Kateudesta johtuvaa..!!!!

^*`:;_

Meillä kun on eräällä miespuolisella naapurilla litra tolkulla kusta päässä, että hän on, hänen kateutensa on todella räikeän läpinäkyvää. Meillä on riittävästi tietoa hänen tempauksestaan, hänen mustamaalauksestaan meitä kohtaan. On siinä kusta miehellä päässä, kun on mennyt valehtelemaan ympäri tätä aluetta, että me mukamas vahtisimme jokaisen ohikulkijan. Sitten aina jos joku näkee vilauksenkin ikkunassa, tai pihalla jostakin henkilöstä, sitä ollaan niin, että taas!!!!!

Todella raukkamaista mennä valehtelemaan tuommosta . Itse pdän kuitenkin täysin säälittävänä sitä, että ihmiset edes viitsivät välittää moisista, nyt ikkunassa näky joku, onks se se, on se!!!! minust on niin kun todella säälittäviä nämä, jotka edes häiriintyvät, jos joku näkyy keittiössä tms. Saa ne elää sitä jokainen, omaa elämäänsä, näkyyhän jokaisen kodin ikkunoissa aina välillä ihmisiä, mut ne on vaan ihmisiä!!!!, omissa puuhissaan. Se taas on eriasia jos se on sellaista ohikulkijoille huomauttelua ja sellasta että mennään siihen tahallaan naureskelemaan, puhumaan selän takana! Tai ollaan pihalla ja aletaan heti haukkua jotakin ohikulkijaa jne...


Kaikki tuommoinen nokkiminen, toisten kyttääjiksi leimaaminen johtuu kateudesta, tahtoo sitä mitä itsellä ei ole, tai ei ole ollut, eikä kestä sitä, mitä toisella on. Syynä voi olla vaikkapa, että toinen asuu kotona ja hänelle jää kivasti käteen, vaikka hän ei käy edes töissä, kun ei tarvitse omia rahoja usein ruokiin laittaa. jne ja että itse on häädetty pois kotoa aikana, kun olisi vielä tahtonut asua kotona, onhan kotona yleensä vaalmiit ruuat ja varmasti muitakin etuja.

Sitten kun ollaan itse uteliaita toisten, tai toisen suhteen, koetetaan kääntää asia niin, että minä olen parempi kuin tuo ja siksi minä saan leimata tuon umpikyttääjäksi. Itsessäni ei ole mitään vikaa mukamas! ja kuitenkin juorutaan ja pilkataan toisia täydellä kympillä ja ollaan silmä kovana heti,joka kerta, kun mennään talon ohi.

Katsoisivat itseään peiliin, ennen kuin alkavat leimata muita kyttääjiksi. Kateuden syynä voi kyllä olla mikä tahansa, mutta tuollainen toiminta johtuu itse kateudesta. Kun ihmistä häiritsee jokin, tai jotkin asiat mitä itsellä ei ole, aletaan kieroilemaan ja juoruilemaan toisesta. Kukaan ei voi olla juoruakka, ellei ole kateellinen. Juoruakkaisuus johtuu kateellisuudesta, kysykää vaikka joltakin asiantuntijalta, jos ette muuten ole asiasta perillä.

4

523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????????

      Myönnät siis itsekin olevasi kateellinen, koska kaikki "juoruakat" mielestäsi ovat ja juuri juorusit ja haukuit jotakuta täällä netissä...

      Toisaalta - jos joku on kateellinen, se on minusta aika surullista, ei se ole pilkan aihe.

      Haluatko lyödä lyttyyn tämän hankalaksi kokemasi ihmisen, jotenkin voittaa hänet? Eikö olisi parempi rakentaa sopua? Koeta tutustua paremmin, näytä parhaat puolesi ja osoita ystävällisyydellä että toisen on turha hermostua sinuun.

      • tai jotakin

        Ei ole sama asia, jos täällä kerron hieman onkelma kansalaisesta, jota en edes nimeltä mainitse, toisin kuin hän tekee sitä jatkuvasti julkisesti!!!, hän joka kuvittelee olevansa minua niin paljon parempi, että on haukkunut minut jo lyttyyn ties kuinka monta kertaa!!!, mutta varmaa on, että monta! Itse en ole päässyt häntä haukkumaan, kun ei kiinnosta moinen sadismin harrastaminen, kun en ole mikään verenimiä...

        Mitään sovintoa on turha uneksia, sillä en ole mitään riitaa koskaan haastanutkaan...!!!!

        Ja sitäpaitsi, minulla on oikeuteni elää omissa oloissani, siten kuin haluan, ei hän sitä voi määrätä, vaikka niin kuinka tahtoisi, et sinäkään.


      • provo vai?
        tai jotakin kirjoitti:

        Ei ole sama asia, jos täällä kerron hieman onkelma kansalaisesta, jota en edes nimeltä mainitse, toisin kuin hän tekee sitä jatkuvasti julkisesti!!!, hän joka kuvittelee olevansa minua niin paljon parempi, että on haukkunut minut jo lyttyyn ties kuinka monta kertaa!!!, mutta varmaa on, että monta! Itse en ole päässyt häntä haukkumaan, kun ei kiinnosta moinen sadismin harrastaminen, kun en ole mikään verenimiä...

        Mitään sovintoa on turha uneksia, sillä en ole mitään riitaa koskaan haastanutkaan...!!!!

        Ja sitäpaitsi, minulla on oikeuteni elää omissa oloissani, siten kuin haluan, ei hän sitä voi määrätä, vaikka niin kuinka tahtoisi, et sinäkään.

        Sä olet umpi kateellinen ihminen ja voit todella huonosti. Näkee sinun kirjoituksestasi. Ei muuta oikein paljon onnea valitsemallasi tiellä! Olet myrkyn kateellinen ihminen, epätasapainoinen ja täysin epätyytyväinen itseesi. Elämässäsi ei ole mitään muuta kuin myrkyllistä mieltä itsesi kanssa.


      • Pekka.
        provo vai? kirjoitti:

        Sä olet umpi kateellinen ihminen ja voit todella huonosti. Näkee sinun kirjoituksestasi. Ei muuta oikein paljon onnea valitsemallasi tiellä! Olet myrkyn kateellinen ihminen, epätasapainoinen ja täysin epätyytyväinen itseesi. Elämässäsi ei ole mitään muuta kuin myrkyllistä mieltä itsesi kanssa.

        Taidat olla itse juoruakka, kun nuin toivot toiselle pahaa oloa!!!

        Olen aika lailla samaa mieltä aloittajan kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe