Ahdistaa jo nyt, että 4 vapaapäivää edessä. Kaikki paikat on kiinni, monet kaverit jossain muualla, ja koko kaupunki on ihan kuollut. Mitä ihmettä mä teen kaikki päivät?!? Oodtan jo tiistaita, että sais arjesta edes jotain puuhaa. :(
turhaa
6
616
Vastaukset
- Päsu
...jotkut sanovat että pääsiäinen on kuin joulu.... No ei todellakaan. Meille pääsiäinen on vain neljän päivän vapaa töistä ja koulusta. syödään niinkuin muinakin viikonloppuina ja muutenkin tänä vuonna pääsiäinen antaa mahdollisuuden vapainaan vierailun kaukana asuvan tyttären luona.
Joten hyvä että on vapaata .... mutta miksi??- vielä oon
Pääsiäinen on Kristikunnan suurin juhla. Silloin Jeesus kuoli jokaisen ihmisen puolesta sovittaakseen hänen tekemänsä synnit. Jos et ole vielä tutustunut Jeesukseen, rakkaaseen Vapahtajaasi, tee se nyt! Etsi Raamattu käsiisi tai lähde johonkin hengelliseen tilaisuuteen! Tarjontaa riittää pääsiäisen aikaan joka päivälle. Jumala johtakoon sinua oikeaan paikkaan, missä Hänellä on juuri sinulle sanoma. Elämäsi voi muuttua täysin ja tulet huomaamaan, miten arvokas ja ainutlaatuinen JOKAINEN päiväsi on!
- mitämäteen
vielä oon kirjoitti:
Pääsiäinen on Kristikunnan suurin juhla. Silloin Jeesus kuoli jokaisen ihmisen puolesta sovittaakseen hänen tekemänsä synnit. Jos et ole vielä tutustunut Jeesukseen, rakkaaseen Vapahtajaasi, tee se nyt! Etsi Raamattu käsiisi tai lähde johonkin hengelliseen tilaisuuteen! Tarjontaa riittää pääsiäisen aikaan joka päivälle. Jumala johtakoon sinua oikeaan paikkaan, missä Hänellä on juuri sinulle sanoma. Elämäsi voi muuttua täysin ja tulet huomaamaan, miten arvokas ja ainutlaatuinen JOKAINEN päiväsi on!
Sori, mutta jeesustelut ei kiinnosta -eli tää "juhla" ei tosiaankaan oo mua varten.
- Dallari-Lama
Neljä (4) kokonaista joutopäivää ihmiselämässä ja nyt jo ahdistaa??? Onko mutterit paikallaan!!!
No ei varmana. Soita jo johonkin auttavaan puhelimeen ja pyydä paikkaa joltain osastolta. Tule takaisin tiistaina.- mitämäteen
No sanoppa se! Mutta en vaan yksinkertasesti keksi tarpeeksi tekemistä tähän hiljaisuuteen. Oisko muita vinkkejä, kun auttava puhelin ja joku osasto?
Ei oo sitä paitsi rahaa soittaa tai mennä hoitoon minnekkään, eli ilmaista tekemistä pitäis keksiä.
- tyyppi88
Lauantai on täysin tavallinen kauppapäivä (lukuunottamatta sitä, että ruuhkaa varmasti on)
Sen lisäksi voit viettää aikaasi esim. liikenneasemalla nehän on auki 24/7. Ja voit myös käydä kirkossa jos on NIIN tylsää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1625142- 1954073
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1403715Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat593046Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia533000- 1461997
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441747Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.361499Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631434Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261319