ketipinor

ketipinööör

kokemuksia ketipinorista...ainakin se väsytti hulluna et ei jalakkaa enää kantanut ..kun ekan 50 mg verran sitä otin..2 25 mg tabletia niinkuin määrättiin.ahdistukseen, tourettes syndroomaan

92

49025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Venttikantti

      Väsyttää juu niin jumalattomasti. Nukahduttaa kyllä hyvin jos on unettomuutta, mutta ylös sängystä ei tahdo sitten päästäkkään. Vaikutus perustuu kai siihen ettei yksinkertaisesti JAKSA ahdistua tai muuten vittuuntua. Mulla näin jo 25 mg pilsulla.

      • okeisdss

        eli siis onko hyvä lääke?


      • Anonyymi

        Itelle ainakin tulee vähän sekava olo ja pelokas/ hieman vainoharhanen olo. Jos veikkaan etten saa unta, otan yheksältä ekan 25mg ja jos ei auta niin kympiltä uus 25mg ja sitten puran pahan oloni ja agressioni kirjoittelemalla ja piirtämällä johkin hoitolomakkeisiin. Saatan välillä kuulla jotain ääniä ja pelästyä että joku on oven takana tai että sänkyni alla on joku. Olen siis masennuksen ja määrittelemättömän käytöshäiriön takia osastolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itelle ainakin tulee vähän sekava olo ja pelokas/ hieman vainoharhanen olo. Jos veikkaan etten saa unta, otan yheksältä ekan 25mg ja jos ei auta niin kympiltä uus 25mg ja sitten puran pahan oloni ja agressioni kirjoittelemalla ja piirtämällä johkin hoitolomakkeisiin. Saatan välillä kuulla jotain ääniä ja pelästyä että joku on oven takana tai että sänkyni alla on joku. Olen siis masennuksen ja määrittelemättömän käytöshäiriön takia osastolla

        Samoja harhoja mullakin🤷‍♂️


    • moiddd

      miten alkoholi ja ketipinor vaikuttaa yhteisesti? jos pari juo? enempää en ihte tohtis koittaakkaa..mut onko kokemuksia?

      • ...

        kyllä on kokemuksia vähä liikaa loppuu ilta lyhyen... lattialta tultu yleensä herättyä seuraavana iltapäivänä... en suosittele kyseistä lääkevalmistetta alkoholin kanssa... lisäksi voi esiintyä harha kuvia ja voimakkaita pelkotiloja jos ottaa liikaa...


      • aiheutui
        ... kirjoitti:

        kyllä on kokemuksia vähä liikaa loppuu ilta lyhyen... lattialta tultu yleensä herättyä seuraavana iltapäivänä... en suosittele kyseistä lääkevalmistetta alkoholin kanssa... lisäksi voi esiintyä harha kuvia ja voimakkaita pelkotiloja jos ottaa liikaa...

        Mulle just toissapäivänä aiheutui ketipinorin (200mg) ja alkoholin yhteisvaikutuksesta täydellinen muistamattomuus ja sekavuustila. Mies kertoi jälkeenpäin mitä kaikkea järjetöntä olin puhunut - itse en muista yhtään mitään.


      • asdasdsad
        aiheutui kirjoitti:

        Mulle just toissapäivänä aiheutui ketipinorin (200mg) ja alkoholin yhteisvaikutuksesta täydellinen muistamattomuus ja sekavuustila. Mies kertoi jälkeenpäin mitä kaikkea järjetöntä olin puhunut - itse en muista yhtään mitään.

        minulle tuli todella pahoja rytmihäiriöitä kyseisestä lääkkeestä..ei tod.alkoholin kanssa misää nimes..onneksi en syö lääkettä enään...kauhee


      • öketipinpor
        asdasdsad kirjoitti:

        minulle tuli todella pahoja rytmihäiriöitä kyseisestä lääkkeestä..ei tod.alkoholin kanssa misää nimes..onneksi en syö lääkettä enään...kauhee

        hyvä läälke viin


      • Roope6
        öketipinpor kirjoitti:

        hyvä läälke viin

        Järkevä viestiketju mulle, mutta äskeinen kirjoittaja saisi etsiä jonkun "outo huumori" palstan kohteekseen. Mutta hullua etsiä netistä tietoa. En vain tätä asiaa älynnyt lääkäriltä kysellä, kun oli 15 kysymystä upouudesta lääkkeestä muutenkin. Kysyn aina sivuvaikutukset jne.


      • heiliPPP

        no ne on Ilta lääkkeitä ja tarkotettu nukahtamiseen . Eli mitähän siitä vois koitua jos vielä alkoholia ottaa sen kaa? NUkahtaa ehkä vaan siis mut nopeemmin ja nukkuu sikeemmin. et ne paritkin erikseen vaan


      • toipilas616
        heiliPPP kirjoitti:

        no ne on Ilta lääkkeitä ja tarkotettu nukahtamiseen . Eli mitähän siitä vois koitua jos vielä alkoholia ottaa sen kaa? NUkahtaa ehkä vaan siis mut nopeemmin ja nukkuu sikeemmin. et ne paritkin erikseen vaan

        Ketiapiinia määrätään tyypillisesti kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön aamu-, päivä ja iltalääkkeeksi (esim. 25mg aamulla, 50 mg päivällä, 100-300 mg ilalla) mutta toimii myös (anti)psykoosilääkkeenä.

        Pääasiallinen fyysinen vaikutus tuppaa olemaan väsymys ja velttous, mutta jos alkoholia lisää palettiin niin muistikin voi mennä ja toki sammua aikaisemmin kuin ilman alkoholia.

        Sairaaloissa usein tällä aloitetaan kaksisuuntaisen hoito, koska on miedompi kuin moni muu ko. sairauteen pureva troppi.


      • Hehe1234
        toipilas616 kirjoitti:

        Ketiapiinia määrätään tyypillisesti kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön aamu-, päivä ja iltalääkkeeksi (esim. 25mg aamulla, 50 mg päivällä, 100-300 mg ilalla) mutta toimii myös (anti)psykoosilääkkeenä.

        Pääasiallinen fyysinen vaikutus tuppaa olemaan väsymys ja velttous, mutta jos alkoholia lisää palettiin niin muistikin voi mennä ja toki sammua aikaisemmin kuin ilman alkoholia.

        Sairaaloissa usein tällä aloitetaan kaksisuuntaisen hoito, koska on miedompi kuin moni muu ko. sairauteen pureva troppi.

        No ei kyllä aloteta sairaalassa tällä mitään... Nimenomaan koska niin laimea.


    • minä vaan

      Mulle ainakin ollut tosipaljon apua kyseisestä lääkkeestä. Käytän uni- ja ahdistuslääkkeenä. Toimii ja on oikeesti paljon chillimpi olo. Sairastan paniikkihäiriötä.

      • lkjlk

        Kauhea lääke, pisti elimistön sekaisin totaalisesti, nyt pelkään kaikkia lääkkeitä ettei vain se painajainen uusiudu.


    • draamaqueenit

      kuulkaaks homot ..kaikki on yksilöllistä. Itse syön ketipinoria 150 mg joka yö ja juon alkoholia joka viikonloppu. Kun juon jätän lääkkeet ottamatta seuraava yönä tietenkin.Ja mulle ei tule ainekkaa mitään sivuvaikusta alkoholin kanssa.Mutta kaikki on yksilöllistä..tämä lääke auttaa minua ja voin juoda alkoholia, mutta viinaaa en lähtis juomaan.

      • Dr007

        Lääke tuhoaa aivoja huomaamatta... Koitappas nukkua ilman vaikka elämässä kaikki olisikin okei... Ei enää onnistu koska tuhoaa ajan kanssa aivojen unireseptoreja


      • Katuapteekki
        Dr007 kirjoitti:

        Lääke tuhoaa aivoja huomaamatta... Koitappas nukkua ilman vaikka elämässä kaikki olisikin okei... Ei enää onnistu koska tuhoaa ajan kanssa aivojen unireseptoreja

        Käytin 4v ketipinoria ja nyt vajaan 2v ollu ilman. Vielä ei oo haitannu lopettaminen. 100mg illassa.


    • Keksipinottaja

      Mulla on 400 mg Ketipinoria joka ilta unettomuuteen ja muuhun jännään. Olen kai vähän outo, mutta mulla ei oo mitään ongelmia jos juon. Ainoa ongelma on kun tulen baarista kännissä himaan ja otan lääkkeet ni en saa unta. Toisaalta mulla tulee ihan törkeet vierotusoireet lääkkeistä 1-2 aikaa yöllä ni yleensä otan 100 mg 11-12 aikaa yöllä.

      Mut tosissaan alkoholi ketipinor ei vaikuta mussa mitenkään erikoisesti.

      • 0101

        Hienoa etten ole ainut... Itselläni tulee unta palloon sillon hyvin, toisin kuin muuten alkoholin juomisen jälkeen yöllä. Yleensä jos en ota ketipinoria niin heräilen aamuyöstä hikoillen kuin sika ja pyörien lakanoissa. Ketipinorin kanssa nukun rauhallisesti ja heräilen ehkä vähän pää kipeänä mutta sekin menee ohi. Oloni on siis paljon parempi. En menetä muistia tai saa mitään muutakaan holin ja ketipinorin yhteiskäytöstä. Olen vain miettinyt että onko se siltikään ns. hyväksi. Ei se varmaan hyväksi ole, mutta onko siitä jotain suurempia haittoja? Voiko omaa hyvää oloa/ei hyvää oloa käyttää mittariksi.... Jos siihen on uskominen niin alkoholi ja ketipinor on tosi paljon parempi yhdistelmä kun lääkityksen välistä jättäminen.


    • Sulaan

      Kyllä on hirveetä katsoa kun puoliso nappaa ensin kaljaa ja sitten lääkkeet perään!
      Ei meinaa itse selvitä nukkumaan. Mun pitää olla sydän syrjällään,ettei kaatuile. Että sellaisia pillereitä ne on. Eli älä kokeile alkoholin kanssa ja minusta eivät taida
      Muutenkaan ihmisen elämää parantaa!,

      • valkoinenskorpioni

        hölmöläiset ihme kännääjiä,viina tuntuu olevan elämän tärkein juttu lähes kaikilla !


    • koko

      otin ensimmäisen 100mg pillerini ja tipahdin tunnin päästä töissä siitä sitte töistä valmentajan kyydillä kotia toipumaan nyt pitäis vielä alkaa ottaa se ilta lääke

      • kokovuosia

        Muistan 3 vuotta sitten kirjoittaneeni tämän, en tottunut annokseen niin lopetin kokonaan nykyään olen ottanut unettomuuteen 25mg tipahdan siitä totaalisesti.


