Eli sain laboratoriosta kotiin pienen purkin ja kaksi muoviin pakattua näyteputkiloa.
Riittääkö siis näytteeksi pelkät(vai yksi) putket, vai pitääkö purkki myös toimittaa labraan?
ulostenäyte
4
4961
Vastaukset
Kun olen ollut vastaavassa tilanteessa, niin on tarvinnut kyllä laittaa näytteet jokaiseen purkkiin ja putkiloon. :) Olenkin oppinut, että yksi kakkapurkki liikaa on parempi kuin että se puuttuu. Silloin olis vakava paikka! :D
- jos
jos se purkki on valkoinen kertismukin kaltainen kuppi, on se vain ulostusta varten sinun tarpeiden keräämistä helpottamaan annettu (myös kertislautaselle voi paskoa). Mutta jos siinä on kansi, sitten sekin on palautettava ulosteen kera. Ja molemmat putket palautettava! Mieluummin paljon ulostetta niihin kuin liian vähän!
- Mitenhän on..
Olisiko sinun tarkoitus viedä myös virtsanäyte? Minulle annettiin vain näyteputkilot joissa oli muoviset 'tikut', joiden uurteisiin ulostetta oli tarkoitus saada jäämään. Vai olisiko tuo purkki tarkoitettu purkiksi jonne kakit ja josta sitten otat näytteen näyteputkiloon. Purkkia ei siis olisi tarkoitus viedä labraan..?
Milloin joudut näytteen viemään? Soita vastaanottoavustajalle tai labraan, ja kysy mitä näytteitä on lähetteen mukaan tarkoitus antaa (virtsaa myös?) ja mitä teet näillä saamillasi tarvikkeilla. - Anonyymi
Miten kauan uloste näyte säilyy jääkaapissa,voiko ottaa illalla ja viedä aamulla labraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784