Lapset tykkää tietysti kerätä sitä kinder-kamaa, mutta Mignon maistuu paremmin. Pidän myös pienistä umpinaisista suklaamunista.
Kinderit ei hyviä:(
24
4435
Vastaukset
- Sussuliini <3
Minun mielestäni, juuri KINDER-munat on hyvii. Toisin kuin muut! :P
- Yogosan
Itse taasen en voi sietää Mignoneita, mutta Kinderit vasta ovat hyviä! On myös nyt tullut lisää muitakin yllätysmunia, joissa on maitosuklaan lisäksi myös valkosuklaata, jippii! Itse tykkään valkoisesta suklaasta. :)
Kindereitä mulle, ja miksei muitakin joissa on tuplasuklaata. Tai oikeastaan, kaikki käy, paitsi nuo Mignonit. Ja nuo mainitsemasi pienet suklaamunat, ne ovat makuuni liian makeita.- suklaa
Valkoinen suklaa ei maistu mitltään, vain makealta.
- Anonyymi
Kindereissä ei olekaan valkosuklaata. Se valkoinen on jotain maitojuttua, ei valkosuklaata. Valkosuklaa pilaisi Kindeirn.
- munamanni
Maraboun Easter Egg on mielestäni kaikkein paras suklaamuna! Se ei sisällä yllätystä, vaan ihanaa maitokreemiä ja on siis täyttä syötävää. Suosittelen herkkusuille! (:
- pakkauskessa?
Ja pieni vahva lusikka mukana?
- kyllä vaan
pakkauskessa? kirjoitti:
Ja pieni vahva lusikka mukana?
Minustakin todella hyviä, kannattaa maistaa!
- hihhihhiihhihihh
kyllä vaan kirjoitti:
Minustakin todella hyviä, kannattaa maistaa!
Munkin mielestä ne on parhaita! Niitä tosin ei voi syödä kaikkia neljään kerralla, sen verran makaa kuitenkin ovat :)
- on paras
iso Kyöpelinvuori-muna
ja Mignon (tosin ehkä liiankin makea)
ja Kinderit! - klassikko.
Mutta miksi se on niin pieni... vaikka se olisi tehty oikeaan munankuoreen... ei oikeat munat ole noin pieniä...
- -.-
Kalliita mutta pieniä..
- kat...
Kinder munat on kaikista parhaita:D Muut munat maistuu jotenkin kummilta:D Kinderit on kyllä aika kalliita vaikka ne onki pieniä..
- -Herkkusuu-
Täytyykin maistaa noita maraboun munia. Muistaakseni rölli- suklaamunat ovat myös hieman kindermunien kaltaisia, siis maito- ja valkosuklaata ja olivat hyviä. Mingnon munat oikeaa herkkua, mutten pysty kerralla syömään kokonaan. Myös pienet täytesuklaamunat ovat mielestäni hyviä, varsinkin nougat-krisp täytteiset. nam, nam. =)
- ollenkaan.
Harmi. En voi syödä suklaamunia ollenkaan koska saan oireita niistä. Vain pieniprosenttinen kaakaovoimäärä valkoisessa suklaassa käy, kaakaota ei saa olla ollenkaan. Ja kukaan ei valmista sellaisia suklaamunia.
- Suklaansyöjä
Mignon se olla pitää jos parhaan haluaa. Muut ovat krääsäpakkauksia. Aito mignon maistuu parhaalle ja siinä on vähän syötävääkin.
- :))))))))))))
on kyllä parempia, mutta nistä ei saa lahjaa!
- yööäh
yöäh yöäh yöäh iuuuuu!
Mignonit on kyllä niin makeita että huhhuh! onneks päästiäinen ei oo ku kerran vuoteessa.
vähäsex on gyllä toi munien saanti tällä kertaa jäänu. - xxxxx
kinderit on parhaita ja aika halpoja jos tiettyihin muniin verrataan
en vaan tykkää siitä kinderin uudesta saranasysteemistä mikä siinä sisemmässä munassa on kun en osaa käyttää - munatyyppii
MUNA!
- mmjklms
röllisuklaamuna
- Lidlin
suklaapupu,yleensä inhoan suklaamunia koska niissä käytetty suklaa on jotain moskaa,mut tää oli tosi hyvä ja halpa!
- kirputtaja
Parhaita ovat Fazerin Mignon, Kinderit, Maraboun lusikoitavat suklaamunat. Lisäksi lidlissä myydään hyviä pieniä folioon käärittyjä suklaamunia. Tuntuu että suurimmalla osalla nämä samat nimet toistuvat joka kerta :)
- Jutta4
Bratz-suklaamuna oli mun suosikki...sisältö oli kiva kun se oli syötävää...eli karkkihelmet!!!
- suklaamuna/yllätys
bratz munan sisältä löytyi syötävä kaula helminauha ja yhdessä helmessä oli rautainen neulan pätkä noin 7mm pitkä.minne valittaa?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289