Auttaako toi voide akneen?
Dalacin, toimiiko
8
1631
Vastaukset
- helmi
ai onko sitä voiteenakin...?
itse käytin dalacin-liuosta ihotautilääkärin määräämänä monta kuukautta, eikä auttanut. Se oli vielä vahvempaa ku se valmis dalacin-liuos, eli se piti valmistaa erikseen apteekissa. - alien
käytin dalacin liuosta ja se vaan pahensi ihon kuntoa!!!
- jep
ei auttanut mulla. käytin skinoren voidetta ja dalacin liuosta ja iloisesti tuli finnejä
- dalacin
jep kirjoitti:
ei auttanut mulla. käytin skinoren voidetta ja dalacin liuosta ja iloisesti tuli finnejä
No kannattaako mun sitä edes sitten alkaa käyttääkään pitemmäksi aikaa, olen käyttänyt vasta pari päivää...
- Hanna
dalacin kirjoitti:
No kannattaako mun sitä edes sitten alkaa käyttääkään pitemmäksi aikaa, olen käyttänyt vasta pari päivää...
kannattaahan sun kokeilla et auttaakse sulla, mulla menny monta tuubia,eikä auttanu,mut olen kuullut et joillakin autto..
antibioottia suosittelen kummiski!
- ok!!
Brevoxyl -nimistä tai sinnepäin, reseptivapaa
voidemainen finnilääke.- lsjkf
Mä menin ja kokeilin ja naama kesi ja punoitti ihanasti. Juu ja finnit pysy nassussa... :(
Skinoren ajaa saman asian ilman inhottavia sivuoireita, kantsii AINA mennä ihotautilekurille, niiltä saa oikeat mömmöt. Tosin ketjun aloittaja ilm. on käynyt ku kerran dalaciniakin o saanu. Tsemppiä!
ps. itselläni akne saatiin taltutettua vasta roaccutankuurin jälkeen, sitä ennen ripuloin 6kk antibiootteja.
- ripo
No ei todellakaan!Vaikkakin lääkärikin sitä suosittelee mut ei se vaan auta...sori vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1147293
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985233Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333412Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961501Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?481290