on kaksosmies?
Millanen
16
3835
Vastaukset
- kuten
täällä on jo useaan otteeseen käynyt selville: epäluotettava, ilkeä, omahyväinen, omaan napaansa tuijottava, toisia hyväksi käyttävä, röyhkeä
siis ehdottomasti kaukaa kierrettävä- ja.................
näin pääsiäisen kunniaksi sanottava vielä, että munaton pelkuri joka ei ota vastuuta omasta käytöksestään vaan sysää kaikki riidat ja ongelmat aina toisen osapuolen syyksi.
- Angelina Jolie
Kateelliset ovat heikkoitsetuntoisia. Se heistä.
Kaksosmies on eläinradan lahjakkain ja monipuolisin merkki. Kaikki astrologit ovat samaa mieltä. Hän saavuttaa luovuuden ylä ja alarajan, hän kokeilee kaikkea ollaksseen kaiken yläpuolella...koskaan et saa häntä kiinni, häntä ei voi sitoa. Hän on ylivertainen. Ei ole turhaan sanottu, että kaksonen on kaikkein kiehtovin ja mielenkiintoisin ihminen.- jooo...
Kaksosmies on munaton paska.
- vienyt vaimosi?
jooo... kirjoitti:
Kaksosmies on munaton paska.
Kaksosmies vie sinunlaisesi idiootin vaimon milloin tahansa. Pitäisin vähän pienempää...
- Broken hearted
Olen samaa mieltä ´kuten´ nimimerkillä kirjoittaneen kanssa!
Seurustelukumppanini oli kaksonen ja luultavasti pahimmasta päästä :s jätin hänet n.1½ vuoden jälkeen kun en enää jaksanut.
Mikään ei kelvannut nirppanokalle :/ kun hankaluuksia kohdatessa olin oman jaksamisen kustannuksella tukena ja apuna, niin odotappas vaan kun itse tarvisi tukea, niin toinen suorastaan lyö lyötyä.. :(
Että tällainen kokemus kaksosmiehistä! - Vesuvius
Yli kakskyt vuotta oon tallannut kaksosmiehen kanssa yhteistä taivalta. Täyttä elämää sanon minä! Mies on älykäs ja syvällinen tutkijaluonne. Herkkä ja avulias, kuitenkin samalla voimakas ja rohkea. Jokainen päivä hänen rinnallaan on unohtumaton seikkailu. Ehkä hän on vähän ailahteleva, mutta ei jätä kesken mitään. Mielikuvitus on hänellä rajaton. Täydennämme hyvin toisiamme. Kaksosmies ja vesimiesnainen...siinäpä pari!
- node-akka
Meillä on sit varmaan kaikilla ollu sama mies.. ;D kun ei saa yleistää :D
- Saattaapi
pitää paikkansa mutta koska kukaan ei ole täydellinen, olis mielenkiintoista kuulla myös ne negatiiviset puolet.
Jos väität ettei niitä ole, niin sitten ei tota sun kirjoitusta voi muilta osinkaan luotettavana pitää. - Oink oink
Saattaapi kirjoitti:
pitää paikkansa mutta koska kukaan ei ole täydellinen, olis mielenkiintoista kuulla myös ne negatiiviset puolet.
Jos väität ettei niitä ole, niin sitten ei tota sun kirjoitusta voi muilta osinkaan luotettavana pitää.No miksiköhän et esittänyt kritiikiäsi nimimerkille "kuten", joka löysi vain negatiisisiä puolia kaksosmiehestä?. Voiko häntä pitää sitten luotettavana?
En ole "Vesuvius", mutta pakko oli sekaantua, koska itse et vaikuta oikeudenmukaiselta.
- näkijäN
Täysin pelle...ei kannata haaskata ajatuksiaan enempää häneen.....
- Gem-86
Kuinka suuri on maailmankaikkeus? Millainen on kaksonen?
Et koskaan saa tietää.... - node-akka
Kaksoksosmiehestä löytyy niin hyviä kuin huonojakin piirteitä kuten kaikista! Valitettavasti allekirjoitan täällä esiinnousseita negatiivisia piirteitä,mutta heissä on myös jotain salaperäisen kiehtovaa ja hurmaavaa.. ja poikkeuksia löytyy aina (siis epäitsekkäitä kaksosmiehiäkin jopa ;))! mutta itse taidan tulla toimeen kaksosmiehen kanssa vain ystäväpohjalta.. :( (itse olen siis kaksosnainen)
- ?vastaus
Erikoinen hyvin negatiivisella tavalla.
Luoteenpiirteet vaihtelee päivänaikana tyynestä
ylimitoitettuun myrskyyn.Ärsyttä komentelevalla
tyylillä,neuvojaan jakeleva kerskailija.
Puolison pitäs vaan palvoa,rentun elkeet,korostuu
todellinen phyytton kiero,sitä on kaksosmies. - ++++++++++
Kaksosmies on onnellinen paska.
- on...
...hyvä rakastaja. Viisas ja ahkera. Oman kokemuksen mukaan liian pihi. Petollinenkin saattaa olla. Vähän aikaa viihdyin kaksosmiehen kanssa mutta sitten kyllästyin miehen tasapaksuun elämäntyyliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773701
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851648Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271405- 1591278
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut211076Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351021
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921018Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk124959- 62785