www.sf-anytime.fi

Elisan TV huijaus?

Huijausko?

Tuossa 3-4 kuukautta sitten menin sunnuntaina tilaamaan kyseiseltä sivustolta leffan. Visalla maksoin ja olemattomien ohjeiden lomassa kone lähti "jotain lataamaan" viimein. Sitten tuli ilmoitus että joku ohjelma puuttuu, ja koitin ladata sellaisen jostain...vaikkakin koneessa oletetusti piti olla kaikki tarvittava multimedian katseluun jo valmiina.

Pitkällisen odotuksen jälkeen mitään ei tapahtunut, ei ohjeita, ei mitään tietoa onko jotain tulossa....tai menossa, muuta kuin visarahaa..?

No viimein suljin kyseisen ikkunan...koska en ollut varma edes sen tarpeellisuudesta. Alla oli sf-anytimen normisivu tms....ja olin tavallaan alkupisteessä taas.

Eli en tiedä mitä olisi pitänyt tehdä tai mitä ei, ja laitoin "ASIAKASPALVELUUN" 2 krt viestiä puhelin numeroiden kera.

Lopputulos on etten ikinä mitään leffaa sieltä saanut ja mahdollisuuskin näytti olemattomalta tällä kokemuksella. Lasku kyllä tuli jonka menin maksaa, koska en heti viitsinyt 5-6e alkaa tappelee, kun odotin heidän yhteyden ottoaan. Kukaan ei ole vieläkäänsielä vastannut kun aikaa on mennyt 3-4kk ainakin.

Että kyl ottaa päähän tuollasen nettileffojen myyjät....! itsellä oli silloin 1 megan yhteysnopeus, ADSL.

toiste en kokeile tuota höpöjuttua!

kohta ELisan entinen asiakas, myös muidenkin palvelujen takia!

3

1774

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • usein tilannut

Olen itse käyttänyt kyseistä sivustoa aika monta kertaa. Todellakin ekalla kerralla se väitti joidenkin Java-palikoiden puuttumista Mkirosoftin mediaplayerista. Painoin kyseiset lataukset, jotka meni parissa sekunnissa paikoillee.
      Ehkä et huomannut, että palattuasi takaisin tilaamasi elokuvan sivulle, alareunassa lukee paljonko vuokra-aikaa sinulla on vielä jäljellä. Eli vaikka sulkisit koko sivuston uudelleen, on kyseinen leffa katseltavanasi sen vuorokauden.

Eli sinun olisi pitänyt vaan lattamisen jälkeen klikata uudelleen sitä 'katso elokuva' painiketta niin leffa olisi alkanut pyöriä.

Mutta tuosta olen kyllä samaa mieltä, että ehkä ohjeet ei tuolla sivulla ole parhaat mahdolliset tai siellä pitäisi olla jokin 'koekäyttö-leffa' mukana.

• kypsynyt asiakas

Laitoin tuonne palautetta, kun ensin useiden kymmenien minuuttien ahertamisella viimein sain toimimaan tuon ihmeellisen huonosti tehdyn palvelun. Sitten syötävät eteen ja elokuvasta nauttimaan, mutta ei... Äänet toimi, mutta video pätki siten, että ei voinut katsoa, eikä tekstitykset näkynyt. Vaadin saada rahoja takaisin ja annoin palautetta huonosta palvelun toteutuksesta, mutta sieltä (ruotsista) tuli vastaus: "Elokuvat kannatta AINA vuokrata niin, että olet kirjautuneena palveluun VIP-tunnuksillasi tehdessäsi vuokrausen, jolloin tieto vuokrausesta tallentuu käyttäjätilillesi, eikä ainoastaan Internet Explorerin evästeisiin, mikä on tilanne jos teet ns. anonyymin vuokrauksen kirjautumatta, josta lähetetään vain kuitti antamaasi vapaavalintaiseen osoitteeseen..." Hyvä, että tämä palaute tuli vuokrauksen jälkeen, koska en tietenkään enää saanut näkymään tuota vuokraamaani videoa 3 tunnin jälkeen vuokrauksesta. Hyvä, hyvä...

Lisäksi palautteessa tuli ohjeet palomuuriasetuksiin, vaikka olin ottanut pois käytöstä kaikki palomuurit katselun ajaksi, jotta siinä ei ainakaan vika voinut olla. Ilmoitin tästä asiasta myös asiakaspalveluun palautteessani, joten ihmettelen annettua ohjetta!?!

Tosiaan, kuten sanoin, niin asiakaspalvelu sijaitsee ruotsissa, koska allekirjoitus oli kundtjänst sekä puhelinnumero oli ruotsiin. Eli tekeekö mieli soittaa ruotsiin, jotta saisin takaisin muutaman euron (ehkä), ja maksaisin itseni kipeäksi puhelinlaskuissa!!!

• JaakkoKulta

Kyllä tuo SF-Anytime toimii jotenkuten mutta alun säätäminen voi olla välillä hankalaa. Itselläni trailerit näkyivät ihan OK mutta kun yritit katsoa maksettua elokuvaa, niin mitään ei tapahtunut paitsi joku hämärä virheilmoitus. No asiakaspalveluun postia ja muutaman päivän päästä tuli ohjeet eli syynä oli tuo ihana DRM kopionsuojaus. Eli konetta päivittämään ja sitten homma toimi.

Täältä löytyy jotain ohjeita koneen asetusten suhteen: http://www.netikka.fi/index.php?sivu=sf-anytime-faq

Se mikä minua eniten harmittaa tuossa SF-Anytimessä (ja muissakin nettivuokraamoissa) on se, että vaikka minullakin on 8 MB yhteys ja todellinen nopeus on about 4 MB, niin silti elokuvat pätkivät. Elokuvat ladataan ruotsista ja siihen mahtuu väliin monta paikkaa jossa yhteydet saattaa välillä pätkäistä. Suomeen pitäisi saada mirror jotta voisi noita viitsiä katsella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      14
      4423
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1682
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      265
      1516
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1495
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      242
      1371
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1140
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1100
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1079
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1034
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1013
    Aihe