Onko tietoa kuinka kuitataan 98tdi 66kw octavian ajotietokoneen huolto ilmoitus?
Öljynvaihto Octavia 98 ?
5
929
Vastaukset
- boksi
En ulkoa muista, mutta auton käyttömanuaalissahan se sanotaan kuvien kera.
- service
Viet ihan vaikka huoltoon. Kyllä se siitä....
- Kysynyt
Vuoden 98 manuaalissa ei ole välttämättä ohjetta, ei ollut minullakaan. Kysyin ohjetta maahantuojalta, josta sain ohjeen sähköpostilla. Ohje toimi pienen soveltamisen jälkeen.
- Tiedän mäkin...
1. Virrat pois päätä.
2. TRIP mittarin nuppi pohjaan.
3. Virta päälle ja näät errorit.
4. Sit vaan käännät sitä trippi mittarin nuppia jompaan kumpaan suuntaan tai vedät tai painat niin se kuittaantuu.
Noin sen tein itse....tarkasti en muista...- janne
Nollaus ei toimi neuvotulla tavalla ainakaan mulla. Kyseessä Oct -98 TDI. Ohjekirjassa käsketään mennä valtuutettuun Skoda-huoltoon.
Errorit kyllä näkyy, mutta ei nollaannu. Nuppia pitää siis vääntää, vai painaa vai ihan mitä vaan?
Pitääkö painaa pitkään? Kokeiltu eri kombinaatioita huonolla menestyksellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944