Kaurismies

sheitan71

On ihana. Hauska, älykäs, huoltapitävä, oikea vanhanajan herrasmies. Sängyssä tietää mitä tekee. Ei mikää nössö.

Luonteessa ihana extreme kylmyys ja extreme herkkyys. Kaurismies sopii vahvoille naisille!

Nii ja pukeutuvatki tosi hyvi.

Ihan tosi ihastuttavia, kaikin puolin, ei MITÄÄN pahaa sanottavaa. :-)

28

6091

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melkoinen nussu

      Olet näköjään nussinut kaikkia horoskooppimerkkejä. Kaikki ovat niin helvetin ihania.

      • sheitan71

        Mikäs sä oot ;-D


      • perässä
        sheitan71 kirjoitti:

        Mikäs sä oot ;-D

        varmaan se vaaka =)hauska


    • tumma skopu

      Mä allekirjoitan ton.

      Ex-kauriini sai mut aina nauramaan ja muutenkin hyvälle tuulelle. Ikinä ei voinu tietää, että mitä se seuraavaksi tekee tai sanoo. Loistava huumorintaju! Ja oli huoltapitävä ja huomaavainen. Tiesi miten naista kohdellaan. Aina ajatteli mun parasta ja sai mut tuntemaan oloni maailman seksikkäimmäksi ja ihanimmaksi naiseksi.

      Ja petipuuhiin ei tosiaan tarttenu kahta kertaa käskeä. Raju ja hellä samassa paketissa, aivan ihana.

      Ei kuitenkaan mikään "helppo" kumppani. Todella itsepäinen ja välillä melko tulinen. Mutta eipähän käynyt aika pitkäksi! Kaurismies tosiaan tarttee itsenäisen ja vahvan naisen. Muuten siitä ei tule mitään. Kaurismies ei jaksa katella semmosta hössöttävää takertujaa.

      • on täysin

        päinvastainen ajatus kauriista...

        Kaurismies itse oli hössöttävä takertuja, äärimmäisen pihi ja kontrollifriikki niin minun kuin monien muidenkin asioiden suhteen. Noin kuukauden tuntemisen jälkeen tiesin täysin, mitä seuraavat kymmenen vuotta toisivat tullessaan, ei minkäänlaista yllätyksellisyyttä eikä toiminnallisuutta. Äärimmäisen omistushaluinen ja mustasukkainen hän kyllä oli, ja luuli sen edustavan rakkautta. Minulle kaksoselle, ei kauriista ainakaan mieheksi ole, minä kun vapautta, ilmavuutta ja leikkisyyttä suhteeseeni tahdon. Niitä ei pysty tarjoamaan neuroottinen ja narsistinen kaurismies.


      • tumma skopu
        on täysin kirjoitti:

        päinvastainen ajatus kauriista...

        Kaurismies itse oli hössöttävä takertuja, äärimmäisen pihi ja kontrollifriikki niin minun kuin monien muidenkin asioiden suhteen. Noin kuukauden tuntemisen jälkeen tiesin täysin, mitä seuraavat kymmenen vuotta toisivat tullessaan, ei minkäänlaista yllätyksellisyyttä eikä toiminnallisuutta. Äärimmäisen omistushaluinen ja mustasukkainen hän kyllä oli, ja luuli sen edustavan rakkautta. Minulle kaksoselle, ei kauriista ainakaan mieheksi ole, minä kun vapautta, ilmavuutta ja leikkisyyttä suhteeseeni tahdon. Niitä ei pysty tarjoamaan neuroottinen ja narsistinen kaurismies.

        No sä olet sitten törmännyt aika rasittavaan kaurismieheen. Mutta kaksonen ja kauris on kyllä muutenkin ihan susipaska yhdistelmä =)


      • minulla
        on täysin kirjoitti:

        päinvastainen ajatus kauriista...

        Kaurismies itse oli hössöttävä takertuja, äärimmäisen pihi ja kontrollifriikki niin minun kuin monien muidenkin asioiden suhteen. Noin kuukauden tuntemisen jälkeen tiesin täysin, mitä seuraavat kymmenen vuotta toisivat tullessaan, ei minkäänlaista yllätyksellisyyttä eikä toiminnallisuutta. Äärimmäisen omistushaluinen ja mustasukkainen hän kyllä oli, ja luuli sen edustavan rakkautta. Minulle kaksoselle, ei kauriista ainakaan mieheksi ole, minä kun vapautta, ilmavuutta ja leikkisyyttä suhteeseeni tahdon. Niitä ei pysty tarjoamaan neuroottinen ja narsistinen kaurismies.

        samantapainen kokemus kaurismiehestä,suhde kesti muutaman kuukauden.Lisäksi kauris on ärsyttävän utelias ja kyttääjä.Hyvä,ettei jo ensimmäisellä kerralla luonani tutkinut kaapitkin,ainakin tärkeitä papereitani luki aina kun kahdollista.
        Ja se tuppisuumaisuus oli tuskastuttavaa.