    • neuroottisialeptejä

      Viime syksynä menin mt-päivystykseen valittaa paskaa oloa, jatkuvaa ahdistusta ym. Bentsot kiellettiin, mut sit mulle kirjotettiin Ketipinoria (UNILÄÄKKEEKSI!). Ois tosiaan saanu ottaa 25-100mg kerralla illalla ja sit 25-50mg aamul. Tiijän, et neuroleptit o ainoo jeesi johonki psykoosiin, mut nykyään maanisdepsuille ja unettomuuteenki tuota määrätään. Ei oo kolmioit ei mitää, vaik mäki ihan selvään päähän niitä muutaman kerran otin. 20 minsaa ja sit alko, ni kova väsytys, mut samal nielemisvaikeudet ym. Alko tulee pahoja paniikkikohtauksia, ku paniikki jo ennestäänki päällä ollu vuosia. Maha meni kuralle noista. Toka iltana, ku otin 25mg (otin aina 25mg) paitsi kerran 50mg, ku halusin näyttää läheiselle mimmosii myrkkyi ne mulle siihen "ahdistukseen" unilääke verukkeel viel tarjosivat. Jokatapaukses toka iltana olin kerenny nukkua 2 tuntia ja heräsin ripulille, mut en ois meinannu jaksaa ees vessaan mennä, mut pakko oli, ettei housuun tuu, stna xD. Meinasin jatkuvasti torkahtaa pöntölle. No sit alko tulee kaikkee vitun itkukohtauksia, tai siis saatoin vaan itkeä ilman mitää syytä, tai tuli vaan ahistus enemmän jostai syvältä pintaan. No lopult sit kiellettiinki, noit syömästä. Nyt mullon menny bentsoja jo monta kuukautta ja kaikki on paremmin. Niin ja koskaan en oo masentunu ollu, mut jostai syyst se on alusta asti lukenu nois Kela-lappusis ym. Ja toinen paska just mitä ei kannata syyä, ni on nuo SSRI- ja muut vastaavat mömmöt. Vaatikaa kunnon lääkkeitä ainakin ahdistukseen, paniikkihäitiöön, sosiaalisten tilanteiden pelkoon jne. Mul o itel epävakaa persoonallisuuskin ja "käypähoitosuositus" sanoo, et impulsiivisyys lisääntyy bentsoil. No eipä oo mul lisääntyny, vaan nyt oon pyhäkoulupoika entiseen verrattuna, eikä tee mieli juua vitutukseen, ku ei vituta koko aikaa. :)
      Oon just heränny, ni teksti voi olla epäselvää, mut sattumalt huomasin jonkun vanhan ketjun, joka on nostettu ylös, koskien just tätä KETIPINORIA. -.- Vittu mitä paskaa sitä ihmisille syötetään. Jooh, mullekki sanottii sielt päivystyksest, et viime syksyn 100 nuorelle sielt niit kirjotettu ja kellää mitää ongelmia niitten kaa "Nää on hyvii lääkkeit, mut tänne tullee aina jotaki, jotka o kuullu kaverilt, et Pamit o hyvii, niist tulee hyvä fiilis." Jotai tommost paskaa mulle vaa selitettii vuodest toiseen. Pari ambulanssireissua sairaalas, itsetuhosuuden takia (ei mitää tekemist minkää masennuksien kaa), elämän voi haluta päättää pelkästä vitutuksestaki. Vituttaa koko sana masennus. Masennustesti antaa vaan kymmenisen pojoa, vaikka vastaan aina sen pahimman siihen itsemurha-kohtaan. x) Sit mua viel kiinnostas tietää miks lepteis ei oo kolmiota, mut bentsois on, vaik ne ei lähellekkää yhtä sekasi pistä, ku esim. tuo Ketipinor vika annoksel. Ja mul ei oo muista bentsoist kokemusta, ku noista vahvimmista ja riippuvuutta aiheuttavimmista, siis niin ne lekurit ja "asiantuntijat o sanonu." Eli Alpratsolaamista ja klonatsepaamista ja jonkin verran diatsepaamista ja mihinkää ei oo toleranssit noussu, mut vaikutus on ollu aina sama. Kyl noi leptitki kai keskushermostoon jotenki viakuttaa, jos vittu aivot menee ihan tilttiin ja ruumis alkaa oireilee erilaisilla tavoilla. Noihiha voi kuollakki suht helposti, oliks se nyt, et 1:50 vai 1:500 Ketipinorin käyttäjist saa vakavan neuroleptioireyhtymän ja siinä on kuolleisuus jotai 10%. Niin on epävakaassaki, mut mieluummin mä oman käden kautta kuolen, ku jossaki tehohoidos sairaalas. Siinä jonkinlaista epäselvää litaniaa, mitä mieleen tuli. Joku täält vois mut tunnistaakki, ku jauhan tätä samaa virttä aina nois miekkareis ym. Mut sinänsä sama.

      • neuroottisialeptejä

        Joo ja viel sen verran, et 1 25mg Ketipinor tabletti vaikutti sen 24h putkella ainaki itel. Olin ihan kujalla ja puhe puurosta. Niinku kunnon skitsot vahvois lepteissään. Mut juju oli siin, et noit määrättiin unettomuuteen. Noiha o paljo kalliimpia, ku esim bentsot ja sama koskee "masennuslääkkeitä", jotka ei auta juuri ketään. Niist saa vaa iha vitusti lääkelaitos rahaa. Eihän noita mitään pitäs viinan kaa ottaa, mut se on sit jokaisen oma valinta, ite piti todistella vitun kauan, et voin olla juomat, jos saan rauhottavia... Eniweis, niist toleist viel sitä, et ekana iltana, ku otin sen 25mg, ni tipahin ja nukuin. En ois meinannu jaksaa aamulkaa nousta. Toka iltana otin. Tipahin ja 2h pääst ripulille ja nukkuu viel 2 tunniksis. Sit olin pirtee ku peipponen, paitsi se "neuroleptihumala", mut ei nukuttuna, tai saanu unta. Sit pidin taukoa, ku pelotti ne paniikkikohtaukset ym. Ja aina sama toistu, ku kokeilin seuraavan kerran 25mg. Ja sit päästiin niihin itkukohtauksiin ym. mistä edellä mainihin. Mulle sanottiin, et sit ku oon saavuttanu 100mg iltasin oton ja 50mg päiväl, ni annosta voidaan vielä lisätä. Ja vittu kohtahan se ois ollu ties miten korkee seki annos. Eiks tää nyt oo vähän ristiriidas ton bentsotole-sössötyksen kans? Ja kuiteski noita jos syö kuukausia tai vuosia, ni voi tulla jo tosi pahat viekkarit. Mulle aikonaan määrättiin SSRI-lääke Cipralexia "paniikkiin, sos. pshobiaan, ahdistukseen" söin niit 4kk, 15mg päiväs. Ne lamaannutti kans. En tuntenu mitää, enkä jaksanu mitää. Koneelkaa ei jaksanu enää olla, mitä normaalisti jakso. Piti juua, et sai mielenkiinnon tulla koneelle pelaa. No, mä lopetin ne seinään, joojoo, tiiän et ne pitäs lopettaa asteittain, mut kuiteski halusin niist paskois eroon mahdollisimman pian ja kolme viikkoa tuli sähköiskua ym. tunnetta kroppaan vierotusoireena. Ainoo hyöty noist oli, et ei tullu paniikkikohtauksia ainakaa niin paljoa, mut mihinkää muuhun ei auttanu. Mä kuulun myös niihin ihmisiin joille mitkään terapiat ei oikein auta, ku pidän itteeni kuitenki sen verran älykkäänä, et osaan ajatella omilla aivoilla ilman, et joku sitä mulle rautalangast vääntäs, tai hakis jotai ihme syitä mun käytöksille ja oloille jostain lapsuudessa tapahtuneista ojaan kaatumisista, tai et naapurin setä oli vihainen lapsia kohtaan. Dooh, eiköhän tos ollu jo tarpeeksi epäselvää tekstiä, jotka en edes jostain syystä jaksanu jaksottaa, minkä kyl normaalisti teen, mut tää herääminen on liian työlästä ja aivot käy ylikierroksilla. x)


      • unetonorvokki

        Ketipinor niinku kaikki muutki lääkkeet.vaikuttaa eri ihmisllä eritavalla.Itse oon käyttänyt vuoden ,välillä 100mg mut pääsääntöisesti 25 tai 50mg ja oon ollu tyytyväinen.Käytän nukkumuseen,50mg ei vielä vaikuta seuraavaan päivään mutta 100mg tekee aamupäivästä tokkuraisen.Ajan ammatikseni joten jos menen seur päivänä töihin,otan vaan 25mg eikä vaikuta mitenkään haitallisesti aamuun.olen syönyt vuoden niitä ja juuri tänää lääkäri uusi reseptin vuodeksi.Toki ihanne olis päästä niistä kokonaan,mutta unettomuus on kurja vaiva ja jos siihen on jotain apua saatavilla,otan sen.Vaarallismpaa on liikenteessä valvoneena kuin pillerillä hyvin nukkuneena.


