Hei te jotka olette allergisia tai yliherkkiä korianterille, voitteko juoda early gray teetä? Tuossa teessä on bergamottiöljyä ja ole nyt alkanut epäillä, että en kestä myöskään sitä, korianterin lisäksi.
Tuota bergamottiahan käytetään hajusteenakin ja itse epäilenkin, että oireita minulle tulee myös joistain rasvoista yms. Mistä löytyisi tietoa missä kaikissa tuota bergamottia käytetään?
korianteri ja bergamotti
mymeli myy
1
892
Vastaukset
- silmukka
hei, mulla on kans tuo korianteriallergia ja muistaakseni olen juonut tuota teetä, saamatta mitään oireita..tietysti yksilöllistähän kaikki on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614418KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523271Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492544Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?542526- 1102245
- 241893
- 241671
- 301626
- 1691530
- 361265