juu eli pitäs koiralle ottaa vakuutus ihan kaiken varalta. millasta vakuutusta suosittelette?koira täyttää huhtikuussa vuoden ja sekaroituinen, koirassa on karjalan karhukoiraa ja labradorinnoutajaa ainakin.
koiralle vakuutus?
10
2019
Vastaukset
- edes saa vakuutusta ja vaku...
kuin rotukoiran ja joitakin vakuutuksia ei saa.Eli kannattaa ottaa kaikki jos saa ja on varaa 200-300€ vuodessa maksaa vakuutuksia.Kysy tarjous eri vakuutusyhtiöiltä.
- seropin vakuutus
Otin vastuuvakuutuksen seropille, 25e vuosi ja yhtiö IF
- aninani
Heidän korvaussummansa, itse kyselin joskus ja korvasivat koiran ostosumman jos esim tapaturmainen kuolema ja myös lääkärikuluissa oli alhainen katto korvauksille. Itse en silloin ottanut ja koira täytti just viis eli kyselyistäni aikaa.
- pentuseropille
vakuutus siis otettiin tapiolasta.Otin "kaikki" siihen eli korvaa eläinlääkärikuluja sairastapauksissa ja jos koira kuolee,saa korvauksen.
Tämä tapiola oli siitä hyvä,kun meidän eläinlääkärillä on suoraveloitussysteemi eli veloittaa suoraan vakuutusyhtiöltä eikä mun tarvitse alkaa papereiden kanssa tappelee,jos sellainen tilanne tulisi joskus.
mun vakuutus maksaa noin 200 euroa vuodessa,voi maksaa neljässä erässä.Se omavastuu sairaustapauksissa on 34 euroa plus 25% jäljellä jäävästä osuudesta.
vertailin muitakin vakuutusyhtiöitä,mutta tapiola oli mielestäni parhain ja monet sitä myös kehunut.
Tiedä sitten onko näin,mutta onpahan nyt ainakin vakuutus pennulla.- .....
Itse olen kaikkien koirieni vakuutukset ottanut ifistä. Teen vertailun kahden vuoden välein kaikista vakuutuksista. (Osa vakuutuksista tapiolassa, osa ifissä, koiravakuutukset kaikki ifissä.) Tässä muutama syy miksi ifistä koiravakuutus.
1. Sekarotuiselleni ifissä 100e halvempi kuin tapiolassa.
2. Ifissä pienempi omavastuu, tai ei oikeastaan pienempi mutta kun tapiolassa menee jokaisesta lääkärikäynnistä erikseen omavastuu niin ifissä menee vuodessa vain yksi omavastuu.
3. Maksimikorvaus hieman enemmän vuodessa kuin tapiolassa.
Yksi miinus on ifissä juuri tuo suoraveloitus, sitä kun ei ifillä ole käytössä.
- seropi07
kiitokset kaikille vastanneille ja täytyypi alkaa ottamaan selvää millainen vakuutus olisi hyvä. mutta hyvä tietää näin etukäteen että mistä kannattaa kysellä.
- meillä näin
itse jätin vakuutuksen ottamatta. avasin toisen tilin silloin kun koiruus tuli taloon,
johon laitan 50e kuukaudessa. siellä on nyt noin 1500e. niistä olen maksanut rokotukset ja leikkaukset ja muut. nyt alan kyllä pienentää tota summaa 20euroon kuussa ainakin siksi aikaa kunnes jos käy niin että se summa laskee alle sen 1500euron.- kysellä ja pyytää tarjous e...
muistaa täytyy jotta jos sattuu olemaan luottotiedot pihalla kyseistä vakuutusta ei edes saa paitsi kenties omasta kotivakuutusyhtiöstä.Monet asiat ratkaisee ja kennelliiton suositus tapiolasta johtuu vain siitä jotta se saa sponssi rahaa ei siitä jotta paras vakuutus.
- omassa luokassaan
kysellä ja pyytää tarjous e... kirjoitti:
muistaa täytyy jotta jos sattuu olemaan luottotiedot pihalla kyseistä vakuutusta ei edes saa paitsi kenties omasta kotivakuutusyhtiöstä.Monet asiat ratkaisee ja kennelliiton suositus tapiolasta johtuu vain siitä jotta se saa sponssi rahaa ei siitä jotta paras vakuutus.
tapiolan kaikki eläinvakuutukset on muuten suunniteltu yhdessä ruotsalaisen eläinvakuutusyhtiön kanssa ja sen kyllä huomaa kun eri yhtiöiden tuoteselostuksia lukee..
mutta kuka mitäkin vakuutuksissa arvostaa ;)
ps. kotivakuutuskin on vapaaehtoinen vakuutus jota sitäkään ei välttämättä saa jos ei oo luotot kunnossa, että näin..
- vakuutusta
Itse en ottanut omalle sekarotuiselleni vakuutusta koska totesin sen olevan sama kun syytäisin rahaa kankkulan kaivoon. Sen nyt vielä ymmärrän ettei "arvottoman" koiran vakuutusmäärästä saa suurta, mutta on sääli ettei sairauskuluvakuutuskaan korvaa missään yhtiössä juuri mitään, etenkään vakuutuksen hintaan nähden. Samalla tavalla sekarotuinen kuitenkin voi sairastaa tai joutua vaikka onnettomuuteen.
Toki hinnoittelu saattais olla ongelmallinen kun yleensähän hintaluokat määräytyy rodun mukaan, mutta silti..
Muille löysin omasta mielestäni ehdottomasti parhaat vakuutukset Tapiolasta.
Tottakai sitä toivoo, että kaikki pysyisivät terveenä, mutta jos sekarotuiselle jotain sattuisi tulemaan, on onneksi kuitenkin sitten "pahan päivän rahasto" jonka voi tyhjentää :) Siihenhän luultavasti joutuisin kajoamaan isomman jutun sattuessa vaikka kuinka olisi vakuutus, se kun ei paljoa pelastaisi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006514
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t313890törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303305Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3781783- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471043Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11986Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11920- 42889