      • Anonyymi
        unetonorvokki kirjoitti:

        Ketipinor niinku kaikki muutki lääkkeet.vaikuttaa eri ihmisllä eritavalla.Itse oon käyttänyt vuoden ,välillä 100mg mut pääsääntöisesti 25 tai 50mg ja oon ollu tyytyväinen.Käytän nukkumuseen,50mg ei vielä vaikuta seuraavaan päivään mutta 100mg tekee aamupäivästä tokkuraisen.Ajan ammatikseni joten jos menen seur päivänä töihin,otan vaan 25mg eikä vaikuta mitenkään haitallisesti aamuun.olen syönyt vuoden niitä ja juuri tänää lääkäri uusi reseptin vuodeksi.Toki ihanne olis päästä niistä kokonaan,mutta unettomuus on kurja vaiva ja jos siihen on jotain apua saatavilla,otan sen.Vaarallismpaa on liikenteessä valvoneena kuin pillerillä hyvin nukkuneena.

        Itellä vain hyviä kokemuksia ko. lääkkeestä. Syön hyvin epäsäännöllisesti, lue tarvittaessa. Lääkärin määräys; 25mg aamulla tasaamaan mieltä ja 50mg yötä vasten. Hyvin on toiminut. Käytössäni lääke ollut n. 6 - 7 vuotta. En siis käytä säännöllisesti, vain esim. kun tarvitsee kääntää " rytmi " , syystä tai toisesta. Myös uni tulee heti, n. puolen tunnin kuluessa, max 45min. Aamulla herätessä hieman väsyttää mutta kun nousee ylös ja keittelee kahvit, niin ei minkäänlaista huonoa oloa. Tämä siis minulla. Tiedän tosi paljon erinlaisiakin kokemuksia. Monille ei sovi ollenkaan. Kauheita painajaisia ja muita sivuvaikutuksia. Alkon kanssa en ole kokeillut, enkä aiokkaan. Krapulan, tai oikeamminkin vierotusoireiden itsehoitoon toimii mainiosti mutta täytyy käyttää harkintaa ja omaa tuntemustaan. Itse olen tuurijuoppo ja joskus putket saattavat olla hyvinkin pitkiä ja kun loiventelee ja sitten kokonaan lopettaa, seuraavina päinä lääkkeestä on todellakin apua. No taitolaji.


    • puurosuuko

      On aika vahva lääke, kun minulle annettiin ensimmäinen 100mg ketipinor kävelin pitkin seiniä ja puhe meni kuin puuroa suu täynnä ja yrittäisi puhua.
      Nyt menee 300mg eikä se mene jalkoihin vaan alkaa väsyttämään, siksi otan sen nukkumaan mennessä.

    • tohtori oxman

      Paska lääke käyttäkää mielummin Tenoxia !

    • viinapää

      Otin viimeviikolla yhden 100mg ketin litran leijonapullon ja jokusen jointin jälkeen, nukuin yli 18h putkeen ja väsytti vieläkin.

    • Taas määräsivät mullekin kettuja, kun olin elänyt bentsoilla ikään kuin niistä olisi joku suurempi haitta terveydelle.Kaikki bentsot ja unilääkkeet kiellettiin ja kaikki muut "väsyttävät lääkket" mkl. eikä enää allergia lääkkeitä, nyt joka ilta 75-250mg kettua unen saantiin. Aiheuttaa ahdistusta ja "valojen räpsymistä" silmissä juuri ennen unen saantia. Onkohan muilla samaa.
      Alkon kanssa ei varmaan kantsis paljon muitakaan mömmöjä kiskoa, mutta sanotaanko että lisää alkon vaikutusta ja unettaa hitusen nopeammin.
      Unen kestoon ei vaikutusta 10tuntia minimissään per yö eli suhteellisen vähän, muihin väsyttäviin lepteihin. :)

    • aaa8

      Auttaisiko aamulla otettaessa paniikkihäiriöön? Mulle määrätty ko. Ketipinoria, en oo uskaltanut käyttää luettuani noita kommentteja.

      • nipuli

        Minullakin paniikkia ja sosiaalisten tilojen pelkoa. Ei kannata lukea näitä juttuja. Keskustele lääkärin kanssa. Itselläni meni 25mg eli 1tbl illalla, nukutti hyvin, eikä mitään sivuvaikutuksia, mutta kannattaa pitää huoli, että saa nukuttua kunnon yöunet n. 10tuntia itselläni, sitten ei pökkyrää oloa. Nyt kun lääkkeeseen on tullut jo toleranssia otan max.50mg eli 2tbl tai 1.5tbl yöksi.
        Päivällä ahdistuneisuuteen otan tarvittaessa 0.5tbl, eikä ole tullut haittavaikutuksia. Auttaa ahdistukseen.
        Olen aivan järkyttynyt miten paljon ihmiset täällä tuota lääkettä ottaa, ei ihme että on vakavia haittavaikutuksia. Enkä missään nimessä ottaisi noita alkoholin kanssa.

        Mielestäni sinun kannattaa kokeilla, ensin vaikka puoli tablettia. Hyvä lääke ahdistukseen. Tsemppiä sinulle ja voimia.


      • kakssuuntanen
        nipuli kirjoitti:

        Minullakin paniikkia ja sosiaalisten tilojen pelkoa. Ei kannata lukea näitä juttuja. Keskustele lääkärin kanssa. Itselläni meni 25mg eli 1tbl illalla, nukutti hyvin, eikä mitään sivuvaikutuksia, mutta kannattaa pitää huoli, että saa nukuttua kunnon yöunet n. 10tuntia itselläni, sitten ei pökkyrää oloa. Nyt kun lääkkeeseen on tullut jo toleranssia otan max.50mg eli 2tbl tai 1.5tbl yöksi.
        Päivällä ahdistuneisuuteen otan tarvittaessa 0.5tbl, eikä ole tullut haittavaikutuksia. Auttaa ahdistukseen.
        Olen aivan järkyttynyt miten paljon ihmiset täällä tuota lääkettä ottaa, ei ihme että on vakavia haittavaikutuksia. Enkä missään nimessä ottaisi noita alkoholin kanssa.

        Mielestäni sinun kannattaa kokeilla, ensin vaikka puoli tablettia. Hyvä lääke ahdistukseen. Tsemppiä sinulle ja voimia.

        mulla on määrätty 75mg/päivä (ollaan vielä korottamassa) ja olen vasta 15-vuotias. näitä kyllä kun lueskelee niin ei tiedä mitä pitäs tehä.


