tiedoksi keittiöastrologeille

neitsytM*****

Kylläpäs nyt neitsyttä haukutaan. Saattaa olla että aiheesta. Toisin kuitenkin esillle seikan joka on jäänyt huomaamatta keittiöastrologeilta. Saturnus on siirtynyt syysk. 2007 neitsyen merkkiin. Että pohtikaas sitä jos osaatte. Tuskin edes ymmärrätte tätä.

11

1072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tästä ei hyvää seuraa

      Parasta vaan tulevaisuuden turvaamiseksi pysytellä tiukasti erossa neitsyistä, vaikka alkuun seura ja meno miellyttäisikin. Lopulta suhteesta neitsyeen ei seuraa mitään hyvää!

      Lopun alku koittaa, kun saturnus siirtyy pois neitsyestä!

      • ennen hoidetaan

        .... vaaka ja skope. Turhat luulot niiltä pois. Leijona ja veskari taas saavat olla rauhassa.


      • tarkottaakos
        ennen hoidetaan kirjoitti:

        .... vaaka ja skope. Turhat luulot niiltä pois. Leijona ja veskari taas saavat olla rauhassa.

        tuo nyt sitten sitä, että jos tää veskari on ihastunut neitsyt-mieheen, niin sitten ei kuitenkaan olis mitään kamalaa tiedossa, vaan jutulla vois olla jatkoakin...noin niinku astroloogisesti ;) Hei sanokaa, että se tarkoittaa just sitä pliiiis ;)


      • aapeee
        tarkottaakos kirjoitti:

        tuo nyt sitten sitä, että jos tää veskari on ihastunut neitsyt-mieheen, niin sitten ei kuitenkaan olis mitään kamalaa tiedossa, vaan jutulla vois olla jatkoakin...noin niinku astroloogisesti ;) Hei sanokaa, että se tarkoittaa just sitä pliiiis ;)

        Kyllä se sitä tarkoittaa. Luihut mielistelijät (selkäänpuukottajat) saavat tuntea neitsyen voiman ja älykkyyden. Veskari on rehellinen eikä petä, vaikka sen käytös usein on hyvinkin irrationaalista.


      • kuulla tuo
        aapeee kirjoitti:

        Kyllä se sitä tarkoittaa. Luihut mielistelijät (selkäänpuukottajat) saavat tuntea neitsyen voiman ja älykkyyden. Veskari on rehellinen eikä petä, vaikka sen käytös usein on hyvinkin irrationaalista.

        katsos kun sanoin jo pari vuotta sitten sille neitsyt-miehelle, että minä olen täällä ja pitelen paikkaa jos maailma sua paleltaa :)
        Olen pitänyt lupaukseni...

        Niin veskarista ollaan montaa mieltä juuri tuon sanomasi piirteen vuoksi, mutta ehkäpä se kuitenkin on omalla tavallaan kiehtovaakin...kyllä meillä järkikin pelaa...kuulemma. Ihanaa hulluutta teissäkin...

        Kiitos kannustavasta vastauksestasi !


      • jättää neitsyen
        kuulla tuo kirjoitti:

        katsos kun sanoin jo pari vuotta sitten sille neitsyt-miehelle, että minä olen täällä ja pitelen paikkaa jos maailma sua paleltaa :)
        Olen pitänyt lupaukseni...

        Niin veskarista ollaan montaa mieltä juuri tuon sanomasi piirteen vuoksi, mutta ehkäpä se kuitenkin on omalla tavallaan kiehtovaakin...kyllä meillä järkikin pelaa...kuulemma. Ihanaa hulluutta teissäkin...

        Kiitos kannustavasta vastauksestasi !

        Kuinkas sitten käykään?


      • aaapeee
        jättää neitsyen kirjoitti:

        Kuinkas sitten käykään?

        Sitä varten se saturnus on merkissäni, jotta kaikki liehittelijät ja röyhkimykset poistuvat aina uskollisesti palvelevan neitsyen läheltä. Muutenkin elämme jo vesimiehen aikaa ja tekokristillinen kalojen aika vetelee viimeisiään. Uudet tuulet puhaltavat nyt myös neitsyitten elämään. Kaikki turha (nipottaminen) saa kyytiä. Valitaan vain parasta, sitä mikä vie meitä eteenpäin. Sopivasti samalla myös neptunus vapauttaa 2012 vesimiehet ja siirtyy kalojen merkkiin. Eläköön uusi elämä!


      • Kuka jaksaa
        aaapeee kirjoitti:

        Sitä varten se saturnus on merkissäni, jotta kaikki liehittelijät ja röyhkimykset poistuvat aina uskollisesti palvelevan neitsyen läheltä. Muutenkin elämme jo vesimiehen aikaa ja tekokristillinen kalojen aika vetelee viimeisiään. Uudet tuulet puhaltavat nyt myös neitsyitten elämään. Kaikki turha (nipottaminen) saa kyytiä. Valitaan vain parasta, sitä mikä vie meitä eteenpäin. Sopivasti samalla myös neptunus vapauttaa 2012 vesimiehet ja siirtyy kalojen merkkiin. Eläköön uusi elämä!

        Kuka jaksaa odottaa neljää vuotta?????? Ja hakuaisin nähdä palvelevan neitsyen????? Neitsyet omahyväistä porukkaa, ajattelee pitkälti vaan omaa itseään. Ei se maapallo pyöri heidän ympärillääm???????????


      • aaapeee
        Kuka jaksaa kirjoitti:

        Kuka jaksaa odottaa neljää vuotta?????? Ja hakuaisin nähdä palvelevan neitsyen????? Neitsyet omahyväistä porukkaa, ajattelee pitkälti vaan omaa itseään. Ei se maapallo pyöri heidän ympärillääm???????????

        Neptunus rassaa(?) enää helmikuun pulenvälin vesimiehiä. Muilla se on jo ohi.


      • se niin on,
        jättää neitsyen kirjoitti:

        Kuinkas sitten käykään?

        että toisen hyvä mieli on joltain toiselta pois...joidenkin mielestä :)

        Sinulle toivotan onnea matkallasi vilpittömästi!


      • nyt rehellisiä...
        Kuka jaksaa kirjoitti:

        Kuka jaksaa odottaa neljää vuotta?????? Ja hakuaisin nähdä palvelevan neitsyen????? Neitsyet omahyväistä porukkaa, ajattelee pitkälti vaan omaa itseään. Ei se maapallo pyöri heidän ympärillääm???????????

        kaikki ajattelevat ensisijaisesti omaa itseään, vain sitä kautta voi antaa myös toisille hyvää mieltä :)

        Kuka haluaa palvelijaa, kun yhdessäkin voi tehdä kaiken. Ei voi saada, jos ei koskaan anna, puhutaan sitten mistä vain :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe