Miten Word 2007:ssä pystyy muokkaamaan alaviitteen erottavaa erotinviivaa? Nyt siihen tulee erotinviiva ja sen eteen sivunumero moneen kertaan. Haluaisin siihen näkymään vain pelkän viivan.
Kiitos!
Alaviitteen erotinviiva?
2
433
Vastaukset
Kun lisäät alaviitteen, niin se tulee muodossa, jossa on erotinviiva ja sen alla alaviitteen numero (yläindeksinä) ja välilyönti. Olet ilmeisesti tehnyt jotain, joka lisää sinne jotain. Mitähän?
Tulevatko sivunumerot alatunnisteesta? Ja tarkoitatko itse asiassa alatunnistetta eikä alaviitettä?- Pirulauta
Mulla on siis sama ongelma. Eli kun lisään alaviitteen, se tulee sivun alalaitaan ja on erotettu muusta tekstistä viivalla. Mutta ongelma on se, että siinä ei ole vain viiva, vaan myös aina kyseisen sivun numero monta kertaa peräkkäin ennen sitä viivaa.
Näyttää todella rumalta. Auttakaa, kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku735389Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel352885Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1232303HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1201945Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v151869- 1111800
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2841363Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.631301Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma531274- 851140