Akvaario/terraario 63 litraa, kehyksillä, siisti kuntoinen, mitat 60x30x35cm(pxlxk). Mukaan tulee kansilasi, Hinta 30€.
[email protected]
Myydään akvaario/terraario
=)***
2
426
Vastaukset
- =)***
Unohtui mistä sen löytää=)
- [miimu]
Heipparallaa!
Minä olen ajatellut ostaa hiiriä ainakin 2:) Haluaisin niille ostaa terraarion sitten kun saan 30e rahaa:) Nimittäin tämä on aika halpa terraario:) Joten jos vai annat minulle 30e terraarion niin se on sovittu:) Minä annan mahdollisimman nopeasti 30e sinulle:)Terveisin: [miimu]:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774572Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122677- 1771789
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611610- 1241490
- 1221357
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91297Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731291- 761262
- 351006