Ideoita johonkin pieneen/edulliseen (max 20-30euroa) ja persoonalliseen lahjaan poika vauvalle kaivataan!
Ristiäislahja
5
1198
Vastaukset
- -e-
Vauvan huppupyyhe lapsen nimellä tai jos sitä ei ole vielä tiedossa, niin nimellä Söpöliini tai Kullanmuru.... ja sitten voisi ajatella jotain liinavaatetta tms. lapsen nimellä varustettuna, mutta silloin pitäisi tietenkin tietää se nimi etukäteen :)
- terhila
http://www.rekkarit.fi/epages/Kaupat.gpl/?ObjectPath=/Shops/Rekkarit/Categories/Rekisterikilpi-Lastenvaunuihin
Näin tälläisen viime viikolla kaupungilla ja piti ihan Googlata että mistä näitä saa :)
- kultahippu
Jos jokavuotinen lahjanosto, niin kultasepänliikkeissä myydään hopean väristä junaa johon voidaan kaivertaa aina kunkin vuoden paino ja pituus. Voi kerätä siihen ikä vuoteen asti kun haluaa. Elikkä etummaisena juna ja siihen aletaan keräämään vaunuja joissa aina kehys kuville kyydissä
- tuleva kummitustäti
Minun tuleva kummipoikani tulee saamaan minulta valokuvakehyksen johon vanhemmat saa kaiverruttaa nimen jne. Minä en itse perusta kummilusikka hommista.
Mutta tämä samainen poju saa minun äidiltäni muumiruokailuvälineet ja ovat Hackmania, eikä mitään roskaa ja niitä voi lapsi käyttää eivätkä jää keräämään pölyä jonnekkin hyllyn päälle.
Toinen olenkohan täältä lukenut vinkkejä on joku kiva satukirja tai vaatetta. Taulua johonkin kivaan sarjaan ja sitä voi joka vuosi lisätä yhdellä taululla.- Tylleröinen
Kiitos paljon ideoista! Huomena menen kaupoille,katsotaan mitä mukaan tarttuu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot203365Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe112788- 282424
- 421837
- 511669
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101428- 411401
- 81355
- 521273
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2621115