Nettisivuja Mikkelistä?

Tarvetta olis.

Mistä kannattaa Mikkelin seudulla kysellä nettisivuja? On tarvetta ammattimaisesti toteutetuille mutta edullisille nettisivuille.

9

1015

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • googgelista
      • Minä taas.

Joo, kiitos pikaisesti vastauksesta... AkuSolversin löysin itsekin, vaikuttaa hyvältä mutta toimii ilmeisesti Pertunmaalla.

Internetix ei käsittääkseni ole "ammattimainen" tekijä vaan liittyy jotenkin ammattioppilaitokseen...

Ja tuo kolmas nyt ei oikein vakuuta, "tiedämme kaikesta kaiken" mutta osoitetta ei löydy mistään... yhden miehen firmalta kuulostaa.

Ehkä se on käännyttävä AkuSolversin puoleen, vaikka kauempana sijaitseekin.

• Minä, seveäjä.
        Minä taas. kirjoitti:

Joo, kiitos pikaisesti vastauksesta... AkuSolversin löysin itsekin, vaikuttaa hyvältä mutta toimii ilmeisesti Pertunmaalla.

Internetix ei käsittääkseni ole "ammattimainen" tekijä vaan liittyy jotenkin ammattioppilaitokseen...

Ja tuo kolmas nyt ei oikein vakuuta, "tiedämme kaikesta kaiken" mutta osoitetta ei löydy mistään... yhden miehen firmalta kuulostaa.

AkuSolversilla sit vissiin onkin Mikkelissä edustaja, vasta tajusin.

Kiitoksia.

• Minä taas. kirjoitti:

Internetix on riittävän ammattimainen tekijä mikkeliläisten ja muidenkin tarpeisiin :)

• ehdotus

Hinnasta en ole tietoinen, mutta tyylikkäät sivuja tekevät:

http://www.aamumedia.fi

Sitten kannattaa kysellä alan opiskelijoilta yms.

• Suosittelen!

SAIMAMEDIA
      www.saimamedia.com

• aika onnettomat

Niiden omat sivut ovat ärsyttävät äänet, epäloogiset ja linkejä ei ole tai ne ei toimi millekään muille niiden toteuttamille sivuille.

Tosin hieno näköiset kyllä.
        Mutta sisältöä todella niukasti, ei oikeastaan muuta kuin yhteystiedot.

Ei vaikuta kovin ammattitaitoisilta.

• Minä taas.

Eli otin sivut Akusolversilta, vaikka onkin Pertunmaalainen firma. Tuntuu olevan "moniosaaja" tällä alalla, kun taas Saimamedia yms tuntuu panostavan enemmän ulkoasuun.

Suosittelisin siis Saimamediaa jos tahdot todella HIENOT sivut, ja Akusolversia jos tahdot todella KÄYTÄNNÖLLISET sivut.

Näkyillään!

• JuhaTuu

...koko toimistohan on pyöriny tämän Jesse Haajan käsissä. Sama kaverihan tekee sivujen ulkoasuja motogp ja formulatalleilla sekä lukuisille kuskeille. Huhujen mukaan Haaja on kuitenkin jättänyt Saimamedian ja siirtynyt tuonne moottoriurheilusuunnitteluun kokonaan, joten ei paljoa ole Saimamediaakaan enää kai olemassa vaikka sivut onkin pystyssä.

Suosittelen tutustumaan mielestäni yhteen upeimmista www-sivuista mitä olen koskaan nähnyt osoitteessa www.hydraulicoilers.com

En yhtään ihmettele että kaveria ei enää pullapuotien sivujen tekeminen kiinnostanut :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      405
      8879
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      172
      3308
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1774
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1146
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1068
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1055
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1011
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      985
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      973
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65