Simsini on alkanut tökkimään ja mä taidan uskaltaa yrittää uudelleenasennusta (apua - kaikilla muillakin tuntuu menevän se pieleen?).... Niin mitenkäs mä asennan ne kaikki lisäosat koneelle? Voiko ne asentaa peräjälkeen, että kun on yhden asennus valmis, niin sit vaan seuraava levyke sisään ja sit seuraavan? Asennusjärjestyksen tiedän. Että ei kai välillä tarvi pelata mitään tms?
Uudelleenasentamisesta
7
245
Vastaukset
- Tuuletin
Ei varmaan tarvi pelata..
Mut en oo ihan varma=?- madame
Ei toki tarvitse pelata välissä, sinne vaan kaikki osat peräkanaa ja sitten vasta pelaamaan.=)
- Lips
madame kirjoitti:
Ei toki tarvitse pelata välissä, sinne vaan kaikki osat peräkanaa ja sitten vasta pelaamaan.=)
Toivottavasti en onnistu tyrimään tätä.
- Lips
Tähän mun vielä piti lisätä se, että pitääkö patch sitten ladata uudelleen myös?
- madame
...ne joudut hakemaan erikseen sieltä virallisilta sivuilta. Tosin, kun asennat esim. Hot datea niin siinä mukana asentuu itestään patchit niihin edellisiin lisäosiin, joten ehkä et tarvitse kumminkaan kuin siihen viimeisimpään lisäosaasi patchin hakea, ja en tiedä mitä sulla niitä oli mutta viimeisin ilmestynyt patch on lemmikit-lisäosaan. Superstariin sitä ei ole vielä tullut. Oli vähän mutkikas juttu selittää mutta toivottavasti auttoi.=)
- Lips
madame kirjoitti:
...ne joudut hakemaan erikseen sieltä virallisilta sivuilta. Tosin, kun asennat esim. Hot datea niin siinä mukana asentuu itestään patchit niihin edellisiin lisäosiin, joten ehkä et tarvitse kumminkaan kuin siihen viimeisimpään lisäosaasi patchin hakea, ja en tiedä mitä sulla niitä oli mutta viimeisin ilmestynyt patch on lemmikit-lisäosaan. Superstariin sitä ei ole vielä tullut. Oli vähän mutkikas juttu selittää mutta toivottavasti auttoi.=)
Vielä kerran kiitos sinulle =).
- madame
Lips kirjoitti:
Vielä kerran kiitos sinulle =).
Joo, ei se kovin vaikeaa ole mutta aikaa palaa. Hyvä kun toimii taas.=)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760