Iltalehdessä.............

Voi oksennus! Kari Tapiosta on karmeiden kuvien kera peräti KUUSI (6) sivua juttua Iltalehdessä ja enslauantain lehdessä vielä jatkuu, kun ystävät ( eli Paula Koivuniemi ja Ile Vainio arvatenkin etunenässä) ylistävät imelyyksiä Karista.... eipä tartte ainakaan sitä lehteä ostaa.
Kuinka voi olla muuten mahdollista, että kuuden sivun jutussa se ukkeli, ei kerro yhtään mitään uutta, vaan moneen kertaan kuultua ja luettua lässytystä kaikki.

23

1709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki 6 sivua..;)

      ...

    • ei fani

      Voi sinua Justiinax, kuinka se aina harmittaa sua jos Kari Tapio kertoo nöyrästi ja kunnioittaen muita ihmisiä. Sitten jos olis jotain huonoa kerrottavaa hänestä ja hänellä varmaan hyppisit kattoon riemusta. On sulla erikoinen ajattelutapa.Minä kyllä ilahdun tollaisesta tavasta kirjoittaa, hän on nöyrä ja rehellinen. En ole hänen faninsa mutta seuraan tätä palstaa ja luen lehdistä juttuja hänestä. Tulen ihan hyvälle mielelle lukiessani juttuja hänestä koska hän tosiaankin arvostaa muita ihmisiä.
      Olen joskus ollut hänen konsertisssaankin ja pidin kovasti.

      • Ei missään nimessä tartte olla mitään huonoa kerrottavaa , sitä en todellakaan toivo, mutta jotain muutakin vois välillä jutella, kun sitä samaa iänikuista virttään ja ylistystään siitä, että miten nöyrä hän saa ja ennenmuuta osaa olla (ainakin näytellä) ja plaa, plaa....
        Dementiako sitä vaivaa, vai minkä takia sen täytyy samat jutut puhua moneen kertaan ? Ne tiedetään jo !
        Viime viikonlopun lehdissä se paistatteli kans monen sivun edestä molemmissa iltapäivälehdissä.Kyllä sitä uutta levyä ja konserttikiertuetta on nyt jo mainostettu ihan tarpeeks niin, että vois edes yhden viikonvaihteen pysyä poissa lehtienpalstoilta pällistelemästä ja pääsiäistä pilaamasta.


      • minä en tiedä
        Justiinax kirjoitti:

        Ei missään nimessä tartte olla mitään huonoa kerrottavaa , sitä en todellakaan toivo, mutta jotain muutakin vois välillä jutella, kun sitä samaa iänikuista virttään ja ylistystään siitä, että miten nöyrä hän saa ja ennenmuuta osaa olla (ainakin näytellä) ja plaa, plaa....
        Dementiako sitä vaivaa, vai minkä takia sen täytyy samat jutut puhua moneen kertaan ? Ne tiedetään jo !
        Viime viikonlopun lehdissä se paistatteli kans monen sivun edestä molemmissa iltapäivälehdissä.Kyllä sitä uutta levyä ja konserttikiertuetta on nyt jo mainostettu ihan tarpeeks niin, että vois edes yhden viikonvaihteen pysyä poissa lehtienpalstoilta pällistelemästä ja pääsiäistä pilaamasta.

        Mitenkähän se on että pyrkiikö hän itse sinne lehtiin vai pyytääkö lehti haastattelua. Jos se on niin että lehti pyytää voisin kuvitella että voi olla niinkin että hän ei sit vaan kieltäydy. Onhan se niin että on varmasti paljon ihmisiä jotka mielellään lukevat Kari Tapiosta juttuja. On varmasti niitäkin jotka taas ei pidä hänestä.
        Kyllä mä luulen että juttu Kari Tapiosta aina myy lehteä ja sehän on lehtifirman tarkoitus.


      • kanelisydän

        luen myös aina juttuja Karista ja olen samaa mieltä tuon nimimerkin kanssa siitä, että niitä lukiessa ainakin minä tulen hyvälle mielelle.
        Tietääkseni tämä tämänpäiväinen juttu koskee artistin keikkaa, joita on tehty muistakin laulajista tässä iltapäivälehdessä. Nyt sattui olemaan Karin vuoro. Oikeastaan olen odottanutkin sitä. Ja sitä lukiessa tuli mieleen haave, että olisinpa ollut mukana. Olisinpa saanut hakeutua halaukseen tämän ihanan papan kanssa. Ja kuunnella ääntä, joka joi sydämen jokaisen sopukkaan asti. Ja jos joku ei tykkää Karista, niin miksi sitten lukee hänestä. Antaa toisten tykätä. Maailmassa on eripuraa jo tarpeeksi, miksi lisätä sitä enää tuoden julki omat ällöttävyytensä. Ja maailmassa on tilaa kaikille artisteille. Siellä on kyllä vaan yks ainut Kari Tapio - se mikä saa arkeen hyvää mieltä, ainakin minulle. Ja varmaan monelle muullekin...


      • Karifani
        Justiinax kirjoitti:

        Ei missään nimessä tartte olla mitään huonoa kerrottavaa , sitä en todellakaan toivo, mutta jotain muutakin vois välillä jutella, kun sitä samaa iänikuista virttään ja ylistystään siitä, että miten nöyrä hän saa ja ennenmuuta osaa olla (ainakin näytellä) ja plaa, plaa....
        Dementiako sitä vaivaa, vai minkä takia sen täytyy samat jutut puhua moneen kertaan ? Ne tiedetään jo !
        Viime viikonlopun lehdissä se paistatteli kans monen sivun edestä molemmissa iltapäivälehdissä.Kyllä sitä uutta levyä ja konserttikiertuetta on nyt jo mainostettu ihan tarpeeks niin, että vois edes yhden viikonvaihteen pysyä poissa lehtienpalstoilta pällistelemästä ja pääsiäistä pilaamasta.

        Sulla jos kellä on aika paha dementia. Jauhat itse
        samoja juttujasi moneen kertaan ja viellä monella
        eri osastolla.

        Hanki hei elämä äläkä ole noin pikkusieluinen!
        Suhun rupee kaikki täällä kyllästymään!


    • hellahuoneessa

      Mikäs siinä katsellessa ja lukiessa! Kyllä vaan tällaisen vanhan mummelin silmä lepää moista "pappaa" katsellessa ja hänestä juttuja lukiessa. Ja voipi ostaa sen toisen ilpäivälehden, jos ei tästä tykkää. Täytyy tässä hattua tälle Karille nostaa, kun meni flunssaisena esiintymään ja palkitsemaan yleisönsä odotuksen. Oli ajanut satoja kilometrejäkin antaakseen sen, mitä haluttiin: lauluja sydämestä sydämeen. En voi kuin kunnioittaa tällaista. Saisi monet ottaa oppia hänestä, nämä taviksetkin, joille kanssaihmiset ovat kuin palloja,joita pompottaa. Saisivat nykyajan nuoret miehet ottaa hänestä myös oppia naisen kunnioittamiseen, herrasmiehen otteita.

    • klappi fani

      ei kait nyt vaan justiinax ole katkera, koska ei tk:sta enää kirjoiteta niin paljon lehdissä??? hienoa tekstiä karilta ja kyllä nöyryys on ihmisellä hieno piirre...sen, kun vaan kaikki muistais...

      • einehell

        Karin ns. vaatimattomuus on täysin laskelmoitua ja harkittua .Hänen elämänsä on kaikkea muuta kuin vaatimatonta.Suomi on pieni maa , joten samat naamat on aina tapeetilla.
        Kyllä T. Kansasta on kirjoitettu täysin riittävästi.Kansalle pisteet, sillä hän ei yritäkkään näytellä vaatimatonta, eikä siihen ole mitään syytäkään.
        Kyllä Suomi Kari Tapion kaltaisen humpan vääntäjän kestää, eikä niitä lehtiä ole pakko ostaa.
        En ole 2-vuoteen näiden lööppikunikaiden näämoja ja samoja vuosikausia samoja olemattomia juttuja viitsinyt lukea.Laskekaa huviksenne kuinka paljon vuodessa säästätte ,kun ette näitä lehtiä osta, se on yllättävän paljon ja sillä rahalla tekee pienen reissun ainakin kotimaassa.


      • jaajo
        einehell kirjoitti:

        Karin ns. vaatimattomuus on täysin laskelmoitua ja harkittua .Hänen elämänsä on kaikkea muuta kuin vaatimatonta.Suomi on pieni maa , joten samat naamat on aina tapeetilla.
        Kyllä T. Kansasta on kirjoitettu täysin riittävästi.Kansalle pisteet, sillä hän ei yritäkkään näytellä vaatimatonta, eikä siihen ole mitään syytäkään.
        Kyllä Suomi Kari Tapion kaltaisen humpan vääntäjän kestää, eikä niitä lehtiä ole pakko ostaa.
        En ole 2-vuoteen näiden lööppikunikaiden näämoja ja samoja vuosikausia samoja olemattomia juttuja viitsinyt lukea.Laskekaa huviksenne kuinka paljon vuodessa säästätte ,kun ette näitä lehtiä osta, se on yllättävän paljon ja sillä rahalla tekee pienen reissun ainakin kotimaassa.

        Valitettavasti Kari Tapio on alkanut toistamaan itseään paitsi lauluissaan, niin myös haastatteluissa. Se on fakta. Karista kirjoitetut jutut ovat vanhan toistoa.

        Selaliset tyypit joilla mielenkiintoista ja värikästä riittäisi tarinaa ja tietoa viihdemaailmasta ym. vaikka miten monen sivun edestä ovat esim. edesmennyt Jyrki Hämäläinen, Vexi Salmi, Peter von Bagh ja Markku Veijalainen. He eivät valitettavasti vaan kovin usein ole lehtiensivuilal paistatelleet.


      • wanharouwa
        jaajo kirjoitti:

        Valitettavasti Kari Tapio on alkanut toistamaan itseään paitsi lauluissaan, niin myös haastatteluissa. Se on fakta. Karista kirjoitetut jutut ovat vanhan toistoa.

        Selaliset tyypit joilla mielenkiintoista ja värikästä riittäisi tarinaa ja tietoa viihdemaailmasta ym. vaikka miten monen sivun edestä ovat esim. edesmennyt Jyrki Hämäläinen, Vexi Salmi, Peter von Bagh ja Markku Veijalainen. He eivät valitettavasti vaan kovin usein ole lehtiensivuilal paistatelleet.

        Vexi nyt ainakin on joka viikko Hämppylinnan paikallislehden sivuilla. Muistelee siellä kaikenlaista. Harmi vaan kun ei oikein ota muistaakseen asioita ja sekoittelee sitten omia "keitoksiaan".
        Hänen kirjoituksiaan ovat aikalaisensa oikoneet moneen otteeseen.


    • äänessä

      Sinä se taas möliset täällä heti kun Karista kirjoitetaan mutta annas olla kun Tapsukasta on juttua niin olet heti hehkuttamassa sitä. Ettäs viitsit.

    • Abcdefghijkk5476afnb

      Poista tämä Justiinan tarkoitushakuisen provon.
      Aivan tarpeeton kyhäelmä.

      • huoli.

        Ainahan täältä on poistettu vähänkin Karia arvostelevat viestit, joten tuo lähtee taas alta aikayksikön.


      • wanharouwa
        huoli. kirjoitti:

        Ainahan täältä on poistettu vähänkin Karia arvostelevat viestit, joten tuo lähtee taas alta aikayksikön.

        Kun Justiinax selviää ja huomaa taas kerran mokanneensa, niin hän poistaa taas aloituksensa ja siinä häviävät sitten kaikki viestit samalla.
        Että turha on sheriffiä moittia, kyllä se tuo Justiinax-emäntä on se joka täällä hääräilee.


      • wanharouwa kirjoitti:

        Kun Justiinax selviää ja huomaa taas kerran mokanneensa, niin hän poistaa taas aloituksensa ja siinä häviävät sitten kaikki viestit samalla.
        Että turha on sheriffiä moittia, kyllä se tuo Justiinax-emäntä on se joka täällä hääräilee.

        Ehkä mä olen jo vähän alkukiihtymyksestä tokkeentunut, mut kyä mua siltikin vähän ihmetyttää ,että miks siinä tämän päivän Iltalehdessä täytyi olla enemmän juttua Kari Tapiosta, kuin Jyrki Hämäläisestä?

        En mä tätä ketjua nyt viitsi poistaa, kun tähän on kumminkin tullut vastauksia sen verran. Jos sheriffi tämän poistaa, niin sittenpä poistaa.


      • klappi fani
        Justiinax kirjoitti:

        Ehkä mä olen jo vähän alkukiihtymyksestä tokkeentunut, mut kyä mua siltikin vähän ihmetyttää ,että miks siinä tämän päivän Iltalehdessä täytyi olla enemmän juttua Kari Tapiosta, kuin Jyrki Hämäläisestä?

        En mä tätä ketjua nyt viitsi poistaa, kun tähän on kumminkin tullut vastauksia sen verran. Jos sheriffi tämän poistaa, niin sittenpä poistaa.

        eikös hämäläisestä ole jo ainakin pari päivää kirjoiteltu häh??? ja mitäs justiinax menit lehden ostaa jos se ärsytttää sua et klapista oli niin paljon siinä juttua...painu vaan sinne tk sivuil älä tääl marise... maruzella maruzel niinhän se karikin laulaa...


      • SDFGSDFGSDF#&%#¤)&(...
        huoli. kirjoitti:

        Ainahan täältä on poistettu vähänkin Karia arvostelevat viestit, joten tuo lähtee taas alta aikayksikön.

        Kyseessä on puhtaasti Justiinan provojen poisto, jota hän tekee "kritiikin" varjolla.
        Täysi kusipää tämä Justiina!


      • hyvinkin
        SDFGSDFGSDF#&%#¤)&(... kirjoitti:

        Kyseessä on puhtaasti Justiinan provojen poisto, jota hän tekee "kritiikin" varjolla.
        Täysi kusipää tämä Justiina!

        Mutta on täältä hävinnyt paljon muitakin kuin Justiinaxin viestejä ja todella asiallisiakin sellaisia. Ei tartte kuin pikkasen olla eri mieltä niin jo viedään.


    • mukana seurannut

      kyllä kari on paikkansa ansainnut iskelmämaailmassa.työllänsä hän on paikkansa ansainnut ja jokainen vois kokeilla tuota keikka elämää niin jäis noi turhat luulot pois

      • täällä

        Nimet aloitetaan isoilla alkukirjaimilla ja "keikka" ja "elämää" kirjoitetaan yhteen. Torvi.


    • vanha ihminen

      justiina parka oletko seonnut palstoista, tämähän on kari tapion palsta! kyllä minuakin oksettaa lukea tapani kansasta edes yhtä riviä!

      • täällä.,.

        En kyllä lukis T:K yhtään juttua,mutta Karista luen kaiken,ja ostan kaikki levyt mitkä ilmestyy
        ....Pysy Justiina vaan siellä T:K,n osastolla,täällä keskustellaan asiallisesti KARI TAPIOSTA.....yx Kari fani!!!!


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe