Nettisivuja Mikkelistä?

Tarvetta olis.

Mistä kannattaa Mikkelin seudulla kysellä nettisivuja? On tarvetta ammattimaisesti toteutetuille mutta edullisille nettisivuille.

9

1028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • googgelista
      • Minä taas.

        Joo, kiitos pikaisesti vastauksesta... AkuSolversin löysin itsekin, vaikuttaa hyvältä mutta toimii ilmeisesti Pertunmaalla.

        Internetix ei käsittääkseni ole "ammattimainen" tekijä vaan liittyy jotenkin ammattioppilaitokseen...

        Ja tuo kolmas nyt ei oikein vakuuta, "tiedämme kaikesta kaiken" mutta osoitetta ei löydy mistään... yhden miehen firmalta kuulostaa.

        Ehkä se on käännyttävä AkuSolversin puoleen, vaikka kauempana sijaitseekin.


      • Minä, seveäjä.
        Minä taas. kirjoitti:

        Joo, kiitos pikaisesti vastauksesta... AkuSolversin löysin itsekin, vaikuttaa hyvältä mutta toimii ilmeisesti Pertunmaalla.

        Internetix ei käsittääkseni ole "ammattimainen" tekijä vaan liittyy jotenkin ammattioppilaitokseen...

        Ja tuo kolmas nyt ei oikein vakuuta, "tiedämme kaikesta kaiken" mutta osoitetta ei löydy mistään... yhden miehen firmalta kuulostaa.

        Ehkä se on käännyttävä AkuSolversin puoleen, vaikka kauempana sijaitseekin.

        AkuSolversilla sit vissiin onkin Mikkelissä edustaja, vasta tajusin.

        Kiitoksia.


      • Minä taas. kirjoitti:

        Joo, kiitos pikaisesti vastauksesta... AkuSolversin löysin itsekin, vaikuttaa hyvältä mutta toimii ilmeisesti Pertunmaalla.

        Internetix ei käsittääkseni ole "ammattimainen" tekijä vaan liittyy jotenkin ammattioppilaitokseen...

        Ja tuo kolmas nyt ei oikein vakuuta, "tiedämme kaikesta kaiken" mutta osoitetta ei löydy mistään... yhden miehen firmalta kuulostaa.

        Ehkä se on käännyttävä AkuSolversin puoleen, vaikka kauempana sijaitseekin.

        Internetix on riittävän ammattimainen tekijä mikkeliläisten ja muidenkin tarpeisiin :)


    • ehdotus

      Hinnasta en ole tietoinen, mutta tyylikkäät sivuja tekevät:

      http://www.aamumedia.fi

      Sitten kannattaa kysellä alan opiskelijoilta yms.

    • Suosittelen!

      SAIMAMEDIA
      www.saimamedia.com

      • aika onnettomat

        Niiden omat sivut ovat ärsyttävät äänet, epäloogiset ja linkejä ei ole tai ne ei toimi millekään muille niiden toteuttamille sivuille.

        Tosin hieno näköiset kyllä.
        Mutta sisältöä todella niukasti, ei oikeastaan muuta kuin yhteystiedot.

        Ei vaikuta kovin ammattitaitoisilta.


      • Minä taas.

        Eli otin sivut Akusolversilta, vaikka onkin Pertunmaalainen firma. Tuntuu olevan "moniosaaja" tällä alalla, kun taas Saimamedia yms tuntuu panostavan enemmän ulkoasuun.

        Suosittelisin siis Saimamediaa jos tahdot todella HIENOT sivut, ja Akusolversia jos tahdot todella KÄYTÄNNÖLLISET sivut.

        Näkyillään!


      • JuhaTuu

        ...koko toimistohan on pyöriny tämän Jesse Haajan käsissä. Sama kaverihan tekee sivujen ulkoasuja motogp ja formulatalleilla sekä lukuisille kuskeille. Huhujen mukaan Haaja on kuitenkin jättänyt Saimamedian ja siirtynyt tuonne moottoriurheilusuunnitteluun kokonaan, joten ei paljoa ole Saimamediaakaan enää kai olemassa vaikka sivut onkin pystyssä.

        Suosittelen tutustumaan mielestäni yhteen upeimmista www-sivuista mitä olen koskaan nähnyt osoitteessa www.hydraulicoilers.com

        En yhtään ihmettele että kaveria ei enää pullapuotien sivujen tekeminen kiinnostanut :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe