Houkuttelisi tuo Beko-merkkinen tellu, kun on muihin nähden niin edullinen ja täynnä kaikkia ominaisuuksia. Vaan... Nimi kalskahtaa niin oudolta etti tiedä, uskaltaisiko sittenkään.
Millaisia kokemuksia vehkeestä?
Kokemuksia Bekosta??
9
1069
Vastaukset
- treo
Omistan 28'' laajakuva-Bekon. Maksoin puoli vuotta sitten 354 e. Ajattelin että jos viisi vuotta kestää niin on hintansa haukkunut. TV on kasattu Turkissa, kuvaputki lienee phillipsin, eikä tätä merkkiä pyöri huollossa enempää kuin muitakaan.
Äänet kaiuttimista kerrassaan kehnot, muuten käypä peli.- Bena
Satsaa laatuun osta Sony Wega!
- bekoton
Kuva yleensä ihan ok mutta ääni tosi syvältä. Edes puheesta vaikea saada selvää.
ok peli muuten. - Begosta
Toimi ihan hyvin reilun vuoden (yli takuu ajan) ja sitten tuli pahahenki ulos töllöstä pienen savu kiehkuran muodossa!
Halpahan se on ja osa jopa kestää muutamankin vuoden! Hanki pois mutta älä odota liikoja!
. - j0j0
Pari vuotta on hyvin toiminut 32" Beko. Ääni on uskomattoman huono, mutta kuva on mielestäni hyvä. Sopii hyvin himateatterin tv:ksi edullisen hinnan ja hyvän kuvan vuoksi. Ääni vaan nollille heti, muuten voi tulla traumoja ;-)
- Thunder
...kaikille avustajilleni!
Ostin sitten Panasonicin :) - jess
mulla itellä on bekon 28"normaali tv
ja oon ollu tyytyväinen.
hyvä kuva ja helppo käyttää.
sopii pieneenkin tilaan.
kannattaa harkita ja vaikka hommatakin.et tule katumaan.
oon kuullu sellaista,että siinä päällä lukee beko ja sisältä se philips eli näin.- babcom
bekossa käytetään isoimmissa telluissa panasonicin kuvaputkia ja matkatelevisioissa in-line kuvaputkia ja muu piiri tekniikka on peräisin philipsiltä,thompson,hitachi.
- Jarski
Itselläni ollut n.4-vuotta vanha 28"Beko räjähti ja syttyi palamaan muutama päivä sitten, joten suosittelen ottamaan hyvät kotivakuutukset jos meinaa Bekon hankkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101713Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828