♥
käytöksen kultainen
kirja antaa moneen
pulmaan ohjeen
opastetaan
pukeutumaan
oikein, niiaamaan
esittäytymään
ja syömään
mutta pitikö
siinä nyt sitten
lukea syy siihen
miksi kädet pidetään
ranteita myöten
pyödällä ruokailun
aikana
eipä tuo ollutkaan
muuten vilkkaaseen
mielikuvitukseen
vielä juolahtanut
siis siksi
ettei niillä
puuhastella
sopimatonta
pöytäliinan
kätköissä
arvaa vaan
kuinka vaikea
on nyt pitää kädet
kurissa seuraavalla
ravintola kerralla
ihan vaan
kurillani
taidan sinua
salaa hyväillä
vaikeasta olostasi
nauttien
♥
käytösohjeita
10
260
Vastaukset
- Flau
Ahaa! Musta tuntuu että tämän runosaitin sivistyksellinen taso on huimassa nousussa
(syö selkä suorana mutta väärällä haarukalla).
Paljon naurua Pädi ja hyvää huomenta. Tästä on kiva lähteä aamulenkille :)- padme_amidala
Mukavaa, jos hauskutti runoni. Naureskellen sitä kirjoitinkin. Kiitos palautteestasi, joka myös hymyilytti.
Pitkää Pitkäperjantaita : )
- *runo64*
..mieleen kun aikoinaan olin
ensimmäistä kertaa silloisen
tyttökaverin vanhempia tapaamassa
ja hän leikitteli minulle vakavassa
tilanteessa,no eipä tullut kutsuja enää
ja pitivät minua tyttärelleen aivan sopimanttona.
mahtava runo padme! ja tämä lukija oli
aivan otettu!!!- padme_amidala
tienneet unelmavävyn menettävänsä. Mukavaa, jos hauskoja muistoja tuli mieleen. Lyhensihän se vähän tätä pitkää päivää. Kiitos palautteestasi.
Aurinkoista Pitkääperjantaita sinulle : )
juupelis, taitaa olla ferrohormooneja
ilmassa triplamäärä jos ei enemmänkin,
kun tämän aamun runot
ovat hmmmmm, hyvin mielenkiintoisia.
Ja tämä on juuri sellainen hmmmm-runo.
Suosittelisin koti-ruokaa, ihan vaan sen takia,
että lapsiperheitä voipi olla liikkeellä ravintoloissa, en muuten
tahdo puuttua, sormiharjoituksiinne:DD
*pyrsk*- padme_amidala
on vastustamaton yhdistelmä rakastuneille. Tunteet kuohuvat myrskyn lailla *huokaus*. Tältä varalta teinkin juuri perunoista ja porkkanoista muhennosta ja odottelen kalojen kypsymistä.
Aurinkoista Pitkäperjantaita sinulle Marin ja kiitos hymystä : )
- *MURUKULTA*
Arvaa naurankos taaaass!! voi jee...
Minullakin löytyy samainen kirja...jostain....
Vaan olen vähän sitä mieltä,
että joitakin asioita ilman nyt kuitenkin tulee toimeen..*roikkuu kattoruunussa* höhöhööööö.....;))))
Mutta tuli mieleen,,juuh,,,että kuis nykyään eiks se oo nii ku vanhentunutta tietoo, kuinkas nykynuoriso voi pitää 'ranteitaan' keittiön..ups.. anteeksi,, ruokasalin pöydänreunalla, kun ne valuu puolinukkuvassa asennossa sohvalla tai tietsikalla,,,,evt... ;þ
No, kyllä Murua on opetettu(yritetty) sen kirjan mukaan
sen varmaan kuulee näistä minun kirjoituksistanikin,,,,joten:
Minä toivotan erittäin miellyttävää ja iloista Pääsiäistä sinulle ja lähipiirillesi, sekä valoisaa kevään odotusta! (HUH!.....) :D- padme_amidala
..kellekkään, että katson Harry Potteria juuri : )
Kirjoitan tässä välissä pikaisen kiitoksen hauskasta palautteestasi. Mukavaa, jos joku löytää iloa päiväänsä tästä hupsutteluksi tarkoitetusta runostani.
Lämpimästi toivotan hyvää Pitkääperjantaita sinulle.
- tomppa2006
...naisen sisältä löytyy joskus pikku ilkimys...
Saa miehen hämilleen, ahdinkoon ja kiusallisen nautittavaan olotilaan. On teillä konstit!- padme_amidala
..että vuoroin vieraissa ahdingon, hämillisyyden ja kiusallisen olotilan suhteen.
Kiitos *hymyn* kera hauskasta palautteestasi.
Lyhyttä mutta iloista Pitkääperjantaita sinulle : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81228- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031027Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51903Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62787- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli168657Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656- 35649
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42603