Mitä ruokia syötte pääsiäisenä?

SusannaESpoosta

7

3058

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menee pääsiäinen:

-perjantai: paistettua siikaa ja paist.herkkusieniä, salaattia,jäätelöä,marjoja,
      -lauantai: mustaa pastaa, sekaan paistettuja paprikasiivuja ja paistettuja suikaleita kananrintaa
      -sunnuntai:vihanneskeitto, orientaalinen lammaspaisti kastikkeineen,vihr.papuja, riisiä papujen ja rusinoiden kera, pashaa tai amer.juustokakku.
      maanantai: mennään syömään ulos.

• vivika

No en ainakaan lammasta tai karitsaa.
      4 eri salaattia, munia ,kalaa, rahkaa,sabaijon kastiketta,katkarapuja,,,ym......

• Anonyymi

Aattelin jossain välissä syödä soija rouhe pasteijoita hyvin maustetun liemen ja sienien kanssa.

• Anonyymi

Yksin olen pääsiäisen kun ystävät ja mies ystäväkin kuoli,tämä korrona aika. Joten katson kaupan valmisateria tiskiltä ruoakaa. Melko varmasti kokki kartanon kalaa,eri muodissa.Nykyisin virpojia ei käy,kun kerrostaloissa ovi koodit. Joten nitääkään herkkuja en osta kotiin. Ihan normi päivä oli pääsiäinen tai ei.Toivotaan säät on kivoja,voi yksin ulkoilla rauhassa. Hyvää päsiäsitä vaan kaikille Itä-Helsingin lähiöstä kerrostalosta.

• Anonyymi

Ihan tavallista itsetehtyä ruokaa kuten muinakin viikonloppuina. Mämmiäkään en syö sellaisenaan vaan teen mämmimutakakkua pitkin vuotta, paloittelen sen valmiiksi ja pakastan niin on aina helppo ottaa pala päiväkahville.

• Anonyymi

pääsiäisruokia tietennii. Ei sen kummosempaa

• Anonyymi

Veripalttu nii ei sovi joka makuuni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      118
      2387
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      31
      1494
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      20
      1458
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1438
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1253
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      340
      1104
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1005
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      964
    9. 122
      831
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      806
    Aihe