Onko tietoa tällaisen aisaparin tulevaisuudesta? Vanhin poikani kauris on kohdannut raputytön. Tyttö on oikea keittiönero, kokki koulutukseltaan. Aivan kuin hänellä olisi viisi kättä, kun hyörii keittiössä. Valmista tulee ja hyvää tuokiossa! On pojalla ollut tuuria:)
Mutta miten muuten? Onko toivoa ja onnea jatkossa?
Rapu + kauris
3
2184
Vastaukset
- kaurisMIES.
Mä tykkään rapumimmeistä ja kyllähän maamerkki ja vesimerkki pitäis olla toimiva kombo. Rapunaiset ovat sellaisia herkkiä tunneihmisiä ja sellaisen seura tekee hyvää kovapintaiselle kaurismiehelle. Rapu, skopu ja kalat opettavat kaurista tutustumaan omiin tunteisiinsa. Vesimerkit ovat erittäin terapeuttista seuraa sisäänpäin kääntyneelle kauriille. Ravun seurassa kauris huomaa, että tunteita ei tartte tukahduttaa.
Rapu ja kauris täydentävät hyvin toisiaan. Rapu tuo suhteeseen herkkyyttä, lämpöä, sydämellisyyttä ja empatiaa. Kauris puolestaan tuo suhteeseen vakautta, jämäkkyyttä ja päättäväisyyttä.
Ja koska molemmissa merkeissä on kätkettyä kiihkeyttä, niin makuuhuoneen puolelle todennäköisesti synkkaa vallan mainiosti =) - rapuli75
itse olen seurustellut kauris mieheni kanssa jo 12 vuotta ja hyvin menee. Kaurismies osaa ottaa rapusen siipiensä suojaan ja ei ota stressiä ravun muuttuvista mielen vaihtelusta...
- jadeen
Ei tuo päämerkki ole niin tärkeä että miten sopii yhteen, vielä kun nouseva merkki ja kuu merkki sopii, silloin voi sanoa tarkemmin. Siis kaikki horoskoopit voi sopia, ne pelkästään on niin yleisiä. Itse olen kauris ja mieheni rapu.Ollaan onnellisia, mutta aika lailla erilaisia luonteelta.Täydennämme toisiamme ja arvomme ovat samanlaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11546Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras911460Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221031Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva191900Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2777- 103767
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42731Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29730- 7694
- 60683