Ystävä vai ihastus

valintapaikka

mielipiteitä. Olen ihastunut bestikseni mieheen. Bestis on ollut kiva ja hauska seuralainen minua kohtaan, hänestä on vain hyvää puhuttavaa..

mutta himoitsen hänen miestään. Kannattaako minun edetä ja tunnustaa miehelle että ihastuin häneen vai unohtaa mies ja kertoa bestikselle että olin hölmö ja tunsin ihastusta hänen mieheen, mutta lopettaa ihastus ja pysyä bestikseni hyvänä kamuna. olen päästäpyörällä.

mielipiteitä?

k

7

3660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minun mielipiteeni

      Minä en hiiskuisi sanallakaan suuntaan enkä toiseen.

      • mielipiteeni

        minä valitsisin ystävän, sillä ystävä on ikuinen, poikaystävät ja tyttöystävät vaihtuvat, mutta hyvää bestistä saa etsiä! kyllä vapaita miehiä ja naisia maailmassa riittää, ei pidä haluta toisen omaa, joutuu helvettiin pian.


      • ja poikaystävät
        mielipiteeni kirjoitti:

        minä valitsisin ystävän, sillä ystävä on ikuinen, poikaystävät ja tyttöystävät vaihtuvat, mutta hyvää bestistä saa etsiä! kyllä vapaita miehiä ja naisia maailmassa riittää, ei pidä haluta toisen omaa, joutuu helvettiin pian.

        vaihtuvat..kellä vaihtuu, kellä ei. Jos ei ihan teineistä puhuta ihanat tyttö/poikaystävät ovat kiven alla. Mieti tarkkaan jos olet vakavissasi!


      • se on niin että
        ja poikaystävät kirjoitti:

        vaihtuvat..kellä vaihtuu, kellä ei. Jos ei ihan teineistä puhuta ihanat tyttö/poikaystävät ovat kiven alla. Mieti tarkkaan jos olet vakavissasi!

        hyvästä ystävästä kannattaa pitää kiinni. Miehiä tulee ja menee, mutta ystävä on tukemassa myös elämän karikoissa, kun mies pettää ja jättää :(


      • psykologi
        se on niin että kirjoitti:

        hyvästä ystävästä kannattaa pitää kiinni. Miehiä tulee ja menee, mutta ystävä on tukemassa myös elämän karikoissa, kun mies pettää ja jättää :(

        kyllä naisen tai miehen kannattaa ystävästään kiinni pitää, eikä haaskata sitä leimahtavan ihastuksen vuoksi, ihastus voi näyttää täydelliseltä mielessä, mutta suhteen edetessä ongelmat kohtaavat suhdetta kuitenkin.

        Varsinkin jos henkilö on yksinäinen, eli sosiaalinen elämä ei ole kovin laajaa, on suositeltavaa pitää ystäviä luottamuksen arvossa, juuri he antavat tukea kun yllättävä yksinäisyys kohtaa, myös vanhuudessa.

        Liian usein ihmiset ihastuvat erittäin voimakkaasti, monesti myös kaikki on vain ihastuneen päässä muodostamaa illuusiota, järjellä punnitseminen on viisasta. Neuvoksi kokemuksen kuulevalla äänellä sanon, pitäkää ystävyys-suhteistanne kiinni, sillä ihastuksia tulee vastaan usealle meistä joka vuosi, joillekin harvemmin toisille vieläkin useammin. Uutta ystävää on vaikeampi saada.

        psykologi


      • noin se ei välttämättä ole
        psykologi kirjoitti:

        kyllä naisen tai miehen kannattaa ystävästään kiinni pitää, eikä haaskata sitä leimahtavan ihastuksen vuoksi, ihastus voi näyttää täydelliseltä mielessä, mutta suhteen edetessä ongelmat kohtaavat suhdetta kuitenkin.

        Varsinkin jos henkilö on yksinäinen, eli sosiaalinen elämä ei ole kovin laajaa, on suositeltavaa pitää ystäviä luottamuksen arvossa, juuri he antavat tukea kun yllättävä yksinäisyys kohtaa, myös vanhuudessa.

        Liian usein ihmiset ihastuvat erittäin voimakkaasti, monesti myös kaikki on vain ihastuneen päässä muodostamaa illuusiota, järjellä punnitseminen on viisasta. Neuvoksi kokemuksen kuulevalla äänellä sanon, pitäkää ystävyys-suhteistanne kiinni, sillä ihastuksia tulee vastaan usealle meistä joka vuosi, joillekin harvemmin toisille vieläkin useammin. Uutta ystävää on vaikeampi saada.

        psykologi

        ...jos ihastuja ei todellakaan ole mitään usein ihastuvaa sorttia? Minusta nämä kuviot on aina tapauskohtaisia ja jokaisen on punnittava omalla kohdallaan mahdollisten seurausten lisäksi myös sitä, että mitä pitää tärkeänä. Jos sattuu olemaan sellainen ihminen, joka ihastuu kerran viidessätoista-kahdessakymmenessä vuodessa, niin olisin sitä mieltä, ettei sitä tuntemusta kannata tuosta noin vain sivuuttaa. Pitäisikö elämä jättää elämättä, koska "suhteen edetessä ongelmat kohtaavat suhdetta kuitenkin"? Ongelmia on varmasti joka suhteessa, eikä niiltä välty edes ystävyyssuhteissa. Se, että ongelmia voi tulla, ei saa olla este ihmissuhteille.

        Ystäviä voi olla joka puolella maailmaa, mutta rakastettuja ei välttämättä edes yhtä miljoonassa.

        P.S. Ystävyys-suhdetta ei kirjoiteta väliviivan kanssa, arvon psykologi.


    • Viisastunut

      Itselläsi.Ihastumisia tulee vuosien varrella itse kullekkin ja outoa olisi ellei niitä tulisi, ei ihmistä puusta ole veistetty. Näihinkin täytyy osata suhtautua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1173
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe