... maailman parhaita! Itse olen sikakala ja se se vasta onkin jotain!
Kalat on...
22
1985
Vastaukset
- kalasika
Mutta miinuspuolena on todellisuustajun puuttuminen useimmiten..Ite oon leijunut monta päivää "muissa maailmoissa"..Pitäis yrittää palata arkeen..No, todellisuus tulee varmasti piankin vastaan, kun vuokraisäntä soittaa maksamattomasta vuokrasta..:(
- fishefishefish!
...leiju rauhassa vaan. Tylsiä jäykkäniskoja, kankikauloja on ihan tarpeeksi. Tule sitten alas kun ei enää leijututa. Tottahan tuo on että unelmissaelelyyn sitä helposti urvahtaa, mutta mieluummin leijailen liikaa kuin liian vähän.
- Kalakukko
Taitaa tämmöinen kiekuva kala olla hieman äänekkäämpi ja tomerampi kuin nössö kalapossu... Kiäh kiäh.
- fishefish...
Kuulehan kalakukko-airways, olet häpeäksi kalojen jalolle suvulle. Lennähdä karsinaani, niin katsotaan mitä sinusta jää jäljelle.
- kalasika
Mä olen sitä paitsi metalli-sika. :)
- jarna
kalasika kirjoitti:
Mä olen sitä paitsi metalli-sika. :)
Minä myös metallisika ja kalat!!!!!!!Vitsi,olet kyllä tyyppi johon olis kiva tutustua!Sun on pakko olla mega-huippu tyyppi!!!
- fishefishefish!
jarna kirjoitti:
Minä myös metallisika ja kalat!!!!!!!Vitsi,olet kyllä tyyppi johon olis kiva tutustua!Sun on pakko olla mega-huippu tyyppi!!!
...minäpä olen myös kettu ja karhu! Kyllä mun kelpaa.
- apina
Täällä olis eräs, joka on kala-apina. Aika apinointia onkin ollut, mitä nyt unelmoinniltaan kerkii :)
- Tigru
Tiikeri-kala ilmottautuu..
- ???
Itse pidän kaloja ailahtelevaisina ja erittäin heikkotahtoisina ihmisinä. Herkkyys ja romanttisuus ei korvaa kaikkea......
Tiikeri- fishefishefish!
Meitä on moneksi. Niin syvänmerensukeltajia, perusahvenia, kuin lätäköiden pikkuvipeltäjiä löytyy. Harmi että olet törmännyt vain väsyneisiin kaloihin. Tai sitten vain itse hermoilet turhia. Älä pelkää herkkyyttä.
- tiina
samaa mieltä. kalat on niin ailahtelevaisia. ne tekee kaikkee ja katuu heti sen tehtyään. sitten ne on heti ihan tosissaan vaikka eivät tunne toista ihmistä. joo-o.. 3 kalan jälkeen en enää usko mihinkään...
mutta miks ne on niin ihania. :( kukaan ei ole niin ihana ja hellä... - jen-kala
tiina kirjoitti:
samaa mieltä. kalat on niin ailahtelevaisia. ne tekee kaikkee ja katuu heti sen tehtyään. sitten ne on heti ihan tosissaan vaikka eivät tunne toista ihmistä. joo-o.. 3 kalan jälkeen en enää usko mihinkään...
mutta miks ne on niin ihania. :( kukaan ei ole niin ihana ja hellä...hellempää miestä ei voi olla kuin sika-kalamies.. ja nyt vasta sen löysin... yli 30 vuotta siihen etsimiseen meni :))
- Notkimus
Rotta-Kala ilmoittautuu. Ketä muuten tietää Rotan ominaisuuksista?
- fishefishefish!
Ihana aamu; aurinko paistaa, taivas on sininen, ilma on raikas, huolet kaukana. Taidanpa lähteä kävelylle sinne minne moni polku johtaa, minne sitten, tiedä en.
- Matami Mimmi
Sä kuulostat vaan niin tutulta...Mukavaa syksyn jatkoa sulle !!!
- f.f..ish!
Matami Mimmi kirjoitti:
Sä kuulostat vaan niin tutulta...Mukavaa syksyn jatkoa sulle !!!
tuulia ja hyvää syksyä sullekin. Värejä, sadetta, omenamehuntuoksua ja hymyileviä päiviä!
- fishbone
sikakala rulez=)!
- fishefishefish!
Itse olen edellistä satsia, eli vuodelta -71, tyytyväinen Sika-Kala. Elämä on heitellyt suuntaan jos toiseenkin, mutta näin sitä vain porskutetaan! Jee-Jee!
- fishefishefish!
Hihhahhei! Mun juttua on näemmä luettu eniten tällä palstalla, ilo se on tämäkin. Hyvää syksyä ja antakaa sen ahdistuksen ja masennuksen oikein kunnolla runnoa ja kyyneleiden valua sinne maitokauppaan raahustaessa. Suosittelen metsässä käyskentelyä, siellä on nyt värejä ja tuoksuja niin että mieli virittyy suorastaan henkeville poluille.
- merenneito
kalat-miehet on herkkyydessään niin iiihania, oikeita jokanaisen unelmia!!!!!!!!!! :)
- fishefishefish!
Olet aivan oikeassa rakas merenneito. Minkään muunmerkkiset miehet eivät sytytä naista samalla tavalla, sillä kykenemme antamaan naisille tunteiden koko kirjon ja sydämen viisaudessa olemme ylittämättömiä!;)
Ja merenneidot syntyvät ikuisesti uudelleen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960