uusin levy on hyvä... Piti ostaa se... Ja paras biisi on ehdottomasti Reikäinen taivas... Iskelmässä oon aina kuullu sitä...
Lauri Tähkän & Elonkerjuun
5
903
Vastaukset
- Terttu 63
Olen pitänyt Lauri Tähkästä ja hänen musiikistaan. Mutta olen todella murheellinen hänen puolestaan. Miksi viina, eikö ilman sitä pysty elämään. Toivon sinulle parempaa elämää ilman viinaa.
- ja kovaa
Viina on niin turmiollista kuin vaan voi olla. Itse en pidä "onks Viljoo näkyny-vitsistäkään, koska kaverilla oli kossupullo takataskussa! Hyi, kamalaa!
- miehiä..
Pissaa jo päässä niin onhan se hyvä että jollain koittaa sitä laimentaa. Joo, mutta tottapuhuen, ei tuu oleen pitkäaikanen ura ellei osaa pitää työtä erillään vapaa-ajasta ja huvista. Tosin pitkäaikaista tuskin Tähkän kovin ykspuolinen musiikki muutenkaan. Vähän kuin oli tää Jani ja Jetsetters. Kun soittaa vaan yhtä tyyliä, joka vielä näin poikkeavaa, niin ei sitä kukaa jaksa kauaa kuunnella. Pari biisiä niin se on siitä.
- ....
miehiä.. kirjoitti:
Pissaa jo päässä niin onhan se hyvä että jollain koittaa sitä laimentaa. Joo, mutta tottapuhuen, ei tuu oleen pitkäaikanen ura ellei osaa pitää työtä erillään vapaa-ajasta ja huvista. Tosin pitkäaikaista tuskin Tähkän kovin ykspuolinen musiikki muutenkaan. Vähän kuin oli tää Jani ja Jetsetters. Kun soittaa vaan yhtä tyyliä, joka vielä näin poikkeavaa, niin ei sitä kukaa jaksa kauaa kuunnella. Pari biisiä niin se on siitä.
Ai ei kestä ura kauaa vai ja että kyllästyy nopeesti...muuten vaan myynty viimeisin levy TRIPLAplatinaa, kyllä se kertoo omaa kieltään : )
Eikä se Late sitä viinaa ite juo,se laittaa pullon kiertämään aina joskus yleisön joukkoon sellaisilla keikoilla jotka on K18. Eikä taida muutenkaan mitään viinamäen miehiä olla....
- ihan hanurista
tähkän musa on ihan per....stä,musa menis jotenkin jos ei olis sanoituksia,sanat ällötävää kuunneltavaa,yök !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438168
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724696
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373420Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483136Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482858Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262825- 392659
- 412106
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817