      • valkoinenskorpioni

        Bentsot ylivoimaisesti parhaita lääkkeitä ahdistukseen,paniikkihäiriöön,sosiaalisten tilanteiden pelkoon,ei voi verratakkaan mihinkään muuhun!
        Ei vaan saa päästää määrää nousemaan,se kyllä onnistuu,itsestä kiinni,tiukkana pitää olla !
        Bentsoja vain vaikea saada koska noitavainot niitä kohtaan käynnissä,liian halpoja lääketeollisuus ei rikastu !


    • nimetön77

      Viime keväänä otin ekan kerran. Kokemuksesta voin kertoa, että kannattaa aloittaa 50mg annoksella. Itse nostin siitä pikkuhiljaa 250mg:hen ja silloin alkoi sivuoireet. Kun pienensin niin nukuin hyvin, mieli oli turta (eli parempi kuin aiemmin) ja jaksoin elää. Pikkuhiljaa vähensin ja nyt ilman.

    • Lauraaa93

      Itse syön tällä hetkellä ketipinoria itaisin 400mg.
      > ei juuri vaikutusta. Nukun ehkä hieman paremmin, mutta huonosti silti.

      Oletettavasti annosta nostetaan pian, koska noin pieni määrä ei juuri tehoa.

    • huolestunut4

      olen lopettanut seroniilit, seroquelit ja ketipinoorit. paino on tippunut muutaman kilon ja maha on alkanut toimimaan. tosin tunnen ahdistusta ja syyllisyyden tunteita,normaaleista asioista. tuntuu että kaikki pelottaa ja parempi pysyä sisällä,kotona. ja jos ovikello soi hyppään kattoon. aika ahdistavaa ja olo on saamaton.

    • Victim of depression

      Ei ole hyvä, ei ainakaan mulla.
      Pari kertaa kokeilin, ja molempien kertojen jälkeen aivan kamalan vaikeeta ensinnäkin nousta sängystä, mä luulin että mua seurataan / pelkäsin kaikkea muutenki, en halunnu että muhun kosketaan, ultimaattinen ahdistus..

      • lopetinsen

        Sama oli mulla. Kun otin lääkkeen mulla oli ihan vainoharhasia ajatuksia ja ahdistuksia seuraavana päivänä. Niin ja levottomat jalat tuli.


    • pöhöukko

      höpötihöp. kyllä se hyvin nukuttaa ja on hyvä, mutta ruokahalu on mahtava ja maha kasvaa. olen sitä syönyt myös baarireissujen jälkeen ja hyvin on uni tullut. ei kannata ennen baariin menoa ottaa.

    • Tällanentapaus

      Itselläni on ketipinor kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön, aloitettiin 25mg ja lopullinen annos tulee olemaan 100mg. Sitä nostetaan ns. mun oman maun mukaan, eli kun alkaa tuntua ettei enää tehoa tarpeeksi hyvin niin voidaan alkaa miettiä annoksen nostamista, en tiiä onko tää ihan normaali käytäntö.

      Itselläni ainakin tekee ketipinor pahaa alkoholin kanssa. Olin ottanut yhden 25mg tabletin, ja ehkä just ja just tunti oli kulunut kun (muistamatta ottaneeni ketipinoria) nautin YHDEN siiderin. Tuli aivan hirveä tuskahiki ja fyysisesti ahdistunut olo, ja sai keskittyä kävelemiseen että pysyi pystyssä. En suosittele!

    • Mulla menee 200 mg eroquel ja 30 mg opamoxia n. klo 23.00 ja sitten n. klo 1.00. ehkä uni saapuu,kun fyysisesti oikein keskityn rauhoittumaan ja uskon noihin lääkkeisiin ...

    • Kumarassa

      Kyllä se ahdistukseen ja pelkoon toimii, mutta itse otan vain erittäin suuressa hädässä. Itseäni väsyttää useita vuorokausia, joten päivittäin en ota.
      Etenkin jaloista katoaa voima.

      • Juuso

        Ketipinor on hyvä lääke. Väsyttää ja rauhoittaa hyvin.


    • ketiapiini

      Onko ihmisillä kokemuksia pitkäaikaisesta ketipinoirin käytöstä? Onko tullut jotain sivuvaikutuksia/haittoja?

    • kettu

      Olen syönyt n. neljä vuotta ketipinoria. Aluksi määrättiin nukahtamiseen, myöhemmin lääkäri käski ottaa myös päivällä ahdistukseen. En kuitenkaan ikinä pystynyt sitä päivisin käyttää, tiedä sitten johtuuko siitä että yhdistin sen aina niin vahvasti nukahtamiseen.

      25 mg ja tunnissa unten maille. Joskus kun oli huonompi kausi, söin hetken 100 mg.

      _ERITTÄIN_ koukuttava lääke. Turha unelmoida nukkumisesta jos lääkkeet jää kotiin. Kaveri oli ketipinorista eroon hankkiutuessaan syönyt viikon puolikasta, viikon 1/4 osaa ja vielä viikon puolittanut sitä viimeistä murusta, ja silti oli nukkumatta pari viikkoa kun oli lopettanut kokonaan.

      Jos alkoholia nauttineena ottaa (joskus en osannut nukkua humalassakaan) nukahtaminen tapahtuu paljon nopeammin. En kyllä käsitä miten tätä voisi viihdekäyttää, itsellä ainakin taju lähtee pois tosi nopeasti.

      Joskus, ehkä pari kertaa vuodessa saan tuosta sellaisen olon kuin olisi pilvessä. Suu kuivuu, naurattaa ja löytää asioille uusia merkityksiä. En vieläkään tiedä mikä sen tekee, kun kuitenkaan joka ilta ei sellaista oloa tule. Nälkä (tai oikeastaan vaan ruuanhimo) tuosta tulee joka kerta.

      • kettu

        Niin ja olen 24v nainen.


    • eläkeukkeli 67 v

      Itsellä 50mg illalla nukahtamiseen ja päivällä 50mg ahdistukseen. Ihan OK. Alkoholi ja ketipinor - ei vaikuta puoleen eikä toiseen. Yksilöllistä tietty. Oikeastaan herääminen mukavampaa kuin ilman kumpaakaan. En ole kokeillut siihen määrään asti, että jospa torjuisi tai lievittäisi krapulaakin?

    • 16+8

      Itselläni diagnoosina kaksisuuntainen mielialahäiriö, tyyppi II ja syön Ketipinoria 200 mg iltaisin.
      Alkoholin kanssa en ole huomannut minkäänlaisia vaikutuksia. Ehkä väsyttää tavallista enemmän, mutta siinä se.

    • DHtM

      Itse oon syönyt jo vuosia Ketipinoria ja annosta on nosteltu aina välillä... Nykyään jo muutaman vuoden ajan 400mg iltaisin lisäksi Mirtazapin (sitä ennen Valdoxan), en nyt muista millä annoksella mut yks tabletti anyway... Ja tämä unettomuuteen, ahdistukseen on erikseen Rivatril, joka ei oikein tunnu toimivan :P... Alkoholin kanssa vaan väsyttää vähän enemmän, pystyy nukkumaan jopa 6 tuntia putkeen kun yleensä nukun 1-2h ja sit herään ja sama toistuu koko yön..Tarttis vissiin käydä taas juttelemassa lääkärin kanssa kun ei tunnu mikään toimivan kunnolla :(..Ja 35v nainen.

    • Cozy

      Ketipinor on erittäin hyvä lääke uniongelmiin. Yli viisi vuotta kestäneiden lääkekokeiluiden jälkeen löytyi viimeisenä tämä Ketipinor, kun kaikkea mahdollista muuta oli jo kokeiltu. Tämä on ainoa, mikä saa mut nukahtamaan. Tosin jos pahasti menee rytmi sekaisin, niin ei auta tämäkään.

      Muuta ongelmaa ei ole kuin että limaa erittyy paljon. Sitä saa sitten pitkin päivää köhiä. Se on kai aika yleistä.

      • Mari52

        Minä kärsin ikuisesta unen saamisen vaikeudesta,ja 25 mg ketipinoria näyttäisi auttavan. Aamulla kyllä väsyttää,mutta niin aina!


    • Mulla 50 mg toiminut loistavasti valdoxanin kanssa, sairastan post-traumaattista stressireaktiota ^^

    • eewfr

      psykooi oireena. nukumiseen.menee 200mg.

    • Rispet

      Olen käyttänyt Ketipinoria parantamaan unen saantia, joskus jos olen juonut alkoholia ja ottanut Ketipinorin siitä huolimatta en ole saanut minkäänlaisia sivuoireita, olen nukkunut hyvin aivan samalla tavalla olenko ottanut lääkettä tai en,
      eli mulla ei ole mitään ongelmaa käytön suhteen ja 25mg on lääkkeeni määrä, yksi yöksi.

    • ei väsytä

      Ennen kun aloin käyttää ketipinoria, valvoin monesti koko yön. Silmät pysyi niinkuin väkisin auki ja ajatukset pyöri päässä. Otan joka ilta ketipinoria 25mg:maa, lääke vaikuttaa noin tunnissa. Tuntuu että on nälkä ja keskittyminen on vaikeaa. Minusta tulee myös kärttyisä. Kun pääsen sänkyyn nukahdan alle 15minuutissa. Ja nukunkin sitten kellon ympäri. Sängystä nouseminenkin on vaikeaa. Koko päivä menee pilalle. En jaksa keskittyä mihinkään. Välillä vaan pysähdyn ja tuijotan tyhjyyteen. Aloitan elokuvan katsomisen ja lopetan sen lähes samantien. Katson koko ajan kelloa ja ajattelen että minulla on kiire tehdä jotain, myös lomilla. Nyt kesällä olen vähentänyt lääkkeen ottamista, siksi valvon vielä.

    • bhngfcvbcvbcvbvcbvb

      Minulle määrättiin 100mg ketipinoria ja olen nyt kaksi viikkoa syönyt ja se aiheuttaa aamuisin kauheaa ahdistusta..en halua mennä ulos ollenkaan ihmisten ilmoille.

    • riikkak

      Minulla epävakaa persoonallisuushäiriö, määrätty 25mg ketiapiinia ahdistukseen ja vainoihin 1-2 x/pvä, käytän yleensä kuitenkin vain unensaantiin. Ilman ketsuja voin valvoa helposti kaksikin vuorokautta. Joskus jos ahdistus iskee ni sitten otan myös, auttaa hyvin, mutta siis itseä ne väsyttää helvetisti. Holin kanssa joskus ottanut baarin jälkeen ja menee n. 5min niin taju pois. Muistan, kun ketsuja mulle määrättiin ja otin ensimmäisen illalla, aamulla mentyäni suihkuun oli tosi heikko olo, oli pakko mennä istumaan kun silmät näytti tähtiä ja pyörrytti, tosi paha olo. Tolet ilmeisesti noussut, nyt vaan tulee aamuisin laiskotus, mikä menee ohi hetken päästä tai kahvin jälkeen.. omituinen lääke kyllä, zombielääkkeeksikin kutsuttu.. :D

      • riikkak

        Niin ja siis tähän vielä sivuvaikutuksista, tullut nyt kun melkein vuoden syönyt jo, niin aika järkyttäviäkin sydämentykytyksiä välillä, pitäis varmaan lääkärille sanoa, ja vaihtoehtosesti kokeilla muuta lääkettä... muilla samoja oireita? V*tuttaa kyllä silti lääkkeitäkin syödä, mut "hulluus" mikä hulluus.. :D


    • Mieltä voi hallita

      En kyllä tota lääkettä huoli IKINÄ! Poissaoleva muilta ja kunmpa perhe antas anteeksn niin vaikka lääkäri määräs mulle ton, mutta mihin, en täällä aijo kertoa. Olen isokokonen ja näytän bodarilta melkeesti luonnostaan. Ei väliä ulkonäöllä, jos pää saa säilyä ja OIKEESTI nautin perheeni ihmisistä ja tajuan olla hyvä niille enkä joku jyrä, joka Ketipinorilla olin, ellen vaan maannu surkeena. Ketipinor sai mulle hypot päälle ja mä en osannu kuunnella vaan menin koko sjan, enkä tajunnu ettei mun jutu kaikkia kiinnosta. Olin kuin pahanen opettaja, kuuro sellanen.Ja Ketipinor lisää läskiä varsinki mahassa, niskassa (rasvapahka), ja aivotoiminnot menee kuin lehmän häntä aina vaan alemmas. Looetin, enkä syyttä!!

    • Coookieeeenomnomnom

      Iltaisin menee 200mg ja päivällä tarvittavat. Nukahtaa kyllä mutta heräily jatkuu. Eikä auta itsellä ainakaan hahmoihin. Sivuoireena vaan suun kuivuminen, saa juoda usein. Lääkkeen vaihto edessä ->

    • Liirum läärym Sero

      Käytin n. 20 vuotta neuroleptejä ja uudempia, eli antipsykootteja, masennuslääkkeitä, bentsoja ja mielentasotukseen deprakinea. Nyt olen vain Opamoxilla. Aikoinaan kyllä join vaikka käytin Seroquel Prolongia ja Risperidonia 400 mg Seroa, niin ei se viina mitään ihmeitä tehnyt siinä. Olinhan juoppo ja sietokyky oudon kova. Onneksi lopetin ajoissa sen pelleilyn. Sairas olen nytkin, mutta pakko käsitellä tuska muuten. Hyviä unia kaikille, kello kohta ilta :)

      Se on tapauhkohtaista, jokainen tietää vasta kun ite kokeilee...

    • tonttu4

      Minulla on ollut ketipinor käytössä nukkumiseen monta vuotta mutta nyt on ilmennythuima a ista että e tiedä onko se sittenkään hyvä vaihtoehto unentuloon vai pitäisikö kokeilla ihan oikeaa lääkettä nu kkumiseen. 25 mg ketipinor omia syön nukkumiseen

    • hullullinen

      otin joskus 5 ketipinoria 25mg , kävin helvetissä. pari riittää unensaantiin hyvin.

    • PienestäKiinni

      Mitä ihmettä, miksi syötte myrkkyjä, joista ei mitään hyötyä, päinvastoin, rahat ja terveys menee? Kyllä uni tulee, kun valvoo tarpeeksi monta yötä, ja käy töissä... Jos elämässä ei ole rytmiä, sisältöä, tarkoitusta, ei tule se unikaan, vaan erakoituu, ja kaikki pelottaa ja ahdistaa. Niskasta kiinni!!!

      • Irinai

        Höpöhöpö. Tein liikaa töitä ja lopulta kävin niin kierroksilla stressistä että tuli unettomuus ja sitten sairastelu ja lopulta sairasloma, kun muisti reistasi. Jossain vaiheessa voi alkaa nupissa heittää jos valvoo liikaa. Olin yhtäaikaa väsynyt muttei uni tullut, kamala tila. Lopussa ei jaksanut enää lenkkeilläkään, mitä harrastan. Silloin söin unilääkettä hetken aikaa. Siitä oppinu että tunnistan rajani paremmin.

        Unettomuus ei ratkea niskasta kiinni otteella. Lääkitys ei pitäisi olla ensisijainen ratkaisu vaan unettomuuteen johtaneiden syiden tarkastelu ja mahdollinen lääkkeetön ratkaisu.


      • Lääkkeitänaminami

        No yksi syy on sellaiset ihmiset, jotka kommentoi/puhuu kuin sinä, vaikka ei ilmeisesti tiedä asiasta mitään. Tyypillinen suomalainen vastaus.. Suomi ja suomalaiset keskimäärin, en kestä ilman lääkitystä. Suomen ilmapiiri ja ilmasto on pahempaa myrkkyä kuin mikään lääke.


    • apn

      otin kerran pari kaljaa ja kaveri antoi kaksi 100mg ketoa unettomuuteen ja seuraavana tormäilin seiniin ja jalat ei kantanu. olen syönyt tramal 200mg selkäkipiuhin ei mitään haittaa ollu.

    • Tyttö31

      Ketipinoria käytän silloin tällöin. Neljän viikon välein laitetaan lihaksen kautta lääke. Oletteko samaa vai eri mieltä, että Ketipinor ei paljon "tunnu"

    • Aino31

      Ketipinoria määrätään siksi koska Diapamiin ja Opamoxiin jää koukkuun...

      • Uommel

        Mitä tarkoitat, että jää koukkuun? Oletan, että näkemyksesi mukaan ketiapiiniin ei jää koukkuun? Miksi, mikä ero?


      • Anonyymi

        Minulle eläkeläiselle ei lääkäri suostu antamaan Opamoxia koukkuun jääåmisen takia. Aikaisempi omalääkäri antoi, enkä jäänyt koukkuun , mutta san oa tämä lääkärille, ei vai8kutusta, Määräsi Ketipinoria sitten , Se vaikutti niin, että mennyt muisti päivällä ihan esiostarilla asioidessa, vaikka otin lääkkeen edellisewnä iltana, En tuota enää kyllä syö, jos otan siellä olevassa baarissa yhden tai kaksi viinilasia, menee mujisti ja muistan vaan hämärästi kotiintulon, yleesä taksilla. Olen itse omasta aloittesta lopettanut nyt, ettei tapahdu pahempaa, esim herää putkassa. Olen ehkä sitten kummajainen, mulle yleensä ei muutenkaan kovin moni lääke sovi.


    • Janissska

      Diagnoosi Yleistynyt Ahdistuneisuushäiriö. Ketipinor 25 mg 4/vrk ja 100mg/1. Jännitysoireisiin Propral. Yritän päästä itse Ketipinorista eroon. Ettei tarvitsisi ottaa päivittäin sitä 4:jää. Propral on auttanut hyvin vaikken alussa sitä uskonutkaan, en jännitä sosiaalisia tilanteita eikä kahvikuppineuroosi ole iskenyt. Tosin ihana, itsenäinen työ on auttanut asiaa. Työ on minulle a ja o. Saan auttaa vanhuksia ja vähäosaisia kaikin puolin. Silloin nämä omat asiat jäävät taka-alalle eikä tule edes ajatelleeksi.

    • Serokuukkeli

      Alkoholi ja Ketipinor, ei kovin hyvä yhdistelmä. Otin kerran viisi siideriä ja 800 mg ketiapiinia, ja kaaduin lattialle naamalleni, kun taju meni. Virkosin siitä, ja kävelin keittiöön, jossa sumeni taas, ja kaaduin. Kun tulin tajuihini, konttasin vuoteeseen. Huomasin, että pystyasennossa menee taju heti. Olisin saattanu satuttaa itseni kaatuessa, mutta onneksi niin ei käyny. Muutenkin ois voinu käydä köpelösti. Ketipinor saattaa aiheuttaa häiriöitä verenkierrossa, josta johtu oletettavasti mun pyörtyily. Siis verenpaine laskee niin alas, että aivoihin ei riitä tarpeeksi happea. Alkoholi ainakin mulla vahvisti tätä vaikutusta. Myöhemmin sain saman kohtauksen ilman alkoholia, ja lääkärin mukaan piti alkaa vähentämään lääkettä nopeasti. Pelkäsin, että sairastunko taas psykoosiin ja toisaalta pelkäsin, kuolenko lääkkeisiin. Ei hyvä tilanne. Onneksi sitten hoksattiin tehdä niin, että otan lääkkeen osissa, ja sillon ei niitä haittavaikutuksia niin paljon tullut. Myöhemmin toinen lääkäri kirjotti reseptin Seroquel Prolongiin, joka on hitaasti imeytyvä ketiapiinilääke. Siitä ei enää ole onneksi tullu haittavaikutuksia.

