miksi uimapuku ohentui ihan haperoiseksi pesukoneessa joistakin kohdista?? Miten uimapuvut tulisi pestä? (pesin kyllä sen itse 40 lämpötilalla,linkous 900 ,alusvaatteille sopiva ohjelma).
Miksi mustiin vaatteisiin jää pesun jälkeen pieniä valkoisia pisteitä?
miksi uikkari ohentui pesukoneessa?
4
732
Vastaukset
- kävi meilläkin
näin kuulin kerottavan ja pitä paikkansa ,klooripitoisessa vedessä uidessasi pese puhtaalla vedellä käytön jälkeen aina. vasta testaamisen jälkeen huomaat mitä tarkoitan,vanhat voi lyä roskiin .uimahallien vesi on myrkkyä vaikka se näyttää puhtaalta.
- ??????????????
voiko puhtaassa vedessä huuhtelun jälkeen pestä koneessa? vai pelkkä käsipesu?
Olen myös miettinyt vai olenko ihan hakoteilla mutta ohentavatko uikkaria myös kylpylöissä olevat pore/hierontapisteet jos niitä vasten nojaa pitkään?
- Uimari123456
Ei liity siihen pesukoneeseen mitenkään.
Ylipäätään nykyiset simmarit ovat niin huonoja että uudet pitää ostaa noin 100 uintikerran eli 100 käyttötunnin välein.
En tiedä mistä tämä johtuu, mutta aina sama juttu, oli merkki mikä tahansa. Haperoksi ja läpinäkyväksi "kuluvat"
Huuhtelen aina uinnin jälkeen vesijohtovedessä. En käytä mitään pesuaineita enkä pese koneessa ikinä.- Vaatemyyjä
Itse olen aina pessyt uima-asuni heti uinnin jälkeen vedellä hallissa/rannalla suihkussa ja kotona sitten marseillesaippualla ja kuivattanut narulla tai kuivaustelineellä. Kesäisin saatan uida vaikka joka päivä, mutta sama puku kestää vuosia ja vuosia.
Pelkkä vedellä huuhtelu ei riitä pesuksi, ja konepesua tai linkousta ei suositella koskaan. Alusasuja ei saisi lingota mielellään ollenkaan. Tavalliset pesuaineet kuluttaa väriä ja materiaalia, ja asut 'ohenee' niistä kohdista joista käyttäjä on esimerkiksi hionnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3603085Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3021482En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801052Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847