Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Treffeillä neitsytmiehen kanssa

Viides vaakanainen

Noniin. Nyt on sitten viidennenkin vaakattaren (vai kuinka monta meitä oli, meni laskut sekaisin) sydän särkynyt.

Kattelin eilen tätä palstaa lähinnä huvikseni, hain yhden työkamunkin muka nauramaan. Mutta tosi on, että mitä pitemmin näitä neitsytmies-vaakanainen ketjuja luin, rupesi kurkkua kuristamaan. Rupesi, vaikken horoskooppeihin uskokaan. Mikä lie epätoivo tänne ajoi.

Tapasin elämäni ihanimman miehen 3 viikkoa sitten. Tuntui kuin olisi käsikirjoitettu juuri mulle, ihanan itsevarma ja "äijämäinen" a la jone nikula.

Toki huomasin hänen narsisminsa, toki soitteli hän joka päivä juuri siihen väärään aikaan jonka ainoana klo-aikana häneltä kielsin, koska nukuin, eikä kuunnellut tarpeitani lainkaan vaan omat menivät edelle. Toki huomasin hänen kriittisen katseensa ja ihmettelin, miksi siitä huolimatta haluaa muhun tutustua.

Ehdimme tavata kaksi kertaa. Niistä viime lauantai
oli kyllä hännän huippu. Mies puhui ummet ja lammet uskollisuuden tärkeydestä, saa mut näkemään umpipunaisia sydämen kuvia, pyytää avautumaan, sanoo tahtovansa tuntea mut pohjia myöten - osaa liehitellä, suutelee kädelle, riisuu, iskee sänkyyn, panee, häviää seksin jälkeen pesemään pyykkiä ja on iloisen tunteeton lähtiessäni portailla.

Ei sen jälkeen ota yhteyttä viikkoon.

Eli taas taisi käydä yhdelle romantiikan ja uskollisuuden perään haikailevalle vaakanaiselle vanhanaikaisesti. Suoraan sanoen itkettää töissäkin koko ajan, ja tietääkseni olen jo keski-iässä ja mun pitäis olla aikuinen. *ituttaa*

niisk

"viides vaakatar"

13

1821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaarisNaenen

      ohhoh, koskaan en ole ymmärtänyt tuota vaakojen ääretöntä herkkyyttä, suhteessa se on NIIN raivostuttavaa.. "Nyt se ei oo tänään sanonu mulle että oon sen elämän tärkein ihminen, eikä, nyt se ei enää rakasta mua!" tai "miksköhän se katto mua tollee sivusilmällä, varmaan sillä on jo joku muu!"

      Perkele.

      Onneksi on elämässä muutakin sisältöä kuin miesten perään uliseminen. Samalla mitalla sitten takasin vaan.

      • ....................

        kymmenen pistettä ja papukaijamerkki kolahti juuri postiluukustasi :D


      • mua

        Niin muuttuu ääni kellossa,olet koukussa kerran jälkeen T:Hurmuri


    • venustelija

      Kulkaas vaakaämmät! Menkää peilin eteen ja katsokaa itseänne oikein hartaasti. Mitä näette=? Rakkauden nälkäisen idioootin, Teille vaakaämmät riittää liehittely, ette te useinkaan ole tosissanne. Tai jos hetken olettekin niin viimeistään vaihdevuosina te arvon ämmät taas kummasti nuorrutte ja luulette olevanne taas teinejä. On rumaa olla 50 ja teini. Onneksi ei hallitsijana ole venus vaan merkurius.

    • horoskoopista viis

      Ei tarvitse olla vaaka, kärsiäkseen neitsymiehen käsittelyssä. Niin vahvaa ei olekaan, että neitsytmies ei pystyisi musertamaan! Ihan sama mikä olet horoskoopiltasi!

      Pysykää erossa neitsytmiehistä!

      • sheitan71

        Mulla kyl ei oo mitää valittamista neitsytmiehistä. Ne on hauskoja, älykkäitä, ymmärtäväisiä ja niiden kans tulee helposti toimeen.

        Ja suhteen loputtua jäävät ystäviksi, aina valmiita kuuntelemaan jos huolia on, auttamaan jos apua tarvitaan.

        Ihan parasta A-ryhmää :-)


      • herkkä kauris
        sheitan71 kirjoitti:

        Mulla kyl ei oo mitää valittamista neitsytmiehistä. Ne on hauskoja, älykkäitä, ymmärtäväisiä ja niiden kans tulee helposti toimeen.

        Ja suhteen loputtua jäävät ystäviksi, aina valmiita kuuntelemaan jos huolia on, auttamaan jos apua tarvitaan.

