Pilvestä..

yks idiootti

Minkälaisii vaikutuksii pilvellä on sen jälkee ku sitä on polttanu ja entä sit myöhemmin? Vaikuttaaks se siihen jos on juonu PALJON
alkoholii tai jotain? Jääks siihen riippuvaiseks jotenki ja onks sil suuremmat vaikutukset jos on vähän nuorempi..? Haluisin vaa tietää ku mä en usko et pilvel on näin suuret vaikutukset mitä mulle on tullu ja mä vedin mukamas vaan pilvee.. Mut vastailkaapas, tää on tosi tärkeetä!

12

3724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Narc

... kun ei tiedä millaisista vaikutuksista puhut.

Yleisesti ottaen vaikuttavia asioita on ikä, käyttökokemus, käytetty määrä, sekakäyttö, fiilis, odotukset, persoonallisuus...

Toisaalta, kun et asiaa tunne, sinullahan on saatettu poltattaa vaikka lehmänp...

• Tieteilijä

Jos on juonut PALJON alkoholia niin kokemus tuppaa olemaan aika ikävä.

• Tapsa

Kun nyt otit puheeksi, vaikuttaako alkoholin PALJO juominen pilven vaikutuksiin, niin voisi sanoa, että se vaikuttaa PALJON. Kokeilepa jättää PALJO alkoholi kokonaan pois ja käytä pilveäkin vain kohtuudella. Pilvikin kannattaa kasvattaa itse niin ei joudu tekemisiin rikollisten kanssa ja voi varmistua tavaran laadusta.

Pilvi vaikuttaa persoonan kehittymiseen, joten pilven poltto murrosikäisenä sisältää enemmän riskejä kuin pilven poltto aikuisena. En suosittele pilveä murrosikäisille.

Pilveen voi jäädä riippuvaiseksi. Voisin kuvitella, että sen helpommin jää, mitä nuorempi henkilö kyseessä. Varsinkin fyysinen riippuvuus on kuitenkin erittäin lievää verrattuna moneen muuhun nautintoaineeseen. Oikeastaan pilven kyseessä ollessa tulisi puhua tottumuksesta, ei riippuvaisuudesta.

Kuten yleisesti tiedossa on, kannabiksen haittavaikutuksia on tarkoitushakuisesti liioiteltu ja näin on tapahtunut pääosin erilaisten valistusjärjestöjen toimesta (, jotka ovat näin tehneet rahoittajiaan mielistelläkseen).

• jokuvaan

hassista.. siis "suomihassista" eli kovaa korppua.. se sisältää ties mitä paskaa ja on varmasti epäterveellistä.. eli ei muuta kuin kukkaa vaan.. se on sitä itseään ja ei niin haitallista..

• abrahim

tiedän erään sällin joka on pajautellut tätä suomen peruslätkää 35v. ihan terve näyttää olevan ja elinvoimainen

• Einari

Kannabiksen polttamisen jälkeen ajantaju usein häiriintyy, paikan- ja tilanteentaju voi myös häiriintyä. Rentoutunut, jopa väsynyt olo kuuluu myös kannabiksen vaikutuksiin. Ajatuksen "punainen lanka" katoaa usein, eli ajattelu on hieman irratioonalista.

Valkuaiset voivat punoittaa, mutta eivät aina. Usein kannabista polttaneet ovat myös välinpitämättömämpiä kuin selvinpäin.

Jälkivaikutuksia ovat pieniä, joskus jopa huomaamattomia. Pieni hajamielisyys ja "laiskuus" voivat seurata pari päivää polttamisen jälkeen. Alkoholin nauttiminen kannabiksenpolton yhteydessä tekee usein olon vain sekavammaksi, pahoinvointia voi seurata. Nuorilla kannabis vaikuttaa kai(?) tehokkaammin.

