♥♠♦♣
olisipa yö
niin tummansininen
kuin silkki johon minut
kiedoit
ja riisuit myös
se yö jolloin hyväily
vei järjen
kosketus jätti
arven
suudelma maisteli
makuni loppuun
yö
johon aina
palaan
ja annan itseni
keinua sinun
tuoksussasi
käsiesi tulisessa
katveessa
kiihkosi kainalossa
tajun vieneessä
täyttymyksessä
niin....
olisipa yö
olisipa....
12
368
Vastaukset
- *runo64*
..täyttämä yö
jolloin kosketukset
ja suudelmat saavat
rakkauden nälkäisen
puhkeamaan kukkaansa,
loistoonsa.
tälläisiä ajatuksia herätit
oi mestari marin!!!
(lyh.mm!!!)hyvin hyvä,pidin.Sinä olet mestari taiteilemaan hyvin
imaretelevia palautteita:) jotka
saavat minut aivan ihmetyksiin.
Oikein kaunista perjantaipäivää
ja kiitoksia Sinulle lähtee paketillinen:)
- padme_amidala
MAESTROn sivellin on käynyt ikuisuuden maalipytyllä ja sitten sivaltanut tänne kuolemattoman rakkausrunon.
UPEA!!Näin pääsiäsenä päätin maalata muitakin
kuin munia, tuliko siitä upea, kuten sanoit,
sitä mietin vielä,
mutta menen ihan kumaraan, niin lämmittävät
olivat sanasi, padme:)
Kumarran maahan asti:)
- lindalinda1
tajuton runo, ei löydy sanoja, huhhuh !
* olisipa yö *Sinä tässä olet tajuton!
Ollaanko yhdessä? :))
Kiitoksia kosken suuntaan n. tuhannen kertaa:D
- tomppa2006
...ja synnyttää järjettömän hyviä runoja...
Malliesimerkki tuotannossasi erittäin hienosta ja upeasta lyriikasta. Minä pidin, en tässä muuten palautetta sinulle kirjoittaisi, tykkäsin todella! - *Rakkaudenlahja*
tämä on taas niin sanoinkuvaamattoman kaunis runo.Kirjoitat niin ihanasti jokaisesta aiheesta että saat hyvän mielen.
Sydämellinen kiitos runostasi ja yö halaus!Kiitos *Rakkaudenlahja*
Tämä oli hyvintunnepitoinen runo ja olen tähän itsekin hyvin tyytyväinen.:)
- Mysteriet
Sielua särkee nähdä mitään näin kaunista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233101Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122219Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712083Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051899Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761603Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401396Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151319Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111115
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076