        Ihan parasta A-ryhmää :-)

        täyttä totta! Ex vaaka -mieheni haistatti paskat ja sanoi että ei VOI pitää minuun yhteyttä suhteen päätyttyä koska hänen pitä unohtaa kaikki! Kamala marttyyri, nauroin vain ja sanoin että jos sillä "selvität" asiasi että unohdat ne niin patoat varmaan sellaisen määrän paskaa sisällesi ettei rajaa!

        Kaikki tuntemani neitsyt -miehet ovat hyvissä väleissä entisten kumppaniensa kanssa ja todellakin ovat valmiita auttamaan, koska vain ja vielä pyyteettömästi!

        Arvostan heidän mielipiteitään koska he osaavat katsoa maailmaa realistisesti ja ovat maan päällä parantamassa tätä paikkaa, toisin kuin jotkut.

        Upeita mielipiteitä ja heissä on aitoa hyvyyttä! Herkkiä miehiä, sen kertoo sekin että paljastavat tiettyjä asioita vain ihmisille joihin luottavat.


      • johan vitsin
        herkkä kauris kirjoitti:

        täyttä totta! Ex vaaka -mieheni haistatti paskat ja sanoi että ei VOI pitää minuun yhteyttä suhteen päätyttyä koska hänen pitä unohtaa kaikki! Kamala marttyyri, nauroin vain ja sanoin että jos sillä "selvität" asiasi että unohdat ne niin patoat varmaan sellaisen määrän paskaa sisällesi ettei rajaa!

        Kaikki tuntemani neitsyt -miehet ovat hyvissä väleissä entisten kumppaniensa kanssa ja todellakin ovat valmiita auttamaan, koska vain ja vielä pyyteettömästi!

        Arvostan heidän mielipiteitään koska he osaavat katsoa maailmaa realistisesti ja ovat maan päällä parantamassa tätä paikkaa, toisin kuin jotkut.

        Upeita mielipiteitä ja heissä on aitoa hyvyyttä! Herkkiä miehiä, sen kertoo sekin että paljastavat tiettyjä asioita vain ihmisille joihin luottavat.

        tyrkkäsit!


      • joo joo
        sheitan71 kirjoitti:

        Mulla kyl ei oo mitää valittamista neitsytmiehistä. Ne on hauskoja, älykkäitä, ymmärtäväisiä ja niiden kans tulee helposti toimeen.

        Ja suhteen loputtua jäävät ystäviksi, aina valmiita kuuntelemaan jos huolia on, auttamaan jos apua tarvitaan.

        Ihan parasta A-ryhmää :-)

        Mulla taas erilainen kokemus neitsyt miehestä. Ei todellakaan halua jäädä ystäväksi, hyvä kun tunnistaa kun kadulla tulee vastaan. Ja avuliaisuutta ei löytynyt yhdessäolonkaan aikana. Eipä kyseinen merkki enään kiinnosta, pelkkiä huonoja kokemuksia!!!!!


      • ei todellakaan
        sheitan71 kirjoitti:

        Mulla kyl ei oo mitää valittamista neitsytmiehistä. Ne on hauskoja, älykkäitä, ymmärtäväisiä ja niiden kans tulee helposti toimeen.

        Ja suhteen loputtua jäävät ystäviksi, aina valmiita kuuntelemaan jos huolia on, auttamaan jos apua tarvitaan.

        Ihan parasta A-ryhmää :-)

        Minulla ihan erilainen kokemus neitsytmiehestä. Ei todellakaan halua olla ystävä, ei mitään yhteyttä eron jälkeen ja tavaraakin olisi vielä hakematta. Harmi kun tuo pääsiäinen meni jo, muuten pistäisin kokon pystyyn ja polttaisin kaikki sen kamat.


      • -n-

        ja sen vuoksi usein neitsytmies jääkin yksin;))))))))


      • -muru
        joo joo kirjoitti:

        Mulla taas erilainen kokemus neitsyt miehestä. Ei todellakaan halua jäädä ystäväksi, hyvä kun tunnistaa kun kadulla tulee vastaan. Ja avuliaisuutta ei löytynyt yhdessäolonkaan aikana. Eipä kyseinen merkki enään kiinnosta, pelkkiä huonoja kokemuksia!!!!!

        ettei neitsytmies halua olla kaveri eikä ystävä???
        Vaikkakin kaverit menee naisenkin edelle


    • -n-

      Hellou kamu:))))...et ole ainut jätetty, siihen pitää vaan sopeutua, vai mitä? Kun ei toista voi muuttaa niin antaa olla..Tänä vuonna ihmiset eroavat helpoimmin kuin koskaan ennen, varsinkin miespuoliset ottavat ja jättävät..Tsemppiä sulle ja voimia:)))))))))))

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      31
      1781
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1530
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1496
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1402
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe