Lyhyt hetki vierellä sun

jätetty perhonen

Kanssa sun vietin vain lyhyen hetken, luulin rakkauden kestävän matkan, elämän retken. Ois kaikki paljon helpompaa jos yhdessä ois jaksettu jatkaa. Sylissäs maailma ei tuntunut niin pahalta, kaikki näytti niin kauniilta.

Suudelmaas suloiseen kun herätä sain, tiesin kukaan sua ei korvais ain. Nyt kun olet kaukana poissa, ajatukseni harhailee muistoissa noissa. Tekee vaikeaa lähteä kulkemaan, yksin suunnata kulkunsa kohti tulevaa.

Mitä tuokaan mukanaan tie, sut se kauemmas vain vie, kiinni pitää tahtoisin, enkä ikinä irrottaa, tahtoisin viedä sut pois ja piilottaa. Otteeni luisuu, kokonaan irtoaa ja tiedän takaisin en sua saa.

8

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuprinsessa

mä itkin kun luin tota koska mä menetän jätkäni ihan varmasti ku kerron sillle jos ny pystyn että petin sitä eilen...

• jätetty perhonen

Toivon, että kaikki menee hyvin teidän kohdallanne, mutta muista rehellisyys ennen kaikkea ja mielestäni sinun kannattaa kertoa.

Uskon että kultasi arvostaa rehellisyyttäsi, ja antaa sinulle uuden mahdollisuuden, jatkaa teidän suhdettanne puhtaalta pöydältä. Enempää en osaa sanoa, mutta voimia ja toivon kaikkea hyvää.

• kuuprinsessa
        jätetty perhonen kirjoitti:

Toivon, että kaikki menee hyvin teidän kohdallanne, mutta muista rehellisyys ennen kaikkea ja mielestäni sinun kannattaa kertoa.

Uskon että kultasi arvostaa rehellisyyttäsi, ja antaa sinulle uuden mahdollisuuden, jatkaa teidän suhdettanne puhtaalta pöydältä. Enempää en osaa sanoa, mutta voimia ja toivon kaikkea hyvää.

mä en pysty kertoo sitä sille...
        se tässä on viä kanssa että oon paksuna varmaan sille..(jos oon paksuna niin sille)
        mun se paras kamu kerto jätkälleen ku se petti sitä ja se jätkä sano että se ei ovi koskaan antaa anteex sille...!
        kiitos

• jätetty perhonen
        kuuprinsessa kirjoitti:

mä en pysty kertoo sitä sille...
        se tässä on viä kanssa että oon paksuna varmaan sille..(jos oon paksuna niin sille)
        mun se paras kamu kerto jätkälleen ku se petti sitä ja se jätkä sano että se ei ovi koskaan antaa anteex sille...!
        kiitos

ok, no mä uskon ja puheidesi perusteella oot ottanut oppia tosta yhdestä kerrasta, joten ehkä se on parempi näin, vielä jos olet raskaana yms.. mutta kaikkea hyvää.. tämä on elämää usein niin syvältä ja joskus niin kaunista.. tällä hetkellä tuntuu aika per:stä, mutta voimia, ja kaikkea hyvää.. =)..

• kuuprinsessa

ok, no mä uskon ja puheidesi perusteella oot ottanut oppia tosta yhdestä kerrasta, joten ehkä se on parempi näin, vielä jos olet raskaana yms.. mutta kaikkea hyvää.. tämä on elämää usein niin syvältä ja joskus niin kaunista.. tällä hetkellä tuntuu aika per:stä, mutta voimia, ja kaikkea hyvää.. =)..

mä oon tänä jätkäkaverini kanssa just kirjastossa mut onneks se ei lue mitään mitä mä kirjotan tähän..
        tässä saattaa ollu hiukkasen kirjotus virheitä ku tää näppäimistö on perseestä..
        joo kiitos ku ymmärrät mua..
        mä koitan selvitä tästä..
        se mun paras kamu sai jätkältään anteex sewn että se petti sitä..
        mua ärsyttää tässä jutussa vaan se että mun jätkäkaveri hiplaa tota mun kamuu tossa erittäin epämukavasti..
        en tykkää alkuunkaan..
        mut joo kiitos kuienkin..!

• jätetty perhonen
        kuuprinsessa kirjoitti:

mä oon tänä jätkäkaverini kanssa just kirjastossa mut onneks se ei lue mitään mitä mä kirjotan tähän..
        tässä saattaa ollu hiukkasen kirjotus virheitä ku tää näppäimistö on perseestä..
        joo kiitos ku ymmärrät mua..
        mä koitan selvitä tästä..
        se mun paras kamu sai jätkältään anteex sewn että se petti sitä..
        mua ärsyttää tässä jutussa vaan se että mun jätkäkaveri hiplaa tota mun kamuu tossa erittäin epämukavasti..
        en tykkää alkuunkaan..
        mut joo kiitos kuienkin..!

ei mitään, täytyyhän sitä auttaa.. ei se mitään niitä kirjotusvirheitä sattuu.. yritä ihmeessä, kyllä sä selviät!.. nyt vaan paljon voimia.. ilkeetä, että se tekee noin sulle. =(.. koita selvitä kyllä se siitä, kliseisiä noi mun lauseet, mutta vaikka hammasta purren.. sinä selviät =)..

• kuuprinsessa

ei mitään, täytyyhän sitä auttaa.. ei se mitään niitä kirjotusvirheitä sattuu.. yritä ihmeessä, kyllä sä selviät!.. nyt vaan paljon voimia.. ilkeetä, että se tekee noin sulle. =(.. koita selvitä kyllä se siitä, kliseisiä noi mun lauseet, mutta vaikka hammasta purren.. sinä selviät =)..

elämä kukoistaa taas..
        koulu alko tänää ja näin kaua kapaamani kaverit...
        tänää reeneihin tai siis peliin..
        se mun jätkäkaveri pitäs nähä perjantaina...
        pärjäile säkin

• jätetty perhonen
        kuuprinsessa kirjoitti:

elämä kukoistaa taas..
        koulu alko tänää ja näin kaua kapaamani kaverit...
        tänää reeneihin tai siis peliin..
        se mun jätkäkaveri pitäs nähä perjantaina...
        pärjäile säkin

ihanaa kuulla, että kaikki menee hyvin =).. piristi munkin pvää =).. tsemiä pe, ja kyllä kaikki menee hyvin ;).. kiitos mä yritän, eiköhän se tästä sit ajan kanssa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe