Jos olet lähdössä Barcelonaan ja olet aikeissasi vuokrata loma-asuntoa, niin älä missään nimessä vuokraa sitä Barcelona-Homen kautta. Koko yritys oli yhtä huijausta.
ASUNNON VUOKRAAMINEN
2
944
Vastaukset
- matkalle lähdössä
Olen lähdössä heinäkuussa Barcelonaan kavereiden kanssa ja yhtenä vaihtoehtona ollaan mietitty loma-asunnon vuokrausta esim. Barcelona-Homen kautta. Joten kertoisitko, että mikä meni pieleen? Miksi koko yritys oli mielestäsi yhtä huijausta? Onko muilla vastaavia kokemuksia? Mitä suosittelisitte?
- kokenut
Asunto ei todellakaan vastannut sitä mitä meille oli luvattu. Suihku ei toiminut kunnolla yli kolmeen kuukauteen, vessa oli pois käytöstä viikon, mutta emme saanet mitään korvausta vaikka kuinka olimme yhteydessä heihin koko ajan. Muutenkin ottavat välistä ihan hulluna. Suosittelen design barcelona nimistä paikkaa..(www.designbarcelona.com) heistä oli paljon enemmän iloa! Toivottavasti tulee onnistunut reissu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881561
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1181444Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras711299- 301202
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1181020Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46948- 21910
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66828- 46753