Se särkyi,rakkaus nimittäin,
meni rikki.
Kai se oli se aamu kun kasasit kaikki virheeni kiviseksi muuriksi väliimme,
muistutit kaikista lupauksista joita en voinut pitää.
Mittasit rakkauteni määrää sanoilla ja teoilla,
ja niitä oli sinusta liian vähän,
aina liian vähän ja vääriä.
Ehkä juuri silloin minä tiesin etten enää jaksaisi,
tai etten enää edes halua jaksaa.
Hiljaisuus vallitsee tyhjän makuuhuoneen nurkissa,
jossa villakoirat jahtaavat toisiaan.
Olet vienyt tavarasi pois,
ja kaikki on niin avaraa.
Sinun tuoksusi vielä leijuu ympärilläni kuin menneisyyden aave,
kohta sekin haihtuu.
Jossakin odottaa jo päivä,
jolloin kaipaan sinua,
ja kadun kaikkia ratkaisujani.
Mutta juuri nyt hiljaisuus tuntuu liian hyvältä,
ensimmäistä kertaa pitkään aikaan tunnen jotakin johon voisi liittää sanan "onni".
Hiljaisuus
2
258
Vastaukset
- jpntar
Sydämeesi ja uskoa huomiseen :)
Ne villakoirat saavat nyt kyllä mekastaa ihan rauhassa :/ Hemmottele itseäsi, ja nauti hiljaisuudesta nyt, kun siihen on mahdollisuus!
Pääsiäinenkin on ilon aihe :) - lindalinda1
olen kai aiemminkin sanonut, että Sinun runoissa-
si on riipivyyttä. Kyllä sitä tässäkin on, hil-
jaisuudessasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604736Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541773- 1841732
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1671557Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2061158
- 651104