Onko naisten vaikeaa hyväksyä miehen alistumishalua?
Itse olen yrittänyt vuosikausia alistua, mutta vaihtelevalla menestyksellä. Välillä olen löytänyt sellaisiakin naisia, jotka haluavat ottaa suhteessa hallitsevan roolin ja alistaa miehen. Sitten kun vähän aikaa kuluu, niin sieltä pinnan alta alkaa kuitenkin aina löytyä perinteinen nainen, joka hakee vahvaa, turvallista ja hallitsevaa miestä - vie sie, mie vikisen... ja kun minä haluaisin olla se jota viedään ja joka vikisee.
Minä kuvittelisin sen olevan naiselle ihanaa elämää, jos saa miehekkään alfa-uroksen jalkojensa juureen palvelemaan. Mies tekee kaiken mitä nainen käskee, koti pysyy siistinä, vaatteet huollettuna, aamiainen tuodaan aina sänkyyn, ruoka on valmiina käskystä ja suuseksiä riittää mihin vuorokauden aikaan tahansa. Vielä jos haluaa niin on mahdollisuus pitää rakastajaa tai useampaakin.
Mutta miten reagoi tähän nainen... Yleensä alkaa hemmotella takaisin. Laittaa ruoan valmiiksi, siivoaa kodin, ja sängyssä haluaa alistua miehen halujen tyydyttäjäksi. Vaikka mies kerran toisensa jälkeen yrittää selittää, että hän haluaa alistua, niin ei nainen lopulta pysty jättämään vuosikymmenien asennekasvatuksen taakkaa: naisen tehtävä on palvella miestä.
Kerran toisensa jälkeen olen itse tähän patti-tilanteeseen joutunut. Onko se sitten kaikessa yksinkertaisuudessaan niin, että naiset syvällä sisimmässään - luontaisesti - haluavat alistua miehelle ja palvella miestä?
Alistuva mies
14
4040
Vastaukset
- BiMasteri
Ei auta muu kun alistua miehelle! Saat kunnon Sian jota palvella! ;-)
- Maîtresse T
Tahtoo vain yleensä olla niin, että sen miehekkään alfa-uroksen sijasta joutuu katselemaan säälittävää kitisijää, jota ei edes kehtaa tuttavilleen esitellä.
Sitäpaitsi, olen huomannut että sanonta: "Lähetä mies keittiöön ja mene itse perässä." pitää paikkaansa. Ei se mies osaa siellä itsekseen kuitenkaan mitään kunnolla tehdä.
Alistuvalla miehellä tuntuu usein myös olevan odotukset siitä miten naisen pitäisi häntä alistaa ja jos nainen ei toimikaan odotetulla tavalla, mies ei olekaan tyytyväinen. Mies siis haluaa alistua, mutta haluaa kuitenkin määrätä miten... luulenpa että se onkin mies jonka pintaa raaputtamalla se perinteinen roolimalli löytyy. onhan se mukavaa että vaimo saa komenela miestään.orjana sanon että onhan se kivaa kun ei tarvitse mitää ajatella van totella mitä vaimo komentaa ja tehdä ne tehtävät.minua ainakin kiihotaa kun joudun pitämään sellaista asua mitä vaimo konentaa minun pitää.se on ainoa että silloin kikkeli aina jöpötää kun joudun pitämää siveysvyötä enkä pääse sitä tyhjentämään silloin kun haluaisin.asua joudun pitämään aina kun lapset eivät ole kotona.asuni kuuluu:sukkahousut,rintaliivit,avonainen pusero,pikkarit,siveysvyö ja punaiset haisaappaat.lisänä vielä jalkaraudat etten saa tehtyä liian nopeasti kotitöitäni.lisäksi hän meikka minut jos lapset on pois useaman päivän jollin joudun pitämmä meikit koko ajan.
- Anonyymi
Aloittaja kuulostaa varsin varteenotettavalta mieheltä. ;)
Ei, nainen ei itsestään selvästi halua alistua. Alistuvan rooliin kyllä ajetaan oikein valtakunnan tasolla, mutta kasvatus silti epäonnistuu useiden naisten osalta. Eihän mieskään ole sataprosenttisesti raudanluja dominoija, yleensä jotain ihan muuta. Ketju on vanha, toivottavasti aloittaja on jo löytänyt kunnon Dominan.- Anonyymi
14 vuotta vanhan ketjun asiaton nosto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
14 vuotta vanhan ketjun asiaton nosto
Päiväyspoliisi paikalla!
Minä haluan nainen joka määrä yli minua ja annaa minulle piiskaa jos en tottele ja vaikka tottelen alistaa ja nöyryyttää minua silloin tällöin!
- Anonyymi
Oltuaan subina reilu parikymmentä vuotta omaksui vaimoni dominan roolin vajaa kaksikymmentä vuotta sitten.
Iän mukanaan tuomat fyysiset muutokset vauhdittivat roolin vaihtoa.
Minulle sopii kumpi tahansa.
Molemmille sopii myös se, että kyse on seksileikkien rooleista.
Arkiasoissa vaimollani on terveen vanhanaikainen käsitys sukupuolirooleista.- Anonyymi
"Terveen vanhanaikainen" 🤣
- Anonyymi
Kyllähän se niin on, että dominoiva mies löytää ja saa helpommin seuraa kuin alistuva. Jos se ei ole helppoa heillekään, niin vielä vaikeampaa ellei jopa mahdotonta se om niille, jotka haluavat alistua naiselle.
Juttelin tästä kerran erään naisen kanssa ja hän sanoi, että moni domme on ryhtynyt ns. ammattidominaksi ihan pelkästään rahan takia. Aina löytyy miehiä, jotka ovat valmiita maksamaan siitä että pääsevät alistumaan naiselle.
Itse olen etsinyt jo pitemmän aikaa "mamia" pitämään kuria. Eipä ole kohdalle osunut.
Tuntuu, että ainut huvitus on vilkas mielikuvitus.- Anonyymi
Vierailin erään harrastelijadommen käsittelyssä.
Kyseinen eronnut nainen lähestyi keski-ikää ja oli jossakin määrin jopa omistautunut tehtäväänsä ajatuksella tyytyväinen ukko.
Hän oli keskikokoisen kaupungin veroviraston virkailija ja oli saanut virikkeen työnsä ohessa.
Joidenkin naisten verotiedoissa oli epäjohdonmukaisuutta elämäntapaan verrattuna ja siltä tämä verottaja oli saanut kimmokkeen.
Käsittely oli omistautuvaa eikä harrastelijamaisuus tuntunut muussa kuin tuossa puuhaan paneutumisessa.
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://2790000.com/H/2rY6 👈
- Anonyymi
Kyllä minulle kelpaisi, ei mitään ongelmaa.
- Anonyymi
Meidän perheen nainen on sitä mieltä, että mies on tyytyväinen ja myöntyväinen, kun saa aamuisin kunnolla piiskaa paljaalle pyllylleen. ...auts
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063250Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus961488- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.52855