Ostinpa tässä päivänä muutamana E-sarjalaisen, jonka käynnistyksenestolaite temppuili yhtenä iltana ja auto jäi käynnistymättä. No, eikun soittamaan myyjän kehumaan Mobilo-life-päivystyspalveluun (24 h). Kaveri vastaa, ja koettaa sitten tavoitella huoltomiestä. Huolomies ei vastaa, eikä neuvoja saa kuulemma antaa huoltomiehen suoraa numeroa!! Luvattiin soittaa jos kaveri vain saadaan kiinni; ei saatu. Auton jouduin hinauttamaan kaskovakuutuksen mahdollistamana ilmaispalveluna merkkiliikkeen pihan reunaan, ja myöhemmin se toki saatiinkin ajokuntoon.
Tämmöinen ylikehuttu palvelu on täyttä shittiä, ei tee mitään. Neuvoja ei kysynyt edes tarvittaisiinko yöpymispalveluja tai taksikyytyä yms., eikä luvattua vastasoittoa koskaan tullut. Valitin korjaamolle asiasta, leviteltiin vain käsiä sanoen ettei huoltimies ehdi millään kaikkialle. Okei, jos tilanne on noin heikko, ei tällaista palvelua kannattaisi ylläpitääkään. Lunastamattomat lupaukset saavat aikaan vain vihaisia ja pettyneitä autoilijoita. Itse olen päätökseni tehnyt: seuraava auto on erimerkkinen -taatusti.
Mobilo-life-palvelulla ei
5
4834
Vastaukset
- kokemusta on
Miksi maksoit kaskosta hinauksen ? Mobilo maksaa sen. Sanoin itse ongelmatilanteessa, että Mobilo on ja lasku Vehoon. Asia oli itsestään selvä hinausliikkeelle ja myös Veholle.
Miksi et vain vienyt laskuja Vehoon ? Ne luvataan maksaa = DaimlerChrysler maksaa.
Turha valittaa, jos ei lue ehtoja ja toimi ehtojen mukaan itse. - C180T
kun se sippasi kolme-neljä kertaa viime talven pakkasilla, ei lähtenyt naftalämmitin päälle ja tyhjensi akun, vuosimalli 2002.
Joka kerta soitimme annettuun palvelunumeroon ja Vehon mies saapui Keravalle alle tunnin sisällä ja käynnisti auton, yhtenä aamuna ei ehtinyt heti vaan sanoi että mene taxilla töihin ja me noudamme autosi Keravalta, saat noutaa sen Herttoniemestä, taxilla tietenkin, illalla duunin jälkeen. Vaihtoivat varulta uuden akun ja maksoivat rahat taxikuitteja vastaa ihan mukisematta.
Joten kyllä se palvelu ainakin joskus on toiminut ja olemme olleet siihen oikein tyytyväisiä. - MB :n
Mobilo-Life on liikkuvuuspalvelu, jolla taataan katkenneen matkan jatkuminen kun autossa on käytön estävä vika. Palvelu korvaa linja-autolipun, taksin tai sijaisauton max. 5 päiväksi tai majoituksen vikapaikkakunnalla ja hinauskulut lähimmälle korjaamolle. Varsinaista vikakorjauspäivystystä ei ole, varsinkin kun vikapaikalla ei nykyautoihin kovin paljon voi tehdä. Soitto palvelunumeroon, auto hinurilla korjaamolle ja oman matkan jatko vaikka taksilla, niin kyllä toimii.
- Anonyymi
Paskaa joka lupaus.Lupaukset ym kieroilioita ja ammatti valehtelioita.
- Anonyymi
Ensinnäkin mene kielikouluun.
Toiseksi, et vastannut asiaan lainkaan.
Kolmanneksi, tuo ketju on vuodelta 2003, eli 20 vuotta vanha. Olisikohan jokin toisin nykyään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818