Näin täytynee todeta päätellen viimeaikojen kirjoitusten perusteella. Itse omistan V70:sen, viimevuoden mallia ja kilometrejä kertyy vuosittain kuutisenkymmentä tuhatta joten katson olevani keskimääräistä kuljettajaa harjaantuneempi liikenteessä. Meitä premium autoilijoita pidetään mielestäni turhaan silmätikkuina liikenteessä. Vaan kun liikenteessä sählää monenmoista tunaria jaloissa vanhoilla romuillansa ja keskinkertaisilla ajotaidoillaan ei ole ihme että kaltaiseni kokenut ja varma kuljettaja turhautuu. Voimavaroiltaan riittävällä ja turvallisella autollani suoritan ohituksen sujuvasti ilman että joutuisin roikkumaan kilometrikaupalla sunnuntaiautoilijoiden puskurissa.
Monesti ärsyttää "liikennepoliisit" jotka tahallisesti haittaavat ohitusta mikäli ajavat mielestään sallittua nopeutta ja katsovat velvollisuudekseen estää muiden sujuvan liikenteen. Korostan etten kaahaile liikenteessä, minusta 140 km/h on sopiva nopeusrajoitus hiljaisille maantieosuuksille. Moottoriteille sallisin vapaan nopeuden.
Muutenkin ohitettavan tulisi tuntea vastuunsa ja väistää aina pientareelle ettei tarvitsi vaarantaa henkeänsä ohitustilanteessa.
Palsta täynnä kateellisia
4
649
Vastaukset
- tosi on
Varsinkaan jos kysymys on provosta.Jos toisin on niin,okei.Minulla itselläni,en sairasta tautia nimeltä katellisuus,päin vastoin olen hyvilläni jos joillakin menee hyvin.
- Harri
Jaa että sun ohitustesi takia jotkut joutuvat pientareella ajamaan? Vittu, mikä älykääpiö!!!
- Nopea
Osta kunnolla kiihtyvä muun maalainen auto. Ei tarvitse "vittuilla" muille tienkäyttäjille, kun ovat muka liikenteen tukkona.
Itse vaarannat muuta liikennettä, koska kuvittelet olevasi Volvosi kanssa kuningas.
Ps. Baijerista löytyy hivenen toisenlaista käytännön suorituskykyä. - jo!
Vai olet keskinekertaista parempi kuljettaja, ja kaikki muut voisivat väistyä pientareelle kun sä tuut?
Voi %¤¤/" haistele vähän puheitas!
Autovahinkokeskuksen piha muuten on täynnä kaltaistesi "keskivertoa parempien premium kuljettajien" autoja.
Toivotaan niin, että kun sä mälläät autos paskaks ettet kuolisi vaan vammautuisit pysyvästi, voisit sitten miettiä asioita uudestaan, JA ettet veisi muita mukanasi pöpelikköön...ääliö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715