• Sativainen

Hyväpotentiaalisesta kannabiksesta voi lisäksi seurata tunne minän jakautumisesta, merkityksettömät asiat voivat saada uuden syvällisen merkityksen, hallusinaatioitakin voi esiintyä, lähinnä tuijottaessa kauan samaan pisteeseen. Näköaistimuksen vääristymiin voi kuulua lisäksi värien kirkastuminen, erilaisten muotojen ja kuvioiden intensiivinen pomppiminen esiin karheista pinnoista, mikä ei ole oikeastaan hallusinaatio vaan mielikuvituksella väritettyä näköaistimusta (onnistuu selvinpäinkin jotenkin, katso karheaa pintaa ja yritä erottaa vaikkapa ihmishahmon kuva pinnasta), esineet voivat saada uusia merkityksiä (vrt. kävelet peloissasi hämärässä metsässä -> silmäsi näkevät kaiken oikein, mutta mielikuvitus antaa muodoille muitakin merkityksiä) yms.
        Tunne tajunnan laajenemisesta, aistimukset saavat "syvyyden".

Mutta kerropa mitä koit tämän kannabikseksi väitetyn aineen vaikutuksen alaisena? Pilven teho voi yllättää..

• yks idiootti
        Sativainen kirjoitti:

Hyväpotentiaalisesta kannabiksesta voi lisäksi seurata tunne minän jakautumisesta, merkityksettömät asiat voivat saada uuden syvällisen merkityksen, hallusinaatioitakin voi esiintyä, lähinnä tuijottaessa kauan samaan pisteeseen. Näköaistimuksen vääristymiin voi kuulua lisäksi värien kirkastuminen, erilaisten muotojen ja kuvioiden intensiivinen pomppiminen esiin karheista pinnoista, mikä ei ole oikeastaan hallusinaatio vaan mielikuvituksella väritettyä näköaistimusta (onnistuu selvinpäinkin jotenkin, katso karheaa pintaa ja yritä erottaa vaikkapa ihmishahmon kuva pinnasta), esineet voivat saada uusia merkityksiä (vrt. kävelet peloissasi hämärässä metsässä -> silmäsi näkevät kaiken oikein, mutta mielikuvitus antaa muodoille muitakin merkityksiä) yms.
        Tunne tajunnan laajenemisesta, aistimukset saavat "syvyyden".

Mutta kerropa mitä koit tämän kannabikseksi väitetyn aineen vaikutuksen alaisena? Pilven teho voi yllättää..

Mä en oo vieläkään ihan varma mitä oon vetäny, ainaki jotain noista vaikutuksista mul kyl oli... No mut kuitenki vähän aikaa sen jälkeen ku olin polttanu sitä jotain ni mulle tuli sellanen olo et mä tajusin kaiken mut silti mä en kuitenkaan tajunnu. Mä en ollu väsyny mut mun silmät ei meinannu pysyy auki. Sit mä huojuin ja olin ku kännissä ja mun suu oli ihan kuiva. Siitä meni sit taas vähän aikaa ja mulle tuli tosi kylmä vaik oikeesti oli ihan lämmintä. No sit mä olin sytyttämässä röökii mut en saanu sitä sytytettyy ku mä tärisin nii hirveesti. Mä tuijotin vaa yhtä kohtaa ja tulin vihaseks(raivosin vaa ja haukuin kaikkii). Kolme päivää sen jälkee mul oli hirveen paha olo, mun ääni oli menny, mä huojuin ja olin ku kännissä(tuntuki ihan siltä) enkä oikee tajunnu mitää(ajatukset katkeili ja mä vähän niinku änkytin), tuijotin vaa jotain yhtä kohtaa ja sillon oli hirvee helle(ehkä n. 28astetta) ni mä vaan istuin auringossa pitkät housut ja pitkähihanen paita päällä ja suu oli vieläki kuiva. Neljäntenä päivänä mul oli sit vähän parempi olo ja viidentenä päivänä olin oikeestaan ihan kunnossa jo. Nii eli ottakaas tosta nyt selvää et onks se kannabista vai lehmän paskaa...

• Naapurin äijä
        yks idiootti kirjoitti:

Mä en oo vieläkään ihan varma mitä oon vetäny, ainaki jotain noista vaikutuksista mul kyl oli... No mut kuitenki vähän aikaa sen jälkeen ku olin polttanu sitä jotain ni mulle tuli sellanen olo et mä tajusin kaiken mut silti mä en kuitenkaan tajunnu. Mä en ollu väsyny mut mun silmät ei meinannu pysyy auki. Sit mä huojuin ja olin ku kännissä ja mun suu oli ihan kuiva. Siitä meni sit taas vähän aikaa ja mulle tuli tosi kylmä vaik oikeesti oli ihan lämmintä. No sit mä olin sytyttämässä röökii mut en saanu sitä sytytettyy ku mä tärisin nii hirveesti. Mä tuijotin vaa yhtä kohtaa ja tulin vihaseks(raivosin vaa ja haukuin kaikkii). Kolme päivää sen jälkee mul oli hirveen paha olo, mun ääni oli menny, mä huojuin ja olin ku kännissä(tuntuki ihan siltä) enkä oikee tajunnu mitää(ajatukset katkeili ja mä vähän niinku änkytin), tuijotin vaa jotain yhtä kohtaa ja sillon oli hirvee helle(ehkä n. 28astetta) ni mä vaan istuin auringossa pitkät housut ja pitkähihanen paita päällä ja suu oli vieläki kuiva. Neljäntenä päivänä mul oli sit vähän parempi olo ja viidentenä päivänä olin oikeestaan ihan kunnossa jo. Nii eli ottakaas tosta nyt selvää et onks se kannabista vai lehmän paskaa...

Oli polttamasi stuffi sitten lantaa tai ganjaa..musta näyttäis sille ettei sitä sun enää kannattais poltella.

Diilerien mielikuvitus on rajaton. Kuten myös jatkeaineiden määrä katupalasessa.

Eräitä faktoja on se, että kuvailemasi "krapulatila", vielä päiviä kestänyt..ei ole kannabiksen tyypillisiä haittavaikutuksia. Yleensä porukalla on seuraavana päivänä hieman "pölhö" olo, useimmilla se häviää yleensä jo aamupäivästä.
        Helle, ja sen mahdollisesti aiheuttama nestehukka voisi selittää osan pahasta olostasi. Niinikään jos olit nauttinut alkoholia, ja varsinkin jos olit nauttinut sitä paljon..voi kankkunen yllättää.

Pisin kokemani "viinakrapula" on ollut 3-4 päivää morkkiksineen lihaskipuineen vainotuksineen päivineen. Koettu aikana jolloin olin vielä valmis pieksemään jokaisen vastaankävelevän viherpiipertäjän (ehta 90-luvun narkofobi). Onneksi asiat ovat jo toisin :o)

Voimia sinulle koettelemuksissasi!
        Naapurin äijä

• -Pame-

alkoholi vaikuttaa jos on vetänyt pilvee,tule sekavampi olo ja on kans samalla semmonen olo et ei oo niinku kännissä mutta on kuitenki ja on ihan pihalla ja sen kyllä tuntee mutta sitä alkoholin vaikutuksen oloa ei niinkään tunne ja pilvi vaikuttaa erillä taivoin joka ihmiseen,elikkä se on yksilöllistä,se on kanssa pilvessä ainaki mulla että tulee tosi jännittynyt olo jos joku rupee pelottelee tai kävelee pimeellä mettällä..pilven poltsta voi nähdä halluja ja sitte puhe kantautuu korviin erittäin hitaasti..aamulla ku on vaikutus lppunut on vähän sekava ja rentoutunut olo..eikä krapulaa..jos sulla ei ollu suurinpiirtein tällästä oloo niin siin pilvessä oli kyllä otai muutaki..

