Onko tietoa tällaisen aisaparin tulevaisuudesta? Vanhin poikani kauris on kohdannut raputytön. Tyttö on oikea keittiönero, kokki koulutukseltaan. Aivan kuin hänellä olisi viisi kättä, kun hyörii keittiössä. Valmista tulee ja hyvää tuokiossa! On pojalla ollut tuuria:)
Mutta miten muuten? Onko toivoa ja onnea jatkossa?
Rapu + kauris
3
2145
Vastaukset
- kaurisMIES.
Mä tykkään rapumimmeistä ja kyllähän maamerkki ja vesimerkki pitäis olla toimiva kombo. Rapunaiset ovat sellaisia herkkiä tunneihmisiä ja sellaisen seura tekee hyvää kovapintaiselle kaurismiehelle. Rapu, skopu ja kalat opettavat kaurista tutustumaan omiin tunteisiinsa. Vesimerkit ovat erittäin terapeuttista seuraa sisäänpäin kääntyneelle kauriille. Ravun seurassa kauris huomaa, että tunteita ei tartte tukahduttaa.
Rapu ja kauris täydentävät hyvin toisiaan. Rapu tuo suhteeseen herkkyyttä, lämpöä, sydämellisyyttä ja empatiaa. Kauris puolestaan tuo suhteeseen vakautta, jämäkkyyttä ja päättäväisyyttä.
Ja koska molemmissa merkeissä on kätkettyä kiihkeyttä, niin makuuhuoneen puolelle todennäköisesti synkkaa vallan mainiosti =) - rapuli75
itse olen seurustellut kauris mieheni kanssa jo 12 vuotta ja hyvin menee. Kaurismies osaa ottaa rapusen siipiensä suojaan ja ei ota stressiä ravun muuttuvista mielen vaihtelusta...
- jadeen
Ei tuo päämerkki ole niin tärkeä että miten sopii yhteen, vielä kun nouseva merkki ja kuu merkki sopii, silloin voi sanoa tarkemmin. Siis kaikki horoskoopit voi sopia, ne pelkästään on niin yleisiä. Itse olen kauris ja mieheni rapu.Ollaan onnellisia, mutta aika lailla erilaisia luonteelta.Täydennämme toisiamme ja arvomme ovat samanlaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3287121Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714338- 2083165
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242967- 741952
- 1491800
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2121746Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661577Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891438