pari vuotta.

Ostin suolapiipun nyt kaksi viikkoa sitten ja ensin oireet tosiaan pahenivat mutta kun lima oli yskiytty pois niin oli oikeasti helpompi hengittää. Nyt on pahin siitepölyaika minulle ja limaa on taas tullut mutta kyllä se puhdistaa tehokkaasti. Eli voin suositella

• raisu67

Suolapiippu on mullekin uusi juttu, mutta kuvailemasi tilanne on meidänkin perheessä tuttu. Eläinallergia helpottui huomattavasti kun hommasimme suolalamput makuuhuoneisiin. Koululääketiedettä edustavat lääkärit eivät tosiaankaan tykkää näistä vaihtoehtomenetelmistä, se on huomattu, mutta mitäpä siitä jos homma on hyväksi testattu. Katso lamput esim. googlesta, ainakin saltlife myy niitä. Ja mehän emme koirasta hevin luovu..!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe