Juttelin just tutun volvo myyjän kans ja tuli puhetta uudesta S60...ja ilmeisesti on käymässä niin että kuuskymppi tulee kyllä mutta vain maasturimuodossa...kyl nyt harmittaa ku aattelin omani vaihtaa uuteen kun semmonen ilmestyy...että tämmöstä vaan tiedoksi muille... :-(
ei enää S60...
3
2640
Vastaukset
- ....uusi volvo s60
- MrOvlov
Entäs jos tuo onkin S40 julkaisupäivänään. Sitten tulee farkkumalli V50, Maasturi on XC60. Alle jää C30 ja päälle V70, S80, XC90.
Yhtenäinen numerosarja on valmis. On siellä tietysti se sekoilumalli C70 sitten jossakin välissä...
no ei niistä saa mitään logiikkaa vaikka kuinka säätäisi, ja miksipä pitäisi, kunhan on joka mallilla oma mallimerkintänsä. - volvonisti
MrOvlov kirjoitti:
Entäs jos tuo onkin S40 julkaisupäivänään. Sitten tulee farkkumalli V50, Maasturi on XC60. Alle jää C30 ja päälle V70, S80, XC90.
Yhtenäinen numerosarja on valmis. On siellä tietysti se sekoilumalli C70 sitten jossakin välissä...
no ei niistä saa mitään logiikkaa vaikka kuinka säätäisi, ja miksipä pitäisi, kunhan on joka mallilla oma mallimerkintänsä.>>>>>On siellä tietysti se sekoilumalli C70 sitten jossakin välissä...>>>>
Sen valmistus lopetetaan. Eikös tuo ole Mr. Bertonen muotoilema?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882