SPOILAAVA kysymys koskien seitsemättä kirjaa!

Aikuinen Mies 26v.

Minua jäi seitsemmännen Harry Potter-kirjan lopussa vaivaamaan se, että miksi Ron meni juuri Hermionen kanssa naimisiin, eikä Ginnyn. Olisivathan Ginny ja Ron sopineet toisilleen paljon paremmin puolisoiksi, kun ovat sisarukset ja tuntevat toisensa vauvoista asti. Niin minä ainakin olisin kirjoittanut sen seitsemmännen kirjan, että Ron olisi mennyt naimisiin Ginnyn kanssa, Hermione vaikka Nevillen kanssa ja Harry
olisi mennyt naimisiin esim. jonkun Ronin veljen kanssa.

10

1318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oi seppo seppo

      Minkälainen pervo menee naimisiin oman sisarensa kanssa? Ei ainakaan Tosikristitty, sillä se on sairasta ja syntiä. Mutta tämän kirjan henkilöt eivät taidakaan olla kristittyjä. Tämä Harri Potter -okkultismi on saanut nuorison sekaisin. Ei ihme, että nykyaikana saa lukea kaiken maailman homoseksuaalisista orgioista ja hautakivien kaatamisesta kun nuorison suosikkikirjoissa ja -elokuvissakin tähän kannustetaan.

      • Huolestunut äiti

        Huolestuttavaa tässä on myös se, että näihin kultteihin kuuluu paljon nuorison ihailemia julkisuuden henkilöitä kuten Tom Cruise, John Travolta ja Jar Jar Binks...


      • jaska riippanen
        Huolestunut äiti kirjoitti:

        Huolestuttavaa tässä on myös se, että näihin kultteihin kuuluu paljon nuorison ihailemia julkisuuden henkilöitä kuten Tom Cruise, John Travolta ja Jar Jar Binks...

        rawlingin 8. romaani eli se salanimellä kirjoitettu
        "harry ja anaaliherkut" oli aika raskasta luettavaa. siinä pyöreät lasit oli huurussa aika monta kertaa


      • mutta Harry

        Pottereissa ei ole mitään homoseksuaalisia orgioita tai hautakivien kaatamisia.

        Mutta te vitun uskovaiset pilkkaatte kaikkea mikä ei kuulu teidän uskontoon vaikka ette tiedä asiasta sen tarkemmin. Esim. Harry Pottereita ei ole luetteu jos väittää niiden edustavan satanismia tms.

        Olette kuitenkin sokeita omalle raamatulle ja uskonnolle. raamattu on täysi sovinistikirja. Lisäksi kristinuskon nimissä on tehty paljon pahaa: ristiretket, inkvisitio, noitavainot (viattomia ihmisiä poltettiin) yms. Kyllä se kristinusko on pilannut useamman ihmisen mielenterveyden ja tappanut/haavoittanut useampia kuin satanismi, skientologia, fantasiafanitus yms.

        Juuri kristittyjen tekopyhyyden vuoksi moni nuori eroaa kirkosta.


      • lolllll
        Huolestunut äiti kirjoitti:

        Huolestuttavaa tässä on myös se, että näihin kultteihin kuuluu paljon nuorison ihailemia julkisuuden henkilöitä kuten Tom Cruise, John Travolta ja Jar Jar Binks...

        ei järkeä, ei järkeä


    • taizi92

      Tähän en voi muuta vastata,kuin että sinä olet hyyyvin häiriintynyt. Menikö sinulta jotain ohi, vai etkö vain tajunnut että Ginny on Ronin sisko ja HARRY rakastaa GINNYÄ, ei ketään Ronin veljistä. Ja siksi toiseksi, koska Harry rakastaa Ginnyä hän ei voi olla homo, eihän?

      • aika tyly pahka

        en tiedä mitä luterilainen maailmankuva sanoo asiasta, mutta edelliset keskustelut ovat suorastaan vihamielisiä. käsittääkseni homous on täysin hyväksyttävää ja harryn kulissiseurustelu vain haittaa yhteiskunnan monimuotoistumista. mitä anaaliseksiin tulee, niin se on harryn ja muiden taikurikoulun poikien oma asia. älkää olko noin ahdasmielisiä. ilmeisesti ryppyreikä on tabu, vaikka onhan meillä kaikilla poistoputki.


    • tiikerijellona

      ehkei Rowling halunnut järjestää sukulaissuhteita siinä muodossa.

      Mielestäni Harry sopii Ginnylle erinomaisesti, ja Hermione Ronille.
      Kuinka Ron ja Ginny olisivat edes tulleet keskenään toimeen?

    • ginny/ginevra

      Ootko sä vähän seko tai sit sä oot joku pilailija. Miks kukaa menis siskonsa kans naimisii. Ja eikä Harry tykkää pojista sillee vaa tytöist ku se meni Ginnyn kaa naimisiin.

    • poika lääkkees,

      ni sit helpottaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1395
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      164
      880
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      154
      762
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      756
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      614
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe