Pikku-Kalle oli kesäksi mennyt landelle tätinsä ja setänsä luo kyläilemään. Yhtenä aamuna sitten lähdettiin peltotöihin, mutta Pikku-Kalle päätti lintsata töistä ja kiipesi puuhun joka oli pellon laidalla. Tovin siellä oltuaan Pikku-Kalle huusi yllättäen: " Mitäs Te siellä oikeen naitte ".
Ei täälä mitään naida, vastasi setä.
Pian Kalle taas huusi, että mitäs siellä taas naidaan !
Ei täälä mitään naida, setä vastasi ihmeissään ja kysyi että mitä se Pikku-Kalle tuollaisia huutelee ?
No täältä puusta näyttää ihan siltä että siellä alhaalla naidaan! Setä voi tulla vaikka tänne puuhun itse katsomaan.
No setä sitten kiipesi puuhun katsomaan ja pikku-Kalle itse tuli alas.
Muutaman minuutin päästä setä tuumasi puusta, että piru vie, kyllä se totta on. Näyttää ihan siltä että siellä alhaalla naidaan !
Pikku-Kalle puussa
10
6167
Vastaukset
- ÖÖÖ
En tajunnu tota...
- dUde
tajunnut. Ollaan yksinkertasia.
- final fantasy
dUde kirjoitti:
tajunnut. Ollaan yksinkertasia.
mitä piip toi tarkotti????????????? miten se muka siltä näyttää??? huonoin vitsi jonka olen ikinä kuullut!!!!
- Viisas
final fantasy kirjoitti:
mitä piip toi tarkotti????????????? miten se muka siltä näyttää??? huonoin vitsi jonka olen ikinä kuullut!!!!
No se Pikku-Kalle meni naimaan sinne!!!
- Pöljä oot
Oot pimee
- Late
Mitä? Häh? Mä en tajunnu tota sun vitsiäs!
- jone
pikku kalle oli naimassa...huonosti kerrottu vitsi
- joku
...pikkukalle nai? ruohoako? vai voikukkaa?
- huippu
kaikki jolla on tuo äo siellä 100 alle niin eihän ne voi tajuta näin vaativia vitsejä.mut jos se on yli 120 niin vitsi on huippuhyvä!!!
- supsup
huippu kirjoitti:
kaikki jolla on tuo äo siellä 100 alle niin eihän ne voi tajuta näin vaativia vitsejä.mut jos se on yli 120 niin vitsi on huippuhyvä!!!
kyllä tajuttiin, aika juoni kalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581101Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11820Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83573Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45522Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36504Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43483Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36476