HALUAN NÄYTTELEMÄÄN!!!

Näytteliäksi(kö)

Haluiasin PALAVASTI näyttelemään televisioon, tai lavalle. Sarjaan, elokuvaan, näytelmään?

Koko ikäni on ollut haaveena näytteliän ura. (Alle kouluikäsenä kiinnostuin!) Harrastan Espoonesittäväntaiteen koulua nyt kolmatta vuotta. Sitä ennen olin lukuisissa kouluissa.
Olen kohta 13-vuotias ja 150 senttinen ja 35 kiloinen. Pitkät vaal. rusk. hiukset ja siniset silmät. Laulutaito heikonpuoleinen.

Jos jollain on tiedossa nettisivua tai jotakin asiaan viittaavaa, ota yhteyttä: [email protected], tai vastaa tälle palstalle. Kiitos jo etukäteen :)

6

277

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanni

Mulla sama juttu, mutta oon sua 2v. vanhempi..

Mulla on nyt yht. 3 ilmaisutaitokurssia, ja lukion jälkeen yritän teak:iin yms. :)

Onnea vaan sullekin, toivottavasti edistyt urallas. :)

(ei liity, mutta oot tosi laiha! Ite myös 150cm, mutta 42kg, ja siltikin oon aika hoikka..)

• pimatSu:D

heipzan! Luin tota sun juttua ja itsekin hakuaisin näyttelemään/näyttelijäksi. Sun kannattais eka hankkiutua teatteriin, lava-esitykseen (niinkun minäkin)..Teidän paikkakunnalla on warmaan joku teatteri ja voisit kysellä sieltä. itse olen harrastanut teatteria eli näyttelemistä jo yli 3 vuotta. sieltä voisit päästä johonkin isompiin juttuihin!
      tsemii sulle!;)

• Näytteliäksi(kö)

Kerropa lisää! Mua kiinnostaa aivan HIRVITTÄVÄSTI! Asun Espoossa, ni mistä mä saisin tietoo niistä teattereista, yms...yms.. AUTA MUA! Kerro mulle Espoon teattereista tai jotain!

• pimatSu
        Näytteliäksi(kö) kirjoitti:

Kerropa lisää! Mua kiinnostaa aivan HIRVITTÄVÄSTI! Asun Espoossa, ni mistä mä saisin tietoo niistä teattereista, yms...yms.. AUTA MUA! Kerro mulle Espoon teattereista tai jotain!

no sun varmaa kannattais kysellä ihmisiltä tai kattoo lehestä et onks mitään teatteri haku-ilmoituksia. Yleensä (ainakin meillä päin) näyttelijöitä teatteriin etsitään siinä syksyn aikoiohin. Tai sitten voisit varmaan käydä netissä: www.espoo.fi, ja sieltä varmaan löytyy espoon teattereista jotain..

• päivi

eli joo mee mukaan jos sun paikka kunnalla on joku nuorten näytelmä ryhmä, siellä sitä näyttelemistä saa sitten harjoittaa ihan rauhassa:) itse olen näytellyt jo 8 vuotta ja aloitan yhdeksättä.

• Nida

Oon pienestä asti tykänny laulaa ja näytellä muille ja lapsena tein aina kun sukulaiset tuli kylään, niin jonkun pienen näytelmän. Mulla kanssa voi ilmottaa, TOSI kiinnostunut!!

[Vaaleet, kiharat hiukset, melkeen olkapäille, 160/40. ] Vantaalla asun.. yhteyttä voi ottaa emailiin: [email protected]

:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      3978
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2871
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2292
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1301
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      889
    6. 131
      865
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      824
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      746
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      740
    Aihe