    • Jalkahiki-Viki

      Rauhoittaa vatsan myös aika kätevästi, ei tarvitse edes joka toinen päivä käydä wc:ssä. Toinen asia minkä olen käytännössä huomannut niin 30-45 min ennenkuin menee paikkaa jossa tietää ahdistuvansa tai olevansa jännittynyt kannattaa ottaa lääke. jos ottaa tuntia, puoltatoista aikaisemmin niin alkaa todennäköisesti väsyttää.

      • Huonouninen

        Mulle ketipinori antaa hyvän unen,otan 100mg illalla ja nukun hyvin,mitään sivuvaikutuksia en ole vielä huomannut,aamulla ja päivällä olo tosi hyvä.Näinhän nämä lääkkeet toimivat yksilöllisesti aina, ei siis yleistetä!


    • Etelätappi-Tepponappi

      22v lyhyenläntä miehenpuolikas, about 60kg.
      Ketipinor määrätty masennukseen ja ahdistuksen liittyvään unettomuuteen (lieviä psykoottisia oireita, käytössä myös masennuslääke Venlafaxin).

      50g noku annos ja muutama päälle, jos ei tunnissa parissa tehoa.
      Teilaa yleensä tunnin sisään mutta unessa en pysy 4-5 tuntia kauempaa paitsi poikkeustapauksissa. Sen jälkeen heräilen ja nukahtelen sattumanvaraisesti päivästä riippuen.
      Aamulla pari tuntia koomassa heräämisen/heräämisten jälkeen.

      Sivuoireista sen verran, että kolmen kuukauden käytön jälkeen en enää ole jaksanut pitää kevyttä päivittäistä liikuntarutiinia yllä ja olen jatkuvasti sängynpohjalla kun väsyttää niin perkeleesti ja on veltto ja jaksamaton olo.
      Heräilyrumbaan tullut mukaan kivenkova aamupuu johon ei tepsi mikään moneen tuntiin.
      Mieliala tasaisesti painunut ajan myötä. En tiedä onko lääkkeiden vaikutusta, elämäntilanteen aikaansaamaa vaiko yhteisvaikutusta/vaikuttamattomuutta.
      Suu kuivuu helpommin mutta kun muistaa juoda vettä niin se ratkeaa.
      En ole huomannut mitään erityistä vaikutusta alkoholin kanssa. Ilman ketipinoria en tosin nuku juomisen jälkeen ollenkaan.

      Kehotan kokeilemaan.

      • nosorinytrepesinjaoon

        runkkaatko sä 60 kiloinen pieni mies yli 2 tuntia aamulla ja ei auta


    • MMMMMMMMMMMMMMMM

      Tää on ihan zombilääke... Mulla aiheutti ihan saatanalliset olotilat. Silmissä välkky kirkkaat valot ja näin harhoja.

    • Vituttava paska, mutta jotenkin ainakin nuorten ihmisten kohdalla lääkäreiden lempilapsi. Kyllä sillä vähän on vaikutusta lääkepaletissa iltaisin univaikeuksiin, mutta aiheuttaa lisäksi ihanan nälän. Joskus aloittaessa myös kohotti maksa-arvoja, mutta ei enää. [Tai sitten olin krapulassa labrassa tai jotain.]

    • Outsista

      Ainaski mulle riittää Seroquel 200 mg 1tabletti illalla.Unen kans on vaihtelevaa,lisänä unen saantiin zopiklone .actavis.

    • Anonyymi

      Käyttänyt ketipinoria 200-300 mg iltaisin 6 vuotta. ei mitään ongelmia, nukun hyvin. Viinaakin voi juoda lääkkeen kanssa huoletta, parantaa vain vaikutusta. Puhun siis vain omasta puolesta, vaikutus voi olla eri toisella.

    • Anonyymi

      Sen verran lääke tosin on vaikuttanut, etten ole pystynyt nukkumaan ilman sitä enää vuosiin. Toisaalta eipä tuo haittaa, lääke on melkein ilmainen ja sitä käyttämällä ei tarvitse arvailla nukahtaako vai ei.

    • Anonyymi

      Lopeta heti kaikki psyyke lääkkeet, psyykke/mieli/sielu mitä nimeä käytettäneeninkin, on näkymätön sisin, jota ei voi lääkitä.
      Kehoa voi myrkyttää mutta mieltä se ei paranna vaan pahentaa.
      Ketipinor ja muista dibamiini sulkijoista saa vain haimatulehduksia, ja vasta oli ohjelma kun potilas ei tahtonut Ketipinor injektiota ja psykiatri pakko injektoi ja nuri tyttö kuoli saman tien parissa minuutissa.

      Lasken psykiatrit eoäluotettaviin lääketehtaan tynteettomiin rahaa kerääviin valehteleviksi agentiksi, joille sinun elämä on nollan arvoinen,
      Mutta sosialisti valtiomme huonous on se että se maksaa hermomyrkyt ja se on tehnyt tohtoreistamme suoria röyhkeitä suoraan sikamaisen röyhkeitä tekemään kaikenlaisia diaknooseja kaikille, vain saadakseen rahaa toveri tohtorille jotka omistaa heidän itsensä kanssa näitä hermomyrkky tehtaita, niin kaikki on kauppatavaraa kun kela maksaa pillerit, ja valheita psykiatrien suut on täynnä,
      Jos uskot heidän suulla tehtyjä diaknooseja, eli olet manipuloitava yksilö,

      Jos et usko Suulla tehtyjä tieteitä ja diaknooseja, pysy poissa niistä lääketehtaan valräehtelevista markkina miehistä psykiatreista ja heidän myrkyistään.

    • Anonyymi

      Kiva lukea. Itsellä 300mg ketipinoria iltaisin...

    • Anonyymi

      Minulla iltaisin Ketipinor 4x 100mg. Nukkumiseen. Hoitaja sanoi jotta tuo annos ois kaksisuuntaisen mielenhäiriöön. Hups hei, en tiennyt jotta minulla semmoinen ois.

    • Anonyymi

      Ei kait tuossa mithän otan rosuvastatiinin 25mg ja univaikeuksiin ketipinor 20mg ja otan joka perjantai 12kaljaa ja aamula nousen lumitöihin,ei mitään ongelmaa,jättäkää pössyt ja muut pois ni toimii,otan aamulla puuron kans rosusuvasteen ja illalla ketipinor,pelittää

    • Anonyymi

      Ei mithän mie olenki lapista otin rosuvastatiiniä ja otin ketipiniinit ei mithän aamula otin puolikhan kossua ja töihin,ei mithän oireita oo näkyny

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe