Myyn -89- mallisen 405:n pois, joko varaosiksi tai kunnostajalle. Katsastus voimassa elokuun loppuun(kävin konttorilla, tuli 1kk lisäaikaa).
Ajettu 460000km.
Laittaa pitäis taka-akselia(välyksellinen vasen puoli), takajarruja,käsijarru ja pientä hitasailua pohjassa. Solex-kaasarin ryyppyosastossa on jotain hämminkiä läpässä, eli tyhjäkäynti kylmänä huono. Eturenkaassa vähän möykkää(ilmeisesti laakeri,ei vaikuta katsastukseen).Etupään vetonivelet vaihdettu uusiin toukokuussa. Moottori toimii hienosti, ja paljon hyviä osia löytyy! Kori on ok kunnossa, ei suuria ruostevaurioita.
Auto on siis toimiva, ei yski eikä nyi.Itse olen sillä huristellut koko kesän ongelmitta.
kuvaa löytyy osoitteesta:
http://koti.welho.com/svihunen/405.htm
Auto on siis paljon ajettu, mutta eipä hintakaan päätä huimaa: 320euroa
Kaupan päälle vielä hyväkuntoiset talvirenkaat ja uusi sytytyspuola.
p. 040-5510188
tai
email [email protected]
Auto sijaitsee Helsingissä ja tarvittaessa Vantaalla(Tikkurila)
M:405 1.9gr -89 Varaosiksi
Santtu
3
151
Vastaukset
- santtu
myös tinkiä. Eli tulkaa ajamaan auto pois.
- santtu
Hinta pudonnut. Uusi hinta 230 euroa!
En halua että auto jää tielle ruostumaan. - santtu
Auto myyty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862