• lue

hei! kannabis on vähän käytettynä aika vaaraton,Mutta tosin:
      poikaystäväni on saanut pahoja sydän tykytysongelmia, kammiovärinää ja rasitusta siitä. Itse sain kun oli "paukuissa" kauheita ahdistuskohtauksia. En liikakäyttöä suosittele. Veljeni koulu päin vittua kun joka aamu polttaa aamupaukut.Ilman pilveä sitä vituttaa. Perhesuhteet menee piloille ja pilvi vie mielenkiinnon. Se on kallista ja rasittavaa hankkia ja sitä kautta tutustuu huonoon seuraa. Lopeta nyt kun voit!

• Tapsa

"hei! kannabis on vähän käytettynä aika vaaraton,Mutta tosin: poikaystäväni on saanut pahoja sydän tykytysongelmia, kammiovärinää ja rasitusta siitä."

Ai, ai, paha paha homma. Voit kuitenkin onnitella itseäsi, että poikaystäväsi käyttää niinkin mietoa päihdettä kuin kannabista. Jos hän käyttäisi alkoholia yhtä paljon kuin kannabista, niin hän lienisi kuollut tai pahasti sairas. Toki on mahdollista myös, ettei ganja sovi hänelle ollenkaan.

"Itse sain kun oli "paukuissa" kauheita ahdistuskohtauksia. En liikakäyttöä suosittele."

Niinpä niin. Tämäkin on kieltolain sekä epärealistisen valistuksen syytä ainakin osaksi (niin kuin valtaosa ganjan haittavaikutuksista). Nykyinen valistus johtaa siihen, että jos kokeilet ganjaa, olet menetetty sielu, eikä sinuun kannata panostaa. Valistuksen tulisi tehdä jyrkkä muutos, ja muistuttaa ihmisiä, että vaikka ganjan kohtuukäyttö on usein täysin haitatonta, niin tämän ei pidä antaa hämätä, sillä massiivisella käytöllä ganjankin haitat tulevat esiin.

"Veljeni koulu päin vittua kun joka aamu polttaa aamupaukut.Ilman pilveä sitä vituttaa."

Ai, ai, ai. Aa:han mars. Voit silti onnitella itseäsi, ettei veljesi vedä joka aamu vitutukseensa kosanderia. Silloin hän lienisi jo kuollut.

"Perhesuhteet menee piloille ja pilvi vie mielenkiinnon."

Kas kummaa. Minä taas olen onnistunut käyttämään kannabista lääkkeenä, ja se on palauttanut mielenkiintoni useaankin asiaan. Perhesuhteisiin ganjan käyttöni ei ole vaikuttanut.

"Se on kallista ja rasittavaa hankkia ja sitä kautta tutustuu huonoon seuraa. Lopeta nyt kun voit!"

Kas kas. Mitähän ganja maksaa? Niin, mitä nyt muutama purkki lannoitetta ja muutama säkki multaa maksaa. Ehkä joku 50 euroa. Tällä rahasummalla saan kannabista pitkiksi ajoiksi (toivottavasti koko vuodeksi). Alkoholiin voisin helposti kuluttaa summan illassa. Siis ganja on noin 50 kertaa halvempaa kuin alkoholi. Tämä luonnollisesti ei kyllä automaattisesti tarkoita, että ganja olisi automaagisesti halpaa.

Ganjan hankinta on todella mielenkiintoista. Siinä todella tajunta lepää, kun näkee oman kauniin kasvin kasvavan. Kasvun ihme on todella ihmeellinen, enkä olisi sitä ikinä tajunnut ellen olisi alkanut kasvattaa hamppua. Mielenkiintoni on herännyt myöskin muota kasveja kohtaan.

Ganjan kautta en ole tutustunut huonoon seuraan. Oikeastaan en ole tutustunut ganjan kautta akehenkään, joten se yleistyksenä siitä. Sen sijaa olen saanut huomata, että erittäin moni tuttuni vuosikymmenien takaa on alkanut kasvattaa hamppua sekä nauttimaan oman puutarhan tuotteista. Juttua on kyllä riittänyt kun ollaan tavattu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6464
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3873
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3250
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      376
      1764
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1013
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      976
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      900
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe