Mistä kannattaa Mikkelin seudulla kysellä nettisivuja? On tarvetta ammattimaisesti toteutetuille mutta edullisille nettisivuille.
Nettisivuja Mikkelistä?
9
1015
Vastaukset
- googgelista
http://www.akusolvers.fi/
http://portaali.internetix.fi/fi/sisalto/001etusivu/
http://www.kalart.net
tossa nyt ainakin kolme yritystä jotka hakukoneesta löytyi. eikun yhteyttä vaan niihin.- Minä taas.
Joo, kiitos pikaisesti vastauksesta... AkuSolversin löysin itsekin, vaikuttaa hyvältä mutta toimii ilmeisesti Pertunmaalla.
Internetix ei käsittääkseni ole "ammattimainen" tekijä vaan liittyy jotenkin ammattioppilaitokseen...
Ja tuo kolmas nyt ei oikein vakuuta, "tiedämme kaikesta kaiken" mutta osoitetta ei löydy mistään... yhden miehen firmalta kuulostaa.
Ehkä se on käännyttävä AkuSolversin puoleen, vaikka kauempana sijaitseekin. - Minä, seveäjä.
Minä taas. kirjoitti:
Joo, kiitos pikaisesti vastauksesta... AkuSolversin löysin itsekin, vaikuttaa hyvältä mutta toimii ilmeisesti Pertunmaalla.
Internetix ei käsittääkseni ole "ammattimainen" tekijä vaan liittyy jotenkin ammattioppilaitokseen...
Ja tuo kolmas nyt ei oikein vakuuta, "tiedämme kaikesta kaiken" mutta osoitetta ei löydy mistään... yhden miehen firmalta kuulostaa.
Ehkä se on käännyttävä AkuSolversin puoleen, vaikka kauempana sijaitseekin.AkuSolversilla sit vissiin onkin Mikkelissä edustaja, vasta tajusin.
Kiitoksia. Minä taas. kirjoitti:
Ehkä se on käännyttävä AkuSolversin puoleen, vaikka kauempana sijaitseekin.Internetix on riittävän ammattimainen tekijä mikkeliläisten ja muidenkin tarpeisiin :)
- ehdotus
Hinnasta en ole tietoinen, mutta tyylikkäät sivuja tekevät:
http://www.aamumedia.fi
Sitten kannattaa kysellä alan opiskelijoilta yms. - Suosittelen!
SAIMAMEDIA
www.saimamedia.com- aika onnettomat
Niiden omat sivut ovat ärsyttävät äänet, epäloogiset ja linkejä ei ole tai ne ei toimi millekään muille niiden toteuttamille sivuille.
Tosin hieno näköiset kyllä.
Mutta sisältöä todella niukasti, ei oikeastaan muuta kuin yhteystiedot.
Ei vaikuta kovin ammattitaitoisilta. - Minä taas.
Eli otin sivut Akusolversilta, vaikka onkin Pertunmaalainen firma. Tuntuu olevan "moniosaaja" tällä alalla, kun taas Saimamedia yms tuntuu panostavan enemmän ulkoasuun.
Suosittelisin siis Saimamediaa jos tahdot todella HIENOT sivut, ja Akusolversia jos tahdot todella KÄYTÄNNÖLLISET sivut.
Näkyillään! - JuhaTuu
...koko toimistohan on pyöriny tämän Jesse Haajan käsissä. Sama kaverihan tekee sivujen ulkoasuja motogp ja formulatalleilla sekä lukuisille kuskeille. Huhujen mukaan Haaja on kuitenkin jättänyt Saimamedian ja siirtynyt tuonne moottoriurheilusuunnitteluun kokonaan, joten ei paljoa ole Saimamediaakaan enää kai olemassa vaikka sivut onkin pystyssä.
Suosittelen tutustumaan mielestäni yhteen upeimmista www-sivuista mitä olen koskaan nähnyt osoitteessa www.hydraulicoilers.com
En yhtään ihmettele että kaveria ei enää pullapuotien sivujen tekeminen kiinnostanut :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058879Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723308- 171774
- 771146
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79985- 55973
- 65930