Lapset tykkää tietysti kerätä sitä kinder-kamaa, mutta Mignon maistuu paremmin. Pidän myös pienistä umpinaisista suklaamunista.
Kinderit ei hyviä:(
24
4464
Vastaukset
- Sussuliini <3
Minun mielestäni, juuri KINDER-munat on hyvii. Toisin kuin muut! :P
- Yogosan
Itse taasen en voi sietää Mignoneita, mutta Kinderit vasta ovat hyviä! On myös nyt tullut lisää muitakin yllätysmunia, joissa on maitosuklaan lisäksi myös valkosuklaata, jippii! Itse tykkään valkoisesta suklaasta. :)
Kindereitä mulle, ja miksei muitakin joissa on tuplasuklaata. Tai oikeastaan, kaikki käy, paitsi nuo Mignonit. Ja nuo mainitsemasi pienet suklaamunat, ne ovat makuuni liian makeita.- suklaa
Valkoinen suklaa ei maistu mitltään, vain makealta.
- Anonyymi
Kindereissä ei olekaan valkosuklaata. Se valkoinen on jotain maitojuttua, ei valkosuklaata. Valkosuklaa pilaisi Kindeirn.
- munamanni
Maraboun Easter Egg on mielestäni kaikkein paras suklaamuna! Se ei sisällä yllätystä, vaan ihanaa maitokreemiä ja on siis täyttä syötävää. Suosittelen herkkusuille! (:
- pakkauskessa?
Ja pieni vahva lusikka mukana?
- kyllä vaan
pakkauskessa? kirjoitti:
Ja pieni vahva lusikka mukana?
Minustakin todella hyviä, kannattaa maistaa!
- hihhihhiihhihihh
kyllä vaan kirjoitti:
Minustakin todella hyviä, kannattaa maistaa!
Munkin mielestä ne on parhaita! Niitä tosin ei voi syödä kaikkia neljään kerralla, sen verran makaa kuitenkin ovat :)
- on paras
iso Kyöpelinvuori-muna
ja Mignon (tosin ehkä liiankin makea)
ja Kinderit! - klassikko.
Mutta miksi se on niin pieni... vaikka se olisi tehty oikeaan munankuoreen... ei oikeat munat ole noin pieniä...
- -.-
Kalliita mutta pieniä..
- kat...
Kinder munat on kaikista parhaita:D Muut munat maistuu jotenkin kummilta:D Kinderit on kyllä aika kalliita vaikka ne onki pieniä..
- -Herkkusuu-
Täytyykin maistaa noita maraboun munia. Muistaakseni rölli- suklaamunat ovat myös hieman kindermunien kaltaisia, siis maito- ja valkosuklaata ja olivat hyviä. Mingnon munat oikeaa herkkua, mutten pysty kerralla syömään kokonaan. Myös pienet täytesuklaamunat ovat mielestäni hyviä, varsinkin nougat-krisp täytteiset. nam, nam. =)
- ollenkaan.
Harmi. En voi syödä suklaamunia ollenkaan koska saan oireita niistä. Vain pieniprosenttinen kaakaovoimäärä valkoisessa suklaassa käy, kaakaota ei saa olla ollenkaan. Ja kukaan ei valmista sellaisia suklaamunia.
- Suklaansyöjä
Mignon se olla pitää jos parhaan haluaa. Muut ovat krääsäpakkauksia. Aito mignon maistuu parhaalle ja siinä on vähän syötävääkin.
- :))))))))))))
on kyllä parempia, mutta nistä ei saa lahjaa!
- yööäh
yöäh yöäh yöäh iuuuuu!
Mignonit on kyllä niin makeita että huhhuh! onneks päästiäinen ei oo ku kerran vuoteessa.
vähäsex on gyllä toi munien saanti tällä kertaa jäänu. - xxxxx
kinderit on parhaita ja aika halpoja jos tiettyihin muniin verrataan
en vaan tykkää siitä kinderin uudesta saranasysteemistä mikä siinä sisemmässä munassa on kun en osaa käyttää - munatyyppii
MUNA!
- mmjklms
röllisuklaamuna
- Lidlin
suklaapupu,yleensä inhoan suklaamunia koska niissä käytetty suklaa on jotain moskaa,mut tää oli tosi hyvä ja halpa!
- kirputtaja
Parhaita ovat Fazerin Mignon, Kinderit, Maraboun lusikoitavat suklaamunat. Lisäksi lidlissä myydään hyviä pieniä folioon käärittyjä suklaamunia. Tuntuu että suurimmalla osalla nämä samat nimet toistuvat joka kerta :)
- Jutta4
Bratz-suklaamuna oli mun suosikki...sisältö oli kiva kun se oli syötävää...eli karkkihelmet!!!
- suklaamuna/yllätys
bratz munan sisältä löytyi syötävä kaula helminauha ja yhdessä helmessä oli rautainen neulan pätkä noin 7mm pitkä.minne valittaa?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392105Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1881559- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421219- 1151118
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351060Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70894
- 250886