Nettiturnauksen 9 pelaajan finaalipöytä. Sinulla on toiseksi isoin stäkki 350 000 (blindit 5000/10000). Chipleaderilla 500 000 ja keskiarvo 150 000chipsiä.
Kädessäsi keskipositiossa QT herttasuittarit. Sinun jälkeen vuorossa oleva tiukka chipleaderi on alkanut painostamaan sua pidemmän aikaa korottamalla pikkuisen ja puskemalla kokoajan kylkeen. Nyt hän taas tekee vakiokorotuksen 20 000:een. Sinä limppaat mukaan ja floppia on katsomassa myös selvästi heikot iso & pikkublindi.
Floppi on QQA ilman värinvetoa. isoblindi korottaa 40 000 muiden chekattua. Minä limppaan vaan mukaan jotta näen mitä kaksi muuta tekee. Toinen foldaa ja chipleaderi lyö nopeasti vakionsa all in! Sitten oli minun vuoro...mitä sinä olisit tehnyt? palkintosummat olivat about 9. 250$ 1. 3500$ 2. 1900$
Miten pelaisit?
6
669
Vastaukset
- kowgnrjgkwrg
vastaus:helmuttiakin nopeempi callaus.
en tiedä miten kävi mutta noita ei voi heittää pois ft:ssa.- vahvasti
A K, A A, tai A Q:lta. Mutta en itse vois luopua mtenkään tuossa tilanteessasi. Ainahan bluffinkin mahis onpi.
- jäzzäss
vedin instacall ja kaverilta paljastui yksi numero isompi kikkeri QJ. turnilta ja riveriltä ei tullut apuja (enkä kyllä oottanutkaan). Pikkuroposia tilille ja uutta matoa koukkuun.
- peliä
jäzzäss kirjoitti:
vedin instacall ja kaverilta paljastui yksi numero isompi kikkeri QJ. turnilta ja riveriltä ei tullut apuja (enkä kyllä oottanutkaan). Pikkuroposia tilille ja uutta matoa koukkuun.
No ensinnäkin tuo chipleaderin all-in lyönti on kyllä niin luokattoman huonoa pelaamista ettei mitään tolkkua. Sellaista kättä ei olekkaan millä tuo liike olisi järkevää tehdä. Q-setti kohtalaisella kikkerillä on jo niin kova käsi että järkevintä olisi ollut vain korottaa ja toivoa saavansa maksuja A-käsiltä ja tiputtaa samalla mahdolliset väliinvedot pois.
Toisaalta taas blindin avauksen ja sinun maksun jälkeen kaverin täytyy olla aika varma että hänellä on paras käsi kerran tuossa vaiheessa heittää merkit keskelle..
No, toisinaan näkee kyllä sellaisiakin pelejä että nutseilla laitetaan tuollaisia järjettömän isoja korotuksia pöytään toivoen sankarimaksuja, mutta en silti ymmärrä että millä taidoilla tuokin kaveri on itsensä onnistunut chipleaderiksi hinaamaan.. :-)
Aika guru saisi olla että tuon käden voisi kipata, joten maksu on ihan normipeli ei siinä mitään. Vihun esityksen perusteella on toki pienet mahdollisuudet olemassa että olet jäljessä niinkuin nyt olit.
Vihulainen pelasi pirun huonosti, mutta kaverilla kävi tuuri että sinulla oli tuo käsi mikä nyt oli.
Loppujen lopuksi tuo tilanne ei ollut edes mitenkään toivoton vaikka flopilla olitkin jäljessä. Sinulla oli kuitenkin noin 30-35% mahdollisuudet voittoon tai potin jakoon mutta tällä kertaa ei vain napsahtanut. Niinkuin sanoit, ei muuta kuin matoa koukkuun.. ;-)
mutta jos kak - kyllä
jäzzäss kirjoitti:
Mielestäni huonoa peli ollut JQ all in. tyypillähän oli kuningatar kolmoset hyvällä kikkerillä ja saattoi lyödä kaikki keskelle siksi, koska haluaa vetokädet pois potista, turnaus oli jo loppupuolella joten all in oli mielestäni järkevää.
- Tellustelija
kyllä kirjoitti:
Mielestäni huonoa peli ollut JQ all in. tyypillähän oli kuningatar kolmoset hyvällä kikkerillä ja saattoi lyödä kaikki keskelle siksi, koska haluaa vetokädet pois potista, turnaus oli jo loppupuolella joten all in oli mielestäni järkevää.
Kyllä tuota heikompaa tuuria sattuu itse kullekin. Ittellä viimeiset 3 kertaa ässät kädessä mennyt puihin, vaikka joka kerralla korotuksen jälkeen vain 2 pelaajaa katsonut flopin (yleensä pelailen 6 pöydissä). Lisäksi vielä äsken hävisin kurkopareilla vastaavasti. Olen kyllä melko varma että ässäpareilla oon itte hävinny kuin voittanut tähän mennessä, eli ei mikään onnenkäsi. Mutta minkäs teet, välillä tulee kuivempi kausi.
Pelit kuitenkin jatkuu...
T:Tellustelija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778