        Aiemmin seurustelin jouskarin kanssa ja nyt jälleen jousimies.Ja voi että kun on taas ollut kivaa puhua kaikesta maan ja taivaan välillä.Ja hauskaa ja voi taas hengittää,vaikkakaan huomiotta ei jää jouskarin seurassa!


      • nainen....

        kaurismiehen kanssa oleillut ja useammankin tunnen..kaikilla sama metodi..kaikki liikkuva, lämmin ja nössökin, kurvikas kelpaa..ja kertovatkin vielä siitä, lipsahtaa ;=)..aivan uskomatonta sakkia.
        Kävin tos profiilien puolella, availin useamman ja yli kymmenen oli kauris nuppua, jotka hakivat seuraa..näin pääsiäisenä..liekö munat jääneet antamatta vai uusiokäyttöönkö vallan tarkoitus.
        Epäluotettava, erittäin hyvä esiintyjä, niin vapaana kuin parisuhteessa..ja varsinkin vakisuhteessa..niin kiltti, huomaavainen, lutunen, seksi ihanaa..toisen tulevan tai edellisen muistot jäsenissä :=)
        Onnea vain teille pariutuneet ihanan kaurismiehenne kanssa :=)Ei todella käy kateeksi.

        Kierrän kaukaa hra kauriit :=)
        ps. miksi muuten täällä palstoilla olisi heistä samanoloisia kirjoituksia jatkuvasti?
        Kaikissa miehissä on , niinkuin naisissakin vikansa mutta, kauriissa on ne varmat , samat, toistaan toistavat ilmentyvät?


      • gerbera1
        minulla kirjoitti:

        samantapainen kokemus kaurismiehestä,suhde kesti muutaman kuukauden.Lisäksi kauris on ärsyttävän utelias ja kyttääjä.Hyvä,ettei jo ensimmäisellä kerralla luonani tutkinut kaapitkin,ainakin tärkeitä papereitani luki aina kun kahdollista.
        Ja se tuppisuumaisuus oli tuskastuttavaa.

        Aiemmin seurustelin jouskarin kanssa ja nyt jälleen jousimies.Ja voi että kun on taas ollut kivaa puhua kaikesta maan ja taivaan välillä.Ja hauskaa ja voi taas hengittää,vaikkakaan huomiotta ei jää jouskarin seurassa!

        kyllä kuule siihen jouskarin keskusteluhaluunkin aikaa myöten kyllästyy, usko pois ;// ja jouskarit osaa kans kyllä olla varsinaisia kontrollifriikkejä ja takertujia ;( mulla ainakin kokemus yhdestä jouskarimiehestä joka oli kun iilimato persuksessa kiinni ja mustasukkainen kun mikäkin vaikkei ollut mitään aihetta. Nyt oon tapaillut jonkun aikaa komeaa ja ihanaa kaurismiestä ja elämä hymyilee... ainakin hetken, heh....
        Tosin kyllä se suhteen onnistuminen taitaa johtua monesta muusta asiasta kuin horoskooppimerkistä ;)


      • Jousinainen_82
        nainen.... kirjoitti:

        kaurismiehen kanssa oleillut ja useammankin tunnen..kaikilla sama metodi..kaikki liikkuva, lämmin ja nössökin, kurvikas kelpaa..ja kertovatkin vielä siitä, lipsahtaa ;=)..aivan uskomatonta sakkia.
        Kävin tos profiilien puolella, availin useamman ja yli kymmenen oli kauris nuppua, jotka hakivat seuraa..näin pääsiäisenä..liekö munat jääneet antamatta vai uusiokäyttöönkö vallan tarkoitus.
        Epäluotettava, erittäin hyvä esiintyjä, niin vapaana kuin parisuhteessa..ja varsinkin vakisuhteessa..niin kiltti, huomaavainen, lutunen, seksi ihanaa..toisen tulevan tai edellisen muistot jäsenissä :=)
        Onnea vain teille pariutuneet ihanan kaurismiehenne kanssa :=)Ei todella käy kateeksi.

        Kierrän kaukaa hra kauriit :=)
        ps. miksi muuten täällä palstoilla olisi heistä samanoloisia kirjoituksia jatkuvasti?
        Kaikissa miehissä on , niinkuin naisissakin vikansa mutta, kauriissa on ne varmat , samat, toistaan toistavat ilmentyvät?

        Mä olen näitä horoskooppipalstoja käynyt silmäilemässä säännöllisen epäsäännöllisesti varmaan melkein kolmen vuoden ajan ja aina kaurismiehestä nostetaan esiin ne samat negatiiviset piirteet. Joku voisi kuvitella, että on pelkkää sattumaa ja turhaa panettelua, mutta itsekin aikoinaan kaurismiehen pyörityksessä parisen vuotta olleena voin todeta, että kaurismies on kaikista pahin sotku, mihin nainen voi itsensä sotkea. Itsekin sain kokea sen upean hurmaavuuden ja lopulta totaalisen petollisuuden. Kaurismies on kylmä, laskelmoiva ja kova manipuloimaan. Ihan sama mitä muut sanovat. Näin olen lukenut ja näin myöskin itse kokenut. Tehkää mitä haluatte, että loppupeleissä kaurismies satuttaa teitä aina pahasti. Niin pahasti että ikinä ette sitä pysty unohtamaan.


      • mustelmia...
        Jousinainen_82 kirjoitti:

        Mä olen näitä horoskooppipalstoja käynyt silmäilemässä säännöllisen epäsäännöllisesti varmaan melkein kolmen vuoden ajan ja aina kaurismiehestä nostetaan esiin ne samat negatiiviset piirteet. Joku voisi kuvitella, että on pelkkää sattumaa ja turhaa panettelua, mutta itsekin aikoinaan kaurismiehen pyörityksessä parisen vuotta olleena voin todeta, että kaurismies on kaikista pahin sotku, mihin nainen voi itsensä sotkea. Itsekin sain kokea sen upean hurmaavuuden ja lopulta totaalisen petollisuuden. Kaurismies on kylmä, laskelmoiva ja kova manipuloimaan. Ihan sama mitä muut sanovat. Näin olen lukenut ja näin myöskin itse kokenut. Tehkää mitä haluatte, että loppupeleissä kaurismies satuttaa teitä aina pahasti. Niin pahasti että ikinä ette sitä pysty unohtamaan.

        Noi " kylmä, laskelmoiva, manipuloiva" pitää satavarmasti paikkansa ja lisukkeeksi vielä itsekäs, tunteeton, silmiin sujuvasti katsellen pystyy valehtelemaan, siihen ei muuten moni jannu kykene.
        Kun kyllästyy, häviää "pelikentältä", mitään kertomatta, selittämättä, välittämättä toisen tunteista.
        Oman nautinnon ylläpitämistä, keinolla millä tahansa ja hän sen saa, tavalla jos toisella..tyttöystävä(vien) vaimojen , lasten kustannuksella ja jos alkaa nyppimään..aina löytyy uusia kohteita.
        Sitähän elämä hra kauriille on..peliä..sanokaa mitä sanotte..Onnex itsel on järki sen verran jähmee, etten kajoa moisiin..nään lähipiirissä, kuin kiltti , lupsukka perheenisi "hoitelee" tilanteita, tuntematta minkäänlaista huonoa omaatuntoa, järkyttävää, sanon minä!!!!


      • sheitan71
        mustelmia... kirjoitti:

        Noi " kylmä, laskelmoiva, manipuloiva" pitää satavarmasti paikkansa ja lisukkeeksi vielä itsekäs, tunteeton, silmiin sujuvasti katsellen pystyy valehtelemaan, siihen ei muuten moni jannu kykene.
        Kun kyllästyy, häviää "pelikentältä", mitään kertomatta, selittämättä, välittämättä toisen tunteista.
        Oman nautinnon ylläpitämistä, keinolla millä tahansa ja hän sen saa, tavalla jos toisella..tyttöystävä(vien) vaimojen , lasten kustannuksella ja jos alkaa nyppimään..aina löytyy uusia kohteita.
        Sitähän elämä hra kauriille on..peliä..sanokaa mitä sanotte..Onnex itsel on järki sen verran jähmee, etten kajoa moisiin..nään lähipiirissä, kuin kiltti , lupsukka perheenisi "hoitelee" tilanteita, tuntematta minkäänlaista huonoa omaatuntoa, järkyttävää, sanon minä!!!!

        No ne "pahat" kauriit voiki kiertää kaukaa ja keskittyy niihi hyviin :-) Kun ne "hyvät" kauriit on kuitenki nii parhaita.


      • bluelady23

        Voi jestas!
        Oon aina ihastunut kauris- miehiin vaikka ne osaa ollakin tylsiä!

        Mun kaurismies on aika rakas ja kaikinpuolin hyvä mutta oon täl hetkel tosi suuttunu sille.

        Se ei osaa olla hellä ollenkaa! Se ei ikinä lohduta mua... vaikka olenkin vahva ja itsenäinen, plus teen sille KAIKKEE, se ei ikinä huomio mua eikä osta lahjoja..niin turha mun on sille mitään enää ostella. Se vaan sanoo kiitos ja välillä että rakastaa.

        En ymmärrä miten voi olla niin vaikeaa joskus vaikka kirjoittaa kirjeen tai tehdä jotain romanttista, missä on elämänilo? Se sanoo että tykkää mun aurinkoisesta persoonasta, mutta AURINKO EI AINA PYSY SUN VIERELLäS HEI!!!

        Pitää mua varmaankin itsestäänselvyytenä. Suuttui kun ilmaisin itseäni.... (kiroilisin nyt)


      • paras ja paras
        on täysin kirjoitti:

        päinvastainen ajatus kauriista...

        Kaurismies itse oli hössöttävä takertuja, äärimmäisen pihi ja kontrollifriikki niin minun kuin monien muidenkin asioiden suhteen. Noin kuukauden tuntemisen jälkeen tiesin täysin, mitä seuraavat kymmenen vuotta toisivat tullessaan, ei minkäänlaista yllätyksellisyyttä eikä toiminnallisuutta. Äärimmäisen omistushaluinen ja mustasukkainen hän kyllä oli, ja luuli sen edustavan rakkautta. Minulle kaksoselle, ei kauriista ainakaan mieheksi ole, minä kun vapautta, ilmavuutta ja leikkisyyttä suhteeseeni tahdon. Niitä ei pysty tarjoamaan neuroottinen ja narsistinen kaurismies.

        En ole enemmän sydäntä omaavaa nähnyt kuin kaurismies. Hän voi vanhetessaan näyttää itsestään uusia puolia, vaikka ulkoiset rutiinit säilyvät. Sydäntään hän pitää piilossa aika pitkään muilta, kaksi roolia voi olla: kaikessa mukana, äänekäs tai käsillään tekevä kotona viihtyvä, mutta sydäntä ja ymmärrystä löytyy kuitenkin ja todella herkkyyttä.

        Ellei sitten ole väärin kasvatettu kotona...=)


    • hyväksikäytetty

      seurustelin vajaa 3 vuotta kauris miehen kanssa.
      käytti hyväkseen minkä kerkesi.
      olin ilmainen koiran hoitaja ja hänen lapsensa hoitaja.maksattipa sujuvasti omat ruokaostoksensakin minulla.ja kaiken huippu oli että hänellä oli koko ajan muita naisia. kun kärysi näistä selitys oli että ei hän voi sille mitään kun kaikki hänestä tykkää.
      sängyssä melko mielikuvitukseton ja aina ei edes homma toiminut.
      hoidin yhtenä viikonloppuna hänen koiraa kun oli
      reissussa. jälkeenpäin löytyi talliinan hotellin kuitti jossa hänen ja jonkun venäläisen nimi.
      että tunsin itseni tyhmäksi.
      aivan tyypillinen kauris joka on patologinen
      valehtelija ja käyttää kaikkia hyväkseen.
      enpä keksi mitään hyvää sanottavaa.
      kaksostyttö

      • Mirtsukka77

        Minun kaurismieheni on kaikkea muuta kuin petollinen.Lojaaliushan on kauriiden tavaramerkki.Minun kauriini on antanut omat syrjähyppyni ainakin näennäisesti anteeksi,mutta itsehän olen ailahteleva kalanainen,joka tekee ensin ja miettii jälkikäteen.Mutta kaikenkaikkiaan Kaurismiehethän ne juuri niitä uskollisia tapauksia ovat.


    • Bo Derek

      Olen seurustellut jonkin aikaa kauris miehen kanssa. Ja olen tullut samaan johtopäätökseen; huomaavainen, sängyssä menee hienosti...ja osaa myös pukeutua ;o)
      Toivon että tämä juttu kestää loppuelämän.
      Jostain horoskooppikirjasta luin joskus että scorpioniN ja kaurisM sopivat todella hyvin yhteen, pitää paikkansa.

      • yäk yäk

        Voisin sanoa kiteyttäen, että mitä paremmin opin kaurismieheni (huom EX) tuntemaan, sitä vähemmän hänestä pidin!!

        Laskelmoiva, kontrollifriikki, kyttääjä, pidättyväinen, tunteeton, kylmä, aina samoja kaavoja noudattava mielikuvitukseton tapaus.

        Ensitutustumisella vaikutti ujolta ja kiltiltä. Osaakin hyvin näytellä hillittyä ja asiansa hoitavaa. Totuus tulee esille saman katon alla.

        Maksatti minulla ostoksiaan, tutki tietokonettani, valehteli, manipuloi, kiukutteli, skitsoili siisteyden kanssa, teki kaikki asiat aina samalla tavalla, ei kyennyt läheisyyteen tai avoimeen keskusteluun, kylmä kaikissa ihmissuhteissaan ja kaiken lisäksi vielä onneton sängyssä.

        Siinä ei paljon pukeutuminen auta.


      • Mirtsukka77
        yäk yäk kirjoitti:

        Voisin sanoa kiteyttäen, että mitä paremmin opin kaurismieheni (huom EX) tuntemaan, sitä vähemmän hänestä pidin!!

        Laskelmoiva, kontrollifriikki, kyttääjä, pidättyväinen, tunteeton, kylmä, aina samoja kaavoja noudattava mielikuvitukseton tapaus.

        Ensitutustumisella vaikutti ujolta ja kiltiltä. Osaakin hyvin näytellä hillittyä ja asiansa hoitavaa. Totuus tulee esille saman katon alla.

        Maksatti minulla ostoksiaan, tutki tietokonettani, valehteli, manipuloi, kiukutteli, skitsoili siisteyden kanssa, teki kaikki asiat aina samalla tavalla, ei kyennyt läheisyyteen tai avoimeen keskusteluun, kylmä kaikissa ihmissuhteissaan ja kaiken lisäksi vielä onneton sängyssä.

        Siinä ei paljon pukeutuminen auta.

        Olen nyt 16 vuotta elellyt kaurismiehen kanssa ja pakko sanoa,että eihän niistä pirukaan ota selkoa.Siis itse olen huomannut,että kaurismiehet rakastavat rutiineja.Aina samat ruokailuajat ja ei kannata kaurismiestä suututtaa ainakaan sillä,että et tule just minuutillaan sovittuun paikkaan!Mutta ne hyvät puolet:ahkeruus,velvollisuudentunto,lojaalisuus,ajoittainen herkkyydenosoitus.tällä viimeisellä tarkoitan sitä,että jos vähänkin vihjaa että onpa tossa kivannäköiset korvakorut niin nehän ovat seuraavana päivänä jo paketissa!!!Ja se herkkyys tulee kyllä esille jossain vaiheessa,koska kauriit ovat todella herkkiä jos saavat tilaisuuden puhua siitä niin ymmärtää heitä paremmin.


      • mirka
        Mirtsukka77 kirjoitti:

        Olen nyt 16 vuotta elellyt kaurismiehen kanssa ja pakko sanoa,että eihän niistä pirukaan ota selkoa.Siis itse olen huomannut,että kaurismiehet rakastavat rutiineja.Aina samat ruokailuajat ja ei kannata kaurismiestä suututtaa ainakaan sillä,että et tule just minuutillaan sovittuun paikkaan!Mutta ne hyvät puolet:ahkeruus,velvollisuudentunto,lojaalisuus,ajoittainen herkkyydenosoitus.tällä viimeisellä tarkoitan sitä,että jos vähänkin vihjaa että onpa tossa kivannäköiset korvakorut niin nehän ovat seuraavana päivänä jo paketissa!!!Ja se herkkyys tulee kyllä esille jossain vaiheessa,koska kauriit ovat todella herkkiä jos saavat tilaisuuden puhua siitä niin ymmärtää heitä paremmin.

        Samaa mieltä. Ei helvetti ota selvää..Ite ollu kauriin kanssa kohta kaksi vuotta ja en vieläkään varma mitä haluaa. Välillä rakastaa ja välillä on muuttamassa pois. Viimeksi jo sanoinki et muuta pois jos haluat..Eipä sitten muuttanut. Tein myös selväksi että tuolainen peli ei vetele mun kanssa ja kyllä vissiin ottanut asiasta vaarin. Tuntuu välillä, että melko epävarmoja loppujen lopuksi nämä miehet ovat ja osaa kyllä vedellä oikeista naruista. En tiedä mitä sen kans tekis, kun kuitenkin rakastan häntä ja kyllä hyviäkin puolia löytyy tosi paljon. Niin kun meiltä kaikilta. molempia;)


      • Mirtsukka77
        mirka kirjoitti:

        Samaa mieltä. Ei helvetti ota selvää..Ite ollu kauriin kanssa kohta kaksi vuotta ja en vieläkään varma mitä haluaa. Välillä rakastaa ja välillä on muuttamassa pois. Viimeksi jo sanoinki et muuta pois jos haluat..Eipä sitten muuttanut. Tein myös selväksi että tuolainen peli ei vetele mun kanssa ja kyllä vissiin ottanut asiasta vaarin. Tuntuu välillä, että melko epävarmoja loppujen lopuksi nämä miehet ovat ja osaa kyllä vedellä oikeista naruista. En tiedä mitä sen kans tekis, kun kuitenkin rakastan häntä ja kyllä hyviäkin puolia löytyy tosi paljon. Niin kun meiltä kaikilta. molempia;)

        Itse olen tässä vuosien varrella huomannut myos sen,että kauriit tarvitsevat jonkun joka pitää heistä huolta.Meilläkin lähes joka päivä sitä soutamista ja huopaamista ton poislähdon takia.Hän sanoo,että nyt kyllä lähdet meneen ja minä kun rupeen pakkaan kamojani tulee toinen ääni kelloon.Paras konsti elää Kaurismiehen kanssa on se,että antaa samalla mitalla takaisin.


      • mirka
        Mirtsukka77 kirjoitti:

        Itse olen tässä vuosien varrella huomannut myos sen,että kauriit tarvitsevat jonkun joka pitää heistä huolta.Meilläkin lähes joka päivä sitä soutamista ja huopaamista ton poislähdon takia.Hän sanoo,että nyt kyllä lähdet meneen ja minä kun rupeen pakkaan kamojani tulee toinen ääni kelloon.Paras konsti elää Kaurismiehen kanssa on se,että antaa samalla mitalla takaisin.

        Täysin samaa mieltä. Olen myös huomannu täysin saman, että samalla mitalla pitää antaa takasi niin pärjää.


    • Vanha Kauris

      Vaikka näyttää vanha KaurisM:ten haukkumakerho taasen kokoontuneenkin - onhan meitä moneksi - en sitä kiellä, mutta on meissä myös hyviä ja kunnon miehiä upeille ja itsellisille naisille!

      Aina ei onnistu ja vanha sanonta muistuttaakin, että riitaan tarvitaan aina kaksi osapuolta!

      • on varmaan

        osittain vanhentunut. Ainakin mä osaan kiukutella, riidellä ja rottailla yksipuolisestikin, jos sille päälle satun.


      • kauriin nähnyt

        ..joka ilta laitan kädet ristiin ja kiitän siitä, että pääsin kaurismiehestä eroon;-)


      • Vanha Kauris
        on varmaan kirjoitti:

        osittain vanhentunut. Ainakin mä osaan kiukutella, riidellä ja rottailla yksipuolisestikin, jos sille päälle satun.

        mutta riidellään sopuisasti eikös vain...

        ;=D


      • Kauris*m

        tuosta, vaikka meitä välillä pöllytellään.
        Tunnen kyllä kaurismiehiä, joitten luonteen voi vähintään kyseenalaistaa.

        Mitä tulee upeisiin ja itsellisiin naisiin, ainakaan minun takiani ei naisen tarvitse suunnattomia suorituspaineita ottaa. Itsellisyyttä riittää näet parillekin jaettavaksi.


      • kauris-jebbe
        kauriin nähnyt kirjoitti:

        ..joka ilta laitan kädet ristiin ja kiitän siitä, että pääsin kaurismiehestä eroon;-)

        et sä et oo tarpeeks upee ja itsellinen :-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2988
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1900
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1572
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1360
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      78
      1231
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      263
      1172
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      971
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      